Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb lekker in het zonnetje op balkon gezeten vandaag![]()
![]()
---gaat zo naar het veld---![]()
Hier wel zin om te vliegen.doe rustig an phils , ik hoor weinig animo om te vliegen
Raar, je hebt nog geen eens gyros (rare naam eigenlijk :?) en tatziki op en je hebt al last van je maag. 8O Gaat nog wat worden dus....Jammer dat ik er niet bij aanwezig was, maar voel de vakantie stress al aankomen weer.. kramp in mijn buik weer.. bah bah en nog eens bah!
Yeah, bad planning/timing.Weer wat gemist, tja vrouwtje aan de wandel en ik thuis...er gaat hier iets verkeerd....
Komt allemaal goed, ga het allemaal inhalen
Iedereen een goed weekend!
Vandaag zoontje zijn vergaardag vieren, hoop dat het zonnetje blijft..
Uh, L.E.Z.E.N....sleur; hoe laat ga jij dan naar das veld ?
en staat er niet een beetje veel wind ? dikke 5 denk ik?
heb ook wel ff zin , morgen kan ik niet ,dus moet er maar voor gaan![]()
Hoe laat weet ik nog niet, zaterdag is zo'n lekkere rommeldag.![]()
Uh, L.E.Z.E.N....
Wind is net boven de 4 Bft. Prima toch? Makkelijk met landen en starten, eenmaal in de lucht weinig om druk om te doen met geschikte vliegers als de Sleurphira. Maar ik wil ook dit weekend de blauwe CopterX 450AE even vliegklaar maken. Dus ik zie wel, misschien vanavond even een uurtje. Makkelijk als het veld 5 minuten van je huis is en je altijd mag vliegen.![]()
:nooo: Dit ziet er wel mooi uit, maar is een wat moeilijkere kist om te vliegen.....@Gorby: Leuke vlieger voor you. 8)
uiteraard :music:Vandaag zoontje zijn vergaardag vieren, hoop dat het zonnetje blijft..
Vandaag niet naar het veld, eerst maar ff wat speeltjes scoren 8O en vanmiddag maar ff een pintje halen.Uh, L.E.Z.E.N....
Wind is net boven de 4 Bft. Prima toch? Makkelijk met landen en starten, eenmaal in de lucht weinig om druk om te doen met geschikte vliegers als de Sleurphira. Maar ik wil ook dit weekend de blauwe CopterX 450AE even vliegklaar maken. Dus ik zie wel, misschien vanavond even een uurtje. Makkelijk als het veld 5 minuten van je huis is en je altijd mag vliegen.![]()
heeft spullen opgeladen en gaat zo inpakken.....
Wie zit hier nu steeds over de woei te zeuren ?
Ken ik die man ? komt ie wel eens op het veld ?![]()
Uh, L.E.Z.E.N....
Ik vind dat je teveel miept over de vliegtijden.ik vind dat je een veel te grote bek hebt ,maar dat terzijde![]()