Sleurhutje
Forum veteraan
En als PH-ILS en BYM en Nickos ze niet willen hebben, wil ik ze ook niet hebben. :nooo: :rolling:En als BYM ze niet wilde dan wilde ik ze![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als PH-ILS en BYM en Nickos ze niet willen hebben, wil ik ze ook niet hebben. :nooo: :rolling:En als BYM ze niet wilde dan wilde ik ze![]()
En als PH-ILS en BYM en Nickos ze niet willen hebben, wil ik ze ook niet hebben. :nooo: :rolling:
Bij hoeveel postings kreeg je ook alweer een biertje van me :rolling:
Je gaat lekker![]()
Hej knalgast, als Phil ze niet wilde mocht ik ze toch kopen, wat doe je nu![]()
En als BYM ze niet wilde dan wilde ik ze![]()
En als PH-ILS en BYM en Nickos ze niet willen hebben, wil ik ze ook niet hebben. :nooo: :rolling:
Wie krijgt ze nu knaller ???
Hejla, een dubbele ontkenning :rolling:
Ik heb er ook 7x3.5 op zitten moet je alleen iets van de roeren afsnijden.Nickos, heppie voor mij zo'n 6x4 prop, een 7x zoveel past bij mij niet tussen de roeren.
m.v.g. E3D
Nickos, heppie voor mij zo'n 6x4 prop, een 7x zoveel past bij mij niet tussen de roeren.
m.v.g. E3D
Nickos, heppie voor mij zo'n 6x4 prop, een 7x zoveel past bij mij niet tussen de roeren.
m.v.g. E3D
Dan heb je de koorde van de vleugel langer dan bedoeld. Komen de roeren namelijk naar binnen toe (eigenlijk moet de motor meer naar achteren).Ik heb er ook 7x3.5 op zitten moet je alleen iets van de roeren afsnijden.
Nee, 6x4" is de limiet voor een 1400kV op 3S. Ik heb ook een 6x5,5" geprobeerd, gaat wel iets sneller maar maakt hem vooral onbestuurbaar omdat je heel veel torsiekracht krijgt die je moet compenseren met rolroeren. Ga je langzamer vliegen dan ga je gelijk weer rollen. Verder vreet de motor met een APC-E prop aanmerkelijk meer stroom dan met een HD/DD prop.Hi Erik, die niet meer maar wel een APC 6 x 5,5 is dat iets ??
Hi Erik, die niet meer maar wel een APC 6 x 5,5 is dat iets ??
Iemand anders een prop voor deze arme vlieger?
Er moet maar een klein hoekje af ga wel een pica maken.Yes!
Dan gaatie wel hard denk ik. De rolroeren afsnijden is niet zo makkelijk, de hevels zitten al vastgelijmd. Kom je morgen naar de pub?
Kan je die prop anders aan Nijssie meegeven?
m.v.g. Erik
Dat had ik ook al gezien, maar als het eenmaal zit is het lastig te veranderen@Gorby: Die motor staat te dicht op de vleugel. Zeker 1,5 cm afstand. De propellor flext best wel bij vol gas op 3S. Voordeel is dat de prop nu zelf genoeg ruimte in het schuim maakt. 8O :?![]()
Ik heb er ook 7x3.5 op zitten moet je alleen iets van de roeren afsnijden.