Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi heren,

We hebben een uitnodiging gekregen van FMS om zaterdag 3 juli tijdens het F3A-X event s'avonds te komen nacht vliegen.
Laat me even weten wie hier aan mee wil doen dan kan ik dit aan Therry door geven.

Gr. André

Mijn vrouwtje werkt tot 22.00 uur dus ik kan rond 22.45 op Spaarnwoude zijn... dan is het toch niet donker. Hoe laat worden we daar verwacht?

@ Siggy: Idd ;) Verder ga ik het hele weekend niet vliegen. Morgen de vouwwagen inruimen en zondag is het vrouwtje weg naar Amsterdam met een vriendin.

Dus om nou de conclusie te trekken dat ik naast het vliegen geen leven heb gaat ook wat ver :hammer: ;)

*kijkt al uit naar de volgende keer vliegen :rolling:*

Mijn vrouwtje werkt tot 22.00 uur dus ik kan rond 22.45 op Spaarnwoude zijn... dan is het toch niet donker. Hoe laat worden we daar verwacht?

@ Siggy: Idd ;) Verder ga ik het hele weekend niet vliegen. Morgen de vouwwagen inruimen en zondag is het vrouwtje weg naar Amsterdam met een vriendin.

Dus om nou de conclusie te trekken dat ik naast het vliegen geen leven heb gaat ook wat ver :hammer: ;)

*kijkt al uit naar de volgende keer vliegen :rolling:*

Laugh out loud :-)

Toch zijn we best erg he ? :-)

Maargoed,zonder vrouw door het leven gaan is ook niks :-)

Dus op tijd zorgen voor wat zoethoudertjes ;-)

*gaat op zoek naar een vakantiebestemming voor September.......

Ja, dat staat er toch ook: Monsun, Sleurphira en Swifts liggen achterin. Zelfs de kleine uiensnijder. ;) En dan heb ik nog een Danone en MiniNacht vliegklaar. De Regenboog gaat volgend weekend weg dus daar vliegen we niet meer mee (ontvangerloos). De FlutJet gaat naar Spijker513 dus ook geen gevlieg meer. Nog genoeg om mee te vliegen, maak je geen zorgen. :mrgreen:

Weekend zal niet veel slechter worden, tenzij je bedoelt dat het sub-tropisch heet gaat worden. Vorige week nog ijs van de ruiten staan krabben en nu smelt alles binnenin weg. :hammer:

Op het veld was het leeg. Doorgereden naar kantoor om spulletjes op te halen. Vervolgens naar Bloomingdale gegaan om een 15T helical pinion op te pikken. Dus nu bouwen en zondagavond nog even stofzuigeren. 8)

morgen gaat de harde kern vliegen , kom jij ook nog even gezellig langs ? of ben je te druk met zaterdag dingetjes ? ;)

morgen is idd prima vliegweer , zondag word nog mooier weer , dan ga ik waarschijnlijk een bootje huren mit das gezin ,ook zin an ;)
of heeft iemand nog een leuke boot te leen ?:p:p:p:p

En HOPPA,weer 3 deuren in de verf :-)
Ik begin echt op Junkie te lijken,iedere dag stoned van die verflucht ;-)

neen , vroeger was ik stoned van wiet en hash ;)
binnen werk ik hoofdzakelijk met watergedragen verf , bevalt mij prima , stinkt niet ,droogt snel , is slijtvaster dan olie verf ,en ik vind het eindresultaat zelfs mooier met zijdeglans op waterbasis dan satin in alkyd .

een doe het zelfert zal vloeken op waterbasis , maar dat komt omdat ze eigenlijk niet kunnen schilderen , ben je een topschilder zoals ik is waterbasis zeer goed te doen :cool: ;)

morgen gaat de harde kern vliegen , kom jij ook nog even gezellig langs ? of ben je te druk met zaterdag dingetjes ? ;)

morgen is idd prima vliegweer , zondag word nog mooier weer , dan ga ik waarschijnlijk een bootje huren mit das gezin ,ook zin an ;)
of heeft iemand nog een leuke boot te leen ?:p:p:p:p

neen , vroeger was ik stoned van wiet en hash ;)
binnen werk ik hoofdzakelijk met watergedragen verf , bevalt mij prima , stinkt niet ,droogt snel , is slijtvaster dan olie verf ,en ik vind het eindresultaat zelfs mooier met zijdeglans op waterbasis dan satin in alkyd .

een doe het zelfert zal vloeken op waterbasis , maar dat komt omdat ze eigenlijk niet kunnen schilderen , ben je een topschilder zoals ik is waterbasis zeer goed te doen :cool: ;)

Heb hier alles in de alkyd staan,meurt inderdaad als eennverschrikkelijke maar zoals je zegt,het schildert voor een semi prof een stuk makkelijker ;-)

Fartkansiebestemming zal zuid Spanje worden,omgeving van Malaga :-)

Dit jaar zeker geen Grieksenland,boycotten dat zootje,kost ons al genoeg geld ;-)

Hullie hebben echt geen leven buiten het vliegen om he ? ;-) :-)
Wel hoor, beetje op het forum rondhangen, nutteloze dingen kopen, beetje zwaaien naar langsrijdende auto's en fietsers etc. Gewoon druk en als vulling nog wat vliegeren. :p ;)

Nah, met die stink- en herriedingen. Da's geen harde kern, dat zijn junk's die in de ontkenningsfase zitten. :yes:

Hmmmm, ik denk vooral met de verf van de Gamma. Professionele waterverf is toch wel wat anders. :thumbsup:

Oh ja, de staart van de 600 is in amper 20 minuten voorzien van nieuwe lagers en tandwielen (torque tube dat is). Zo lekker schroeven als je alle ruimte hebt en met dikke schroeven werkt. 8)

Wel hoor, beetje op het forum rondhangen, nutteloze dingen kopen, beetje zwaaien naar langsrijdende auto's en fietsers etc. Gewoon druk en als vulling nog wat vliegeren. :p ;)

Nah, met die stink- en herriedingen. Da's geen harde kern, dat zijn junk's die in de ontkenningsfase zitten. :yes:

Hmmmm, ik denk vooral met de verf van de Gamma. Professionele waterverf is toch wel wat anders. :thumbsup:

Oh ja, de staart van de 600 is in amper 20 minuten voorzien van nieuwe lagers en tandwielen (torque tube dat is). Zo lekker schroeven als je alle ruimte hebt en met dikke schroeven werkt. 8)

Dus hij is weer klaar voor de volgende crash van ruim anderhalve meier ??? ;-)

Dure hobby dat wentelwieken :-)

neehoor ,morgen ook even de diablotin testen op 4s , daarstraks even volgas gezet ,en hij wil echt heel graag losbreken , komen aardig wat krachten los :p
in de lucht zal blijken of het genoeg is als ik wil gaan prophangen , maar rustig rondjes vliegen gaat wel lukken .
als hij dezelfde kracht heeft als de madness met 12cc saito ben ik dik tevreden .

verder ,ja , praxis waterbasis zuigt , daar valt niet echt mee te werken .
en de professionele watergedragen verven van deze tijd zijn natuurlijk niet te vergelijken met 3 of 4 jaar terug .
wel is het zo dat de hoogglans alkyd verven een echte mooie bolle glans hebben , daar de watergedragen hoogglans verven 80 % glans hebben ,en die loopt ook nog wat terug , dus ik stel voor binnen altijd een satin voor ;), anders moet ik ook met die stink verf werken :)

neehoor ,morgen ook even de diablotin testen op 4s , daarstraks even volgas gezet ,en hij wil echt heel graag losbreken , komen aardig wat krachten los :p
in de lucht zal blijken of het genoeg is als ik wil gaan prophangen , maar rustig rondjes vliegen gaat wel lukken .
als hij dezelfde kracht heeft als de madness met 12cc saito ben ik dik tevreden .

verder ,ja , praxis waterbasis zuigt , daar valt niet echt mee te werken .
en de professionele watergedragen verven van deze tijd zijn natuurlijk niet te vergelijken met 3 of 4 jaar terug .
wel is het zo dat de hoogglans alkyd verven een echte mooie bolle glans hebben , daar de watergedragen hoogglans verven 80 % glans hebben ,en die loopt ook nog wat terug , dus ik stel voor binnen altijd een satin voor ;), anders moet ik ook met die stink verf werken :)

Wij hebben alleen voor in de " natte " ruimtes voor high gloss gekozen.

In de keuken,hal en wohnzimmer wordt satin ;-)

@Junkie

Offerte voor woonkamer en hal ;-)

Gaat in Oktober,November gebeuren.
Mooie binnenklus voor het na-seizoen ;-)

das mooi ;), maak ik een even een "net"prijsje :rolleyes:... besteld alvast wat vliegspul 8O ;)

heeft iemand die morgen naar het veld gaat een 6s lipo liggen ? even de diablotin testen op multo power ;)

heb zin an morgen .
mee gaat de madness/ somethin extra met 3d prop , en die suffe stille elektro diablotin ;)

heeft iemand die morgen naar het veld gaat een 6s lipo liggen ? even de diablotin testen op multo power ;)

heb zin an morgen .
mee gaat de madness/ somethin extra met 3d prop , en die suffe stille elektro diablotin ;)

Ik ga donderdag lekker een hele dag vliegeren denk ik.. 's avonds een brandstof vlieger testen en overdag met 6S electrobommen vliegen...

Junkie weer aan de electro? Hmm heb een hoop terug te lezen geloof ik...

Junkie weer aan de electro? Hmm heb een hoop terug te lezen geloof ik...

neehoor ,niet echt , zeg maar een madness achtige erbij elektro aangedreven om te proberen , maar ik denk dat snel de 13cc saito er op beland :infinity: :p

in het weekend mag je brandstof vliegen , door de week schaf ik af wegens tijdgebrek en gaarheid niet te vergeten ;)

@Junkie

Mag ik weer eens rondje met de SE :-)

Dan mag jij een vluchtje met de swift of merlin maken ;-)

tuurlijk mag u een rondje , zelfs 2 rondjes ! ;) de SE vliegt echt geweldig met die dikke 3D prop , ik verheug me er al op .

ik hoop dat het allemaal in mijn ovlof past ,maar wil eigenlijk ook de vibrogym testen met magnum 8,5cc , dus 4 vliegers mee 8O

Hoe laat morgen? Meisie moet eerst efkes schootbappies met koets.

beetje op tijd , aangezien ik veel te vliegen heb , maar ben er wel tot 16;00u .

ik ga wel ff lekker uitslapen , dus uurtje of 11 op das velt .

Zojuist de gallerij en balkon even gepoetst,staan er weer netjes bij :-)

Morgenochtend 11.00 uur klinkt mij prima in de oren Junkie :-)

Neemt morgen de swift,merlin en velocity mee naar het veld ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back