Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi heren,
We hebben een uitnodiging gekregen van FMS om zaterdag 3 juli tijdens het F3A-X event s'avonds te komen nacht vliegen.
Laat me even weten wie hier aan mee wil doen dan kan ik dit aan Therry door geven.
Gr. André
Mijn vrouwtje werkt tot 22.00 uur dus ik kan rond 22.45 op Spaarnwoude zijn... dan is het toch niet donker. Hoe laat worden we daar verwacht?
@ Siggy: IddVerder ga ik het hele weekend niet vliegen. Morgen de vouwwagen inruimen en zondag is het vrouwtje weg naar Amsterdam met een vriendin.
Dus om nou de conclusie te trekken dat ik naast het vliegen geen leven heb gaat ook wat ver![]()
*kijkt al uit naar de volgende keer vliegen :rolling:*
Ja, dat staat er toch ook: Monsun, Sleurphira en Swifts liggen achterin. Zelfs de kleine uiensnijder.En dan heb ik nog een Danone en MiniNacht vliegklaar. De Regenboog gaat volgend weekend weg dus daar vliegen we niet meer mee (ontvangerloos). De FlutJet gaat naar Spijker513 dus ook geen gevlieg meer. Nog genoeg om mee te vliegen, maak je geen zorgen.
Weekend zal niet veel slechter worden, tenzij je bedoelt dat het sub-tropisch heet gaat worden. Vorige week nog ijs van de ruiten staan krabben en nu smelt alles binnenin weg.
Op het veld was het leeg. Doorgereden naar kantoor om spulletjes op te halen. Vervolgens naar Bloomingdale gegaan om een 15T helical pinion op te pikken. Dus nu bouwen en zondagavond nog even stofzuigeren. 8)
En HOPPA,weer 3 deuren in de verf
Ik begin echt op Junkie te lijken,iedere dag stoned van die verflucht ;-)
morgen gaat de harde kern vliegen , kom jij ook nog even gezellig langs ? of ben je te druk met zaterdag dingetjes ?
morgen is idd prima vliegweer , zondag word nog mooier weer , dan ga ik waarschijnlijk een bootje huren mit das gezin ,ook zin an
of heeft iemand nog een leuke boot te leen ?
neen , vroeger was ik stoned van wiet en hash
binnen werk ik hoofdzakelijk met watergedragen verf , bevalt mij prima , stinkt niet ,droogt snel , is slijtvaster dan olie verf ,en ik vind het eindresultaat zelfs mooier met zijdeglans op waterbasis dan satin in alkyd .
een doe het zelfert zal vloeken op waterbasis , maar dat komt omdat ze eigenlijk niet kunnen schilderen , ben je een topschilder zoals ik is waterbasis zeer goed te doen![]()
![]()
Wel hoor, beetje op het forum rondhangen, nutteloze dingen kopen, beetje zwaaien naar langsrijdende auto's en fietsers etc. Gewoon druk en als vulling nog wat vliegeren.Hullie hebben echt geen leven buiten het vliegen om he ? ;-)![]()
Nah, met die stink- en herriedingen. Da's geen harde kern, dat zijn junk's die in de ontkenningsfase zitten.morgen gaat de harde kern vliegen , kom jij ook nog even gezellig langs ? of ben je te druk met zaterdag dingetjes ?![]()
Hmmmm, ik denk vooral met de verf van de Gamma. Professionele waterverf is toch wel wat anders.een doe het zelfert zal vloeken op waterbasis , maar dat komt omdat ze eigenlijk niet kunnen schilderen , ben je een topschilder zoals ik is waterbasis zeer goed te doen![]()
![]()
Wel hoor, beetje op het forum rondhangen, nutteloze dingen kopen, beetje zwaaien naar langsrijdende auto's en fietsers etc. Gewoon druk en als vulling nog wat vliegeren.![]()
Nah, met die stink- en herriedingen. Da's geen harde kern, dat zijn junk's die in de ontkenningsfase zitten.
Hmmmm, ik denk vooral met de verf van de Gamma. Professionele waterverf is toch wel wat anders.
Oh ja, de staart van de 600 is in amper 20 minuten voorzien van nieuwe lagers en tandwielen (torque tube dat is). Zo lekker schroeven als je alle ruimte hebt en met dikke schroeven werkt. 8)
Wel hoor, beetje op het forum rondhangen, nutteloze dingen kopen, beetje zwaaien naar langsrijdende auto's en fietsers etc. Gewoon druk en als vulling nog wat vliegeren.![]()
Nah, met die stink- en herriedingen. Da's geen harde kern, dat zijn junk's die in de ontkenningsfase zitten.
Hmmmm, ik denk vooral met de verf van de Gamma. Professionele waterverf is toch wel wat anders.
Oh ja, de staart van de 600 is in amper 20 minuten voorzien van nieuwe lagers en tandwielen (torque tube dat is). Zo lekker schroeven als je alle ruimte hebt en met dikke schroeven werkt. 8)
neehoor ,morgen ook even de diablotin testen op 4s , daarstraks even volgas gezet ,en hij wil echt heel graag losbreken , komen aardig wat krachten los
in de lucht zal blijken of het genoeg is als ik wil gaan prophangen , maar rustig rondjes vliegen gaat wel lukken .
als hij dezelfde kracht heeft als de madness met 12cc saito ben ik dik tevreden .
verder ,ja , praxis waterbasis zuigt , daar valt niet echt mee te werken .
en de professionele watergedragen verven van deze tijd zijn natuurlijk niet te vergelijken met 3 of 4 jaar terug .
wel is het zo dat de hoogglans alkyd verven een echte mooie bolle glans hebben , daar de watergedragen hoogglans verven 80 % glans hebben ,en die loopt ook nog wat terug , dus ik stel voor binnen altijd een satin voor, anders moet ik ook met die stink verf werken
![]()
Viel spaB ;-)*gaat naar het veld*
@Junkie
Offerte voor woonkamer en hal ;-)
Gaat in Oktober,November gebeuren.
Mooie binnenklus voor het na-seizoen ;-)
heeft iemand die morgen naar het veld gaat een 6s lipo liggen ? even de diablotin testen op multo power
heb zin an morgen .
mee gaat de madness/ somethin extra met 3d prop , en die suffe stille elektro diablotin![]()
Junkie weer aan de electro? Hmm heb een hoop terug te lezen geloof ik...
@Junkie
Mag ik weer eens rondje met de SE
Dan mag jij een vluchtje met de swift of merlin maken ;-)
Hoe laat morgen? Meisie moet eerst efkes schootbappies met koets.
Zojuist de gallerij en balkon even gepoetst,staan er weer netjes bij
Morgenochtend 11.00 uur klinkt mij prima in de oren Junkie
Neemt morgen de swift,merlin en velocity mee naar het veld ;-)