Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt tijd voor een
smiley_grouphug.gif
??

Ja inderdaad een hele mooie kist,alleen die gast die spoort niet,land op zijn neus;), gaat ie er een foto van lope legge maken en daarna verkopen:hammer:
Dan verkoopt het beter. Je ziet dat die vlieger dat ook prima kan. :yes: 8)

Wat je "vind" moet je naar de politie brengen.
Dat vind ik ook. :yes: :rolling:

Wordt tijd voor een
smiley_grouphug.gif
??
Op het forum gooien we modder, op het veld is "love all over the place" (denk ik :mrgreen:).

Ik wou dat die gasten is gingen werken aan "standaard" producten, zit nog steeds op die roggelaars 60A te
smiley_waiting.gif
Tjsa, mijn FPV setje en 2 ontvangers zijn er ook nog steeds niet. Het duurde al 12 dagen voordat ik bericht kreeg dat ze dispatched waren. Dus nog niet eens verstuurd. Mijn fluitje met je 24-uurs verzending. :nooo: :p

Maar goed, de gezelligheid van gisteravond (kwaliteit wordt vanzelf beter, YouTube hè):

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dat je teveel miept over de vliegtijden. ;) :D Verder ik ook van jou.
smiley_ahh.gif

Ik heb al een tijdje niet geklaagd over die trutten tijden ! En nu mag ik vliegen en is er niemand op het veld :-(
Leuk hoor , ik ga gelijk wel terug ,iets leuks met het gezin doen
*stopt den hobby , genoeg is genoeg *

Ik heb al een tijdje niet geklaagd over die trutten tijden ! En nu mag ik vliegen en is er niemand op het veld :-(
Leuk hoor , ik ga gelijk wel terug ,iets leuks met het gezin doen
*stopt den hobby , genoeg is genoeg *

Hahaha, zelfs ik was al weg... veld is weer lekker kort :thumbsup:

@ Sleur: gaaf filmpje, 100% gezelligheid :D

@ Nickos: gefeliciteerd :yes:

@ Ronald: zou je mij niet gisterochtend komen ophalen? :hammer: :rolling: ...... o nee, dat is volgende week :mrgreen:

Hahaha, zelfs ik was al weg... veld is weer lekker kort :thumbsup:

@ Sleur: gaaf filmpje, 100% gezelligheid :D

@ Nickos: gefeliciteerd :yes:

@ Ronald: zou je mij niet gisterochtend komen ophalen? :hammer: :rolling: ...... o nee, dat is volgende week :mrgreen:
Zo ,de hobby weer opgepakt en de se in 3d uitvoering vliegt perfect dus de 13x4w prop blijft lekker zitten .
De wind is aardig aanwezig ,maar leuk om mee te spelen ;-)

Phils ; veld ligt er weer mooi bij !!!

het werd toch nog gezellig omdat freijn ook kwam vliegen ;)

ik heb alleen met de se gevlogen daar er in beginsel wk 4 stond en later opliep naar 6 :eek:
dus de madness lekker in de auto gelaten , bovendien vliegt de se nu meer als de madness ,wat mij erg bevalt , gewoon verticaal blijven stijgen .
dus de setup 72 saito met 13x4W prop is helemaal goed .
ik heb de pakking v/d saito 80 nog vervangen dus kan die er ook even opgooien , dan is het helemaal feest ;)

dus lekker wat tankjes geleegd ,maar toen de wind toenam naar 6 was het wel leuk geweest
toen freijn en ik weg gingen kwam eric 3d nog even langs , maar die vond de wind ook te gek .

daarna met freijn nog een bakkie pleur gedaan bij junk thuis , en heeft hij weer even een nood regelaar voor het weekend voor zijn funliner achtige vlieger

groetjes junk

Maak me maar weer ff lekker met die beelden zeg....hhmmzzz
(zag er erg gezellie uit)
Okay, dus je zit verplicht thuis. Dan knutsel je toch even je 450 in elkaar? :? ;) Vandaag ook verplicht met de aapjes thuis. Ondertussen wat meuk uit diverse doosjes gehaald en zie hier, de twee CX450AE is vliegklaar. Hongkong setupje (3x HXT900 op swash, 1x MPX Tiny-S op tail, Dragonsky gyro, CX450XL motor, Align BL35A tweedehands regelaar), alles afgesteld, bladen gebalanceerd en.... Na een kleine aanpassing m.b.t. de gyro en op de zender gewoon te hoveren in de tuin. 8) Vanavond misschien even op het veld testen, daar is wat meer ruimte.

Kan-ie zo de verkoop is. :bye: :yes:

cx450_blauw1.jpg

cx450_blauw2.jpg

cx450_blauw3.jpg

cx450_blauw4.jpg

cx450_blauw5.jpg

(oh ja, ondertussen ook de tuin ontdaan van onkruid, met knaller zitten MSN-en, de kids voorzien van hun natje en hun droogje, bakkies pleur gedronken met mevrouw Sleur etc.)

Zo vouwwagentje gescoord,morgen maar zelf proberen op te zetten.Lekker veel ruimte in dat hutje,vanmiddag meteen even een plekkie gescoord op de campif.Dus helemaal campif ready :D

Zo vouwwagentje gescoord,morgen maar zelf proberen op te zetten.Lekker veel ruimte in dat hutje,vanmiddag meteen even een plekkie gescoord op de campif.Dus helemaal campif ready :D
Kijk dat zijn berichten ik ben ook al helemaal gereed heb al een plekkie,waar ga je heen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back