Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
filmpje van de camping fly staat in upload , kunnen hullie goed bekijken waar junk vertoefde ;)

wel grappig , 's ochtends en 's avonds is het vaak windstil a/d kust , vooral in de avond kun je goed depron vliegen op de campif

Vanmiddag heerlijk gevlogen met de SSE :p
Na de calmato toch even wat anders.
Met dank aan Ronald voor het trimmen van de kist en het instellen van de expo.
Satstok gaf ook een mooi demootje CopterX ;)

Vanmiddag heerlijk gevlogen met de SSE :p
Na de calmato toch even wat anders.
Met dank aan Ronald voor het trimmen van de kist en het instellen van de expo.
Satstok gaf ook een mooi demootje CopterX ;)

Leuke kist om mee te vliegen Martijn,heb met die van Junkie gevlogen,echt kickuhh :-)

Eindigde deze heli demo ook weer in de grond of bleef hij deze keer wel heel ;-)

Leuk Junkie. Zet alleen wel je tijd even goed van de cam :)

Vandaag heerlijk aan mijn bootje gewerkt, zie verslag. Het einde komt in zicht. Volgende maand varen zou moeten lukken.......denk ik. ;)

Zo net weer terug van een ritje naar Hilversum. Even de Futaba T10CP opgehaald. Ben erg blij met de nieuwe zender. Morgen maar eens gaan lezen in de handleiding. Volgens mij best een ingewikkeld apparaat. Deze is uitgevoerd met 2,4Ghz en 35Mhz. Alleen de 35Mhz module zat er niet bij, dus die moet ik nog even scoren. In ieder geval voor morgen heb ik er 1 geregeld. Kan ik toch even prutsen.

Nu lekker maffen, morgen een drukke dag.

GrTz Jasper

Zo net weer terug van een ritje naar Hilversum. Even de Futaba T10CP opgehaald. Ben erg blij met de nieuwe zender. Morgen maar eens gaan lezen in de handleiding. Volgens mij best een ingewikkeld apparaat. Deze is uitgevoerd met 2,4Ghz en 35Mhz. Alleen de 35Mhz module zat er niet bij, dus die moet ik nog even scoren. In ieder geval voor morgen heb ik er 1 geregeld. Kan ik toch even prutsen.

GrTz Jasper

Is idd een mooooie zender, gefeli

Heerlijk nog een dag vrij hier in de Zaanstreek, Pinkster 3 :banana: Nog even wat klusjes in en om het huis doen, vanmiddag misschien ff vliegen :yes:
Nu eerst even mijn stiefvader naar het ziekenhuis van Hoorn brengen voor een operatie aan zijn hand.

Mooie zender Jasper, gefeliciteerd ermee :yes:
Alleen jammer dat je nu niks meer aan je SPCM ontvangers hebt :(

Laatst bewerkt:
And back up running?
Tsja, databases en virtualisatie gaan niet lekker samen (tenzij je gebruik maakt van vSphere 4.0 en MS SQL). In alle andere gevallen zul je je schijven via glasvezel SAN moeten aanspreken. Anders time-outs en crashes. :yes: :teacher: :pc:

Nu is het forum van de ACH ook al naar de kl0te. Gaat lekker hoor. :thumbsup:

GrTz Jasper

Ola,

Als je nog een 35Mhz PCM module zoekt? Is een Synthesized model. Mag los verkocht worden, mag ook icm de ontvanger verkocht worden.
Indien interesse.. doe maar een bod..

Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziek zijn sucks.. :(

Denk dat ik gisteravond iets verkeerds gegeten heb, toen ik naar bed toe ging gisteravond, hevige steken in mijn onderbuik. Die zijn nu zo goed als over, wel heb ik nog steeds krampen :(

Lekker weer buiten, spijkertje onder de wol :(

Is iets anders, hele server is niet benaderbaar :(
Kom er zelfs remote niet op momenteel..

En toen deed ie het weer...
Zie net dat de server 5 min up is, dus een harde reset was nodig :( Zo maar eens kijken op welk proces hij is blijven hangen...

Oh, 4 op een rij :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back