Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat t nachtvliegen morgenavond nog door? En sleur? Denk je dat je erbij aanwezig zult zijn?

(zo niet, dan ga ik dat pleuris eind ook niet rijden denk ik)..

Goedverdegoedverdegoedver, denk je een ultrahippe gyro met programmeermodule gekocht te hebben, zeggen ze er niet bij in de webshops dat je nog een extra kabeltje van 10 euro nodig hebt om hem te programmeren. :evil: Echt, als je weet dat het kabeltje alleen op dit type gyro past, lever je dat kabeltje er toch gewoon bij? Klutmerk dus, iemand interesse? :? :p :rolling:

Gaat t nachtvliegen morgenavond nog door? En sleur? Denk je dat je erbij aanwezig zult zijn?

(zo niet, dan ga ik dat pleuris eind ook niet rijden denk ik)..
Voor mij makkelijk beslissen. Als het droog is en ook enige tijd zal blijven, ben ik wel op het veld. Dus rond 17:00 uur maar beslissen?

Nja, ik pleurt gewoon de EZ* achter in de auto en 100 euro in de knip.. Mocht het wat worden, dan zie ik het wel..

Gaat zaterdag de vouwsleurhut oppikken en ook lekker kamperen in de U.S.of Holland :D

welke is het geworden ? show some pic's :D

dit jaar nog ff in de tent , als dat bevalt op de nederlandsche campifs ,volgend jaar ,of het eind van dit zomerseizoen een vouwwagen scoren ;)

zo ,lekker mijn mand maar weer in , het is een plekkie die ik deze week veel gezien heb :mad: :)

Sleur, jammer dat je de flashlink gekocht hebt. Ik heb er twee nl....Had je van mij eentje kunnen overnemen.

Mogge.. Nog 1 dagje werken en dan... vakansssssssssssssssie!!!

@Sleur en @nachtvliegers...

Ik skip vanavond eventjes. Moet nog een hoop doen thuis voordat ik met vakantie ga en wil niet alles op het laatste moment doen..

@Sleur

Ik skip vanavond eventjes. Moet nog een hoop doen thuis voordat ik met vakantie ga en wil niet alles op het laatste moment doen..
Nou, da's lekker. Gaat mijn weekendje weg. :( Leg jij het even aan mevrouw Sleur uit? ;) :lol:

Verder: Môgguh een ieder. :bye:
*hap pillen en een bakkie pleur neemt* :morning:
*gaat zitten wachten op een doos met servo's* :pc:
*niet verwacht dat zijn HK pakketje met ontvangers al komt* :nooo:

Mogge.. Nog 1 dagje werken en dan... vakansssssssssssssssie!!!

@Sleur en @nachtvliegers...

ik zou zeggen : prettige vakantie 5P1K3 :D en geniet ervan ;)

ik ga het nog ff rustig an doen dit weekend , ik denk iets op te knappen , maar durf niets te beloven .

misschien zondag even naar het veld .

*rent weer naar de po *

toedeloe

welke is het geworden ? show some pic's :D

dit jaar nog ff in de tent , als dat bevalt op de nederlandsche campifs ,volgend jaar ,of het eind van dit zomerseizoen een vouwwagen scoren ;)

zo ,lekker mijn mand maar weer in , het is een plekkie die ik deze week veel gezien heb :mad: :)
Zal vanavond wel even kijken voor een foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back