Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook weer thuis, was wel even leuk babbelen met Sleur en Phillie bij het veld. Daarna nog even met Patries wat drinken bij Sleurie thuis. Vanmiddag een wortelkanaalbehandeling ondergaan bij de tandarts, ik was strontnerveus maar toch doorgezet :D p. Pijn lijkt meee te vallen. Ik ga nu de laatste hand aan de electronica leggen van de 600 dan is hij volledig vliegklaar.

Een koffie en een thee regelt omdat we niet roken. 8O :oops:

Vanavond lekker veel rondjes met de Monsun gevlogen. Echt lekker van genoten. Mooie ruime (schaal)bochten, circuitjes, fly by's en lekkere landingen. Niet eens meer het hele veld nodig om te landen. 25 meter is meer dan voldoende. 8) Natuurlijk wat geSwift, de kleine is echt kickûh, de grote wat saai. ;) De Geelikopter liep het minder goed mee af. Beetje heen en weer aan het hoveren, knallen ineens de bladen eraf. Gewoon losgescheurd bij het bevestigingsgat. Dus die heeft ook wat onderhoud nodig en is eindelijk een keer gecrasht. :thumbsup:

:banana: feestje binnenkort? BYM in het huwelijksbootje (nou ja... submarine dan :wink:)

Nee in de huwelijkscabrio stap ik binnenkort :yes:

(als getuige en als chauffeur van mijn zus ;) )

Ik ook niet naar het veld vandaag, aangezien mijn baas op vakantie is ben ik de 'zaakwaarnemer'... dus ik moet gewoon tot 17.00 uur op de zaak blijven :(

Jouw baas is slim, die doet het niet zelf, nee die laat het doen :mrgreen:

Goedemorgen allemaal,

Ben er al weer klaar voor. Is het al 10:00?? :lol:
Eerst even een broodje eten en opfrissen.
Spullen inladen en zo die gaat.............

GrTz Jasper en Bryan

Goedemorgen allemaal,

Ben er al weer klaar voor. Is het al 10:00?? :lol:
Eerst even een broodje eten en opfrissen.
Spullen inladen en zo die gaat.............

GrTz Jasper en Bryan

jij bent er klaar voor ;)

straks alles ff inladen , ik neem alleen brandstof vliegers mee , de diablotin wil ik nog even rustig nalopen , zit in sommige linkjes wat speling , en het balans punt zit niet goed , moet kwa gewicht wel een dikke 6s lipo in . (of in dik saito blok :p)

vergeet niet de zonnebrand en genoeg water .

tot straks

Mogguh maatjes :-)

Even lekker uitgeslapen,gebeurd niet vaak maar is best fijn ;-)

Zometeen een paar broodjes eten en koffie
drinken en alles inladen.
Ben rond 11.00 uur op het veld met zonnebrand en genoeg te drinken.

HET WORDT HEET !!! :-)

Hier in 0251 is het heerlijk rustig. Een 20 minuten geleden is de spanning in een groot deel van 0251 uitgevallen. Koelkast maar aan een UPS gehangen ander worden mijn pintjes warm. Gelukkig gebruiken providers van mobiele telefoni. Aggregaten dus heb ik nog wel interwebs op de telefoon. 8)

Gelukkig gebruiken providers van mobiele telefoni. Aggregaten dus heb ik nog wel interwebs op de telefoon. 8)

Niet het hele land zit zonder stroom hoor :D ;)

Goedemorgen iedereen. Zo de vouwwagen pakken uit de garagebox en even opzetten voor mijn huis. Dan wat dingetjes nalopen/controleren en inruimen maar. Over 2 weekjes + een paar dagen op vakantie :banana:
Alleen sta ik weer met Sleur op de campif :( :rolling: :celebrate:

Alle vliegers veel plezier vandaag, het veld is weer lekker kort dankzij André B. Hou het veilig allemaal en last but not least: Blijven zweven! ;)

Zit te wachten op de auto

*zit ook te wachten op de auto* :mrgreen:

Vinni heeft zich helemaal uitgeleefd op mijn nieuwe auto, alleen jammer dat de foto dan weer onscherp is :rolling:
Kiaschoon.jpg

*gaat de dealer maandag een compliment geven dat de auto zo mooi glimt :yes:*

Laatst bewerkt:
Niet het hele land zit zonder stroom hoor :D ;)

Goedemorgen iedereen. Zo de vouwwagen pakken uit de garagebox en even opzetten voor mijn huis. Dan wat dingetjes nalopen/controleren en inruimen maar. Over 2 weekjes + een paar dagen op vakantie :banana:
Alleen sta ik weer met Sleur op de campif :( :rolling: :celebrate:
Zendmasten hebben in de stad een bereik van een kilometer. En een van die zendmasten staat dus 600 meter van huis. Net wat boodschappen gehaald, da's pas echt drama. Maar even doorgereden naar een toko waar meer spanning was. ;)

Dat van die camping was niet mijn idee maar van Sleurtrutje en de kids. Ik wilde richting Oostenrijk, ver weg van dit geneuzel. :yes:

Zooooo, we hebben weer eens spanningen thuis. Alles doet het weer, vooral de koelkasten begonnen tegen te sputteren. Dus het bier staat weer netjes koud. Voor een ieder die zich laat gratineren veel sterkte. Deze jongen gaat in zijn tuintje in de schaduw zitten en laat alles lekker voor wat het is. Vanavond misschien weer even Monsunnen, was erg relaxt gisteren. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back