Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie, laat dat draadnageltje maar :mrgreen:

Ondanks dat ik niet zo vaak vlieg als de andere hou ik de boel wel heel :yes:
Als je het in dat licht bekijkt is dat best wel knap :banana:

Nouja, ik heb nog een paar depron dingen liggen, de F117 bv. Zal ik ook weer even vlieggereed maken. Even het motorasje borgen en een nieuw propje. Verder de Hydrofoam even wat nieuwe folie geven aan de onderkant. Is op de sneeuw vorige keer helemaal stuk geschuurd. Voldoende nog om te vliegen en allemaal lekker anders.

@Z(l)eur

Ieder heeft zo zijn eigen voorkeur qua set up ;-)

Ik kan je melden dat de beschadigingen aan de props erg meevallen hoor.

Toch al gauw een 30 tal vluchten gemaakt en nog niet 1 prop of motorsteun gebroken ;-)

Junkie, laat dat draadnageltje maar :mrgreen:

Ondanks dat ik niet zo vaak vlieg als de andere hou ik de boel wel heel :yes:

ik ook ;) , ik zie dikke brandstof vliegers of dikke balsa elektro vliegen als serieus , daarom crash ik daar niet zo snel mee .

dat intertoys piepschuim zie ik als speelgoed , en daarom crash ik daar soms wel mee ;)

zo , uitslag van mijn vader is bekend , het blijft allemaal eng , maar ze hebben een behandel plan ,dus dat geeft hoop , volgende week beginnen ze met bestralen , eerst de tumor in zijn hoofd , daarna een plan voor de long maken .
het is in ieder geval een beter bericht dan dat ze zeggen ,gaat u maar naar huis want u bent afgeschreven .

Zij die nog een Swift II willen bestellen....

RCtechnics Nurflugel

Volle voorraad. Heb er direct maar 2 besteld :), 1 voor de breek.

Je lijkt wel op iemand ;-)

Whaha,neehoor geintjuh :-)

Ik heb er ook twee omdat ik gemerkt heb dat ik vliegende vleugels nu eenmaal erg gaaf vind ;-)

Plus dat het erg makkelijk mee te nemen is plus dat het fungehalte erg groot is plus dat het prijstechnisch erg interessant is plus dat hij ook mee kan als handbagage in het vliegtuig.

Overtuigend genoeg zo ? ;-)

ik ook ;) , ik zie dikke brandstof vliegers of dikke balsa elektro vliegen als serieus , daarom crash ik daar niet zo snel mee .

dat intertoys piepschuim zie ik als speelgoed , en daarom crash ik daar soms wel mee ;)

zo , uitslag van mijn vader is bekend , het blijft allemaal eng , maar ze hebben !een behandel plan ,dus dat geeft hoop , volgende week beginnen ze met bestralen , eerst de tumor in zijn hoofd , daarna een plan voor de long maken .
het is in ieder geval een beter bericht dan dat ze zeggen ,gaat u maar naar huis want u bent afgeschreven .

Jeutje dat klinkt inderdaad beangstigend gozer, dat ze zo snel al willen beginnen met bestralen en dergelijke... sterkte hiermee.
Het geeft de burger aan de andere kant ook wel weer moed dat ze er inderdaad mee gaan beginnen en hem niet thuis parkeren als zijnde totalloss :rolleyes:

!Sterkte en succes!

Je lijkt wel op iemand ;-)

Whaha,neehoor geintjuh :-)

Ik heb er ook twee omdat ik gemerkt heb dat ik vliegende vleugels nu eenmaal erg gaaf vind ;-)

Plus dat het erg makkelijk mee te nemen is plus dat het fungehalte erg groot is plus dat het prijstechnisch erg interessant is plus dat hij ook mee kan als handbagage in het vliegtuig.

Overtuigend genoeg zo ? ;-)

Haha, ik was al overtuigd hoor ;) Als het mee zit komen er morgen meerdere pakketjes binnen van rctechnics ;). 2x een swift, 3x motoren (2x 1100kv en 1x 1800kv), 3x props (verschillende maten).
Heb nog 1 ESC liggen, max 25 amp, moet voldoende zijn voor de 1800kv. Servo's heb ik ook nog wel liggen, maar heb er ook een x tal in bestelling staan in HK (duurt alleen even voor ze er zijn natuurlijk)..

Waar, maar we kennen Spijker en die is niet van het cruisen met een pretvliegertje. ;) :D

*vanavond houten mallen gaat maken om zelf de Swift te klonen* 8)

Indien mogelijk, doet u mij ook maar zo'n exemplaartje.

*houdt zich aanbevolen voor een battle exemplaar ;-)

Helemaal mee eens. Mooie combat vlieger om te voorzien van 4 cams. Let the battle begin!

Haha, ik was al overtuigd hoor ;) Als het mee zit komen er morgen meerdere pakketjes binnen van rctechnics ;). 2x een swift, 3x motoren (2x 1100kv en 1x 1800kv), 3x props (verschillende maten).
Heb nog 1 ESC liggen, max 25 amp, moet voldoende zijn voor de 1800kv. Servo's heb ik ook nog wel liggen, maar heb er ook een x tal in bestelling staan in HK (duurt alleen even voor ze er zijn natuurlijk)..

Indien mogelijk, doet u mij ook maar zo'n exemplaartje.

Helemaal mee eens. Mooie combat vlieger om te voorzien van 4 cams. Let the battle begin!

Jij heeft er zin an laten we maar zeggen :-) ;-)

---gaat naar het veld---

JUNK ;-)

*Sinds hij die Minimag heeft is ie niet meer van het veld af te slaan ;-)

Vrouwtje komt pas rond 19.45 uur thuis,dus no go voor Siggy :-(

Wordt tijd dat ze ander werk gaat zoeken.
Door andermans kinderen wordt ik ernstig beperkt in mijn bewegingsvrijheid ;-)

Mmmm,kan natuurlijk ook een pizaatje in de microwave donderen en toch gaan vliegen ???

Nee,toch maar niet ;-)

Maar zeg nu zelf.
27 jaar,een kop vol brains en een middel management diploma op zak,WTF moet je dan nog in de kinderopvang ? ;-)

JVrouwtje komt pas rond 19.45 uur thuis,dus no go voor Siggy :-(

Wordt tijd dat ze ander werk gaat zoeken.
Door andermans kinderen wordt ik ernstig beperkt in mijn bewegingsvrijheid ;-)
Heeft ze niet een eigen voordeursleutel dan? Zie je haar vanavond toch, heeft ze nog wat tijd voor haarzelf om even tot rust te komen. ;) Ze neemt die kotertjes toch niet mee naar huis? :? :nooo:

Maar zeg nu zelf.
27 jaar,een kop vol brains en een middel management diploma op zak,WTF moet je dan nog in de kinderopvang ? ;-)
Tsja, twee van die eikeltjes is al een hele kluif dus voor 20 of meer zul je echt een aardige opleiding nodig hebben. :yes: :rolling:

@satstok: Kan ik komend weekend je piepersnijder een uurtje of wat lenen? Ik ben mooie houten mallen aan het maken (omdat die van karton niet stevig genoeg waren). Haal ik een kudde piepplaat en ga ik eens kijken of ik een beetje profi piepersnijder kan worden. 8) Moet je maar snel setupjes regelen. ;)

sleurs_swift_mallen.jpg

Lekker even gedouched,schone kleertjes aan,bord met toastjes erbij en wachten op de dingen die komen gaan.Wordt weer spannend vanavond ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker even gedouched,schone kleertjes aan,bord met toastjes erbij en wachten op de dingen die komen gaan.Wordt weer spannend vanavond ;)
Gast, ben je gay of zo? 8O :hammer: :? De titel zingt ze verkeerd, het is: "Tra la lie, tra la la, ik heb verliest". Betere versies:

En natuurlijk deze waar tenminste wat tempo in zit. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gast, ben je gay of zo? 8O :hammer:
Hoezo,omdat ik niet vlieg,niet van voetbal en formule1 hou.Klein beetje positief hoor.Gewoon lekker zeiken morgen over hoe slecht ze wel was enzo,en dat de rest van de jurerende landen weer alle punten aan hun vriendjes geven enzo lekkere politieke corrupte teringzooi.Heerlijk man,en mischien,of eigenlijk ik gun het er wel als ze doorgaat :D

Heeft ze niet een eigen voordeursleutel dan? Zie je haar vanavond toch, heeft ze nog wat tijd voor haarzelf om even tot rust te komen. ;) Ze neemt die kotertjes toch niet mee naar huis? :? :nooo:

Tsja, twee van die eikeltjes is al een hele kluif dus voor 20 of meer zul je echt een aardige opleiding nodig hebben. :yes: :rolling:

@satstok: Kan ik komend weekend je piepersnijder een uurtje of wat lenen? Ik ben mooie houten mallen aan het maken (omdat die van karton niet stevig genoeg waren). Haal ik een kudde piepplaat en ga ik eens kijken of ik een beetje profi piepersnijder kan worden. 8) Moet je maar snel setupjes regelen. ;)

sleurs_swift_mallen.jpg

1 ding staat voorop.
Ik heb heel veel respect voor Silly ;-)

ja , riep je me ? ;)

net nog even met de clik vanuit mijn achtertuin gevlogen , eventjes een 3s 240mah geleegd , toch ff lekker , maar het begon te regenen .

zaterdag ga ik even naar het veld met de madness en de SE , wel even zin an .
hoe lang duurt een pakketje vanuit belgenland naar nederland ? iemand van het forum heeft zaterdag de saito blokken verstuurd , was wel het pinkster weekend , maar is het normaal dat het een dag of 4a5 duurt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back