Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hej knalgast, als Phil ze niet wilde mocht ik ze toch kopen, wat doe je nu :hammer::mrgreen:

En als BYM ze niet wilde dan wilde ik ze :-)

En als PH-ILS en BYM en Nickos ze niet willen hebben, wil ik ze ook niet hebben. :nooo: :rolling:

Wie krijgt ze nu knaller ???

Hejla, een dubbele ontkenning :rolling:

Jullie zoeken het maar uit, ik moet ze niet meer! :twisted: :twisted: :twisted:
;)

Nickos, heppie voor mij zo'n 6x4 prop, een 7x zoveel past bij mij niet tussen de roeren.
m.v.g. E3D
Ik heb er ook 7x3.5 op zitten moet je alleen iets van de roeren afsnijden.
Dan heb je de koorde van de vleugel langer dan bedoeld. Komen de roeren namelijk naar binnen toe (eigenlijk moet de motor meer naar achteren).

Hi Erik, die niet meer maar wel een APC 6 x 5,5 is dat iets ??
Nee, 6x4" is de limiet voor een 1400kV op 3S. Ik heb ook een 6x5,5" geprobeerd, gaat wel iets sneller maar maakt hem vooral onbestuurbaar omdat je heel veel torsiekracht krijgt die je moet compenseren met rolroeren. Ga je langzamer vliegen dan ga je gelijk weer rollen. Verder vreet de motor met een APC-E prop aanmerkelijk meer stroom dan met een HD/DD prop.

*been there, tried that* :teacher:

Iemand anders een prop voor deze arme vlieger?

Wil je um wel of wil je um niet.

Zoja, kom niet naar de club omdat ik oppas ben, misschien als Thom het wil wel ff naar t veld, kan hem dan wel meenemen.
Als ik Sleur zijn bevindingen lees, dan is de prop echter niet zo'n goede optie....

You tell me...

eagpb6.jpg

2zoysjn.jpg

Zo heb ik het gedaan.

@Gorby: Die motor staat te dicht op de vleugel. Zeker 1,5 cm afstand. De propellor flext best wel bij vol gas op 3S. Voordeel is dat de prop nu zelf genoeg ruimte in het schuim maakt. 8O :? ;)

You tell me...[/QUOTE]

Bedankt voor het aanbod maar doe maar niet. Die Sleurmaster heeft er wel verstand van. Ik zet de zaag wel in de rolroeren als niemand anders een proppie heeft.
m.v.g. Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back