Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ouders hadden vroeger een Paradiso, het grote voordeel (wat ik me kan herrinneren dan :rolleyes: ) was dat je in die paradiso nog een shitload aan dingen mee kon nemen, wat volgens mij bij al die vouwwagens nog eens apart in je luxe wagen gestouwd moet worden.

Aan de andere kant, we hebben tegenwoordig bijna allemaal een stationwagen dus dat argument houdt geen steek meer :p

WTFBBQ :-)

En dat voor die prijs.
Is wel weer een reden om er wat vliegers bij te kopen ;-)
Moet.... niet.... klikken.... Geen.... extra.... vliegers.... :?

Pffffff, gelukt. 8)

Mijn ouders hadden vroeger een Paradiso, het grote voordeel (wat ik me kan herrinneren dan :rolleyes: ) was dat je in die paradiso nog een shitload aan dingen mee kon nemen, wat volgens mij bij al die vouwwagens nog eens apart in je luxe wagen gestouwd moet worden.

Aan de andere kant, we hebben tegenwoordig bijna allemaal een stationwagen dus dat argument houdt geen steek meer :p
Op de Smitveld kun je voor én achter nog een flinke bak laten zetten. :yes:

Dat is een mooie Junkie :yes: maar volgens mij iets boven jou budget. Heus, voor 1500 pleuries vindt je heus wel wat ;)

Deze

Deze

Deze

Deze

Zijn maar enkele voorbeelden ;) Zelf heb ik een cheap-ass vouwwagen, deze was na het aanschaffen van nieuwe banden en wat extra benodigdheden ongeveer 750 euro. We vermaken er ons prima mee, waterdicht en helemaal heel. Daar wel ff goed opletten dat het doek heel is :rolleyes:
Voor ons was het ook een experiment om te kijken of camperen iets voor ons is... ja dus. Volgend jaar maar kijken voor een nieuwere :yes:

de derde advertentie die je geplaatst hebt had ik ook al op het oog , ook in de buurt ;)
en ach budget , ik had voor mezelf een richtprijs van 1500e in mijn hoofd , maar heb je veel meer voor 500e meer ,dan denk ik ach ;) , in die fokking vlieghobby zitten wel heel wat meer vouwwagens van 1500e :shock: :rolleyes: ,dus wat dat betreft....

maar thanx voor de info :thumbsup:

@Nijsie,

Welke Futaba ontvangers gebruik jij?

GrTz Jasper

Nog een synthesized ontvanger nodig van Futaba? :p

@Siggery: Heb Look al gemaild.. komt goed kerel ;)

Ziezo, heb mij weten in te houden om niet nog een vlieger erbij te kopen uit HK vandaan.. Wil een Swift hebben, daar maar eens naar zoeken.....

Wel de nodige electronica besteld, wat servo's, ontvangers en een 3e 4Amp 6S accu. Ladertje komt wel. Op zich kan ik mij prima redden met de huidige lader op het veld.

@Spijker

Misschien dat ik eroverheen had gelezen, maar was er al iets meer bekend van de storing op het ACH forum?

@Spijker
Misschien dat ik eroverheen had gelezen, maar was er al iets meer bekend van de storing op het ACH forum?

Ja, hardware probleem met de servert. Voor 99% zekerheid dat het het geheugen is van de machine. Zal dus vervangen moeten worden.
Server hangt in Rotterdam en aangezien het een "vrienden" bak is, is er niet erg veel haast mee geboden. Ik vermoed dat het in de loop van de week opgelost is.

Een troost, het betreft meer dan alleen het ACH forum ;)

@Spijker

Goede keuze zo'n Swift :-)
Vliegt leuk en makkelijk mee te nemen ;-)

Ik ben gek van die vliegende vleugels,maar dit was je waarschijnlijk al opgevallen :-)

@Siggery: Zou een 2208/17 1100KV voldoende zijn voor een Swift?

En vliegen jullie ze op 2s of op 3s?

Laatst bewerkt:
@Spijker

De 2200 en 2400 KV motoren zijn overkill op een Swift,vliegt als een krant.

Motoren tussen de 1600 en 1800 KV vliegen het beste ;-)

Je houdt hiermee je set up lekker ligt.
Dit in combinatie met een 7x6 of een 8x6 APC prop ga je eindeloos vertikaal :-)

Een 18 of 25 amp. regelaar icm een 1000mah 3 cellen lipo en je bent klaar ;-)

Een 1100KV is zoals Jasper al zei net te kort.
Het motortje zal het zeker wel trekken maar je propmaat zal te groot worden om tussen de aillerons te passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back