Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ,weer terug van das field , was erg gezellig met een mannetje of 8

veel vlieg en heli geweld

helaas heeft junkie 2 crashes moeten meemaken , zo crash je nooit ,dan opeens 2keer per dag 8O

de vibrogym met 8,5cc magnum vloog werkelijk fantastisch ,dus veel power ,nu vliegt hij zoals het hoort , helaas schoot het linkje van het hoogte roer los ,en dan ga je gewoon recht de grond in :eek:
raar maar waar ,de schade valt erg mee ,uurtje werk , en ga die zeker weer vliegklaar maken .

en toen ......de madness 8O hop storing en of gare 5 celnimh pakket ,maar ineens begon hij een eigenleven te leiden , gaf zelf gas en dan weer gas dicht , toen stuurde hij nog wel , dus landing inzetten , maar opeens onbestuurbaar , PATS!! en klaar , body geheel doormidden , ziet er werkelijk niet uit , vleugel nog wel heel , dus deze gaat in de opslag en dat komt wel een keer , wel balen , maar er zijn ergere dingen .

gelukkig heb ik nog een reserve madness achtige , vrijwel dezelfde , dus de diablotin word wel omgebouwd naar brandstof :p , ik vlieg toch niet meer door de week .

samengevat , heerlijk gevlogen , maar helaas wat schades te verwerken , siggy heeft wel een foto van de madness na crash .

gaat zich opmaken voor de bbq

goedenmiddag

Da's balen Junkie, zonde van de Madness :( Maar jou kennende zit wordt ie wel weer gemaakt :yes:

Vouwwagen weer opgeruimd en klaar voor de vakantie :cool: Nu nog 2,5 weken wachten.

@ Sleur: Ik had nog even nagedacht over die rol MacGyvertape, die was toen in die kartonnen doos met die 2 accu's beland, mocht ie er niet meer liggen dan krijg je wel een nieuwe rol van mij :yes: :thumbsup:

*gaat met het gezin naar oma om te BBQ'en*

wat plaatjes

straks nog 1 movie

hier de vibrogym , sterke vlieger dit , ging best hard recht naar beneden , zelfs de spinner is krom :eek:
de madness is wel heel licht ,maar ook heel kwetsbaar .
crasches022.jpg

crasches017.jpg

crasches020.jpg

crasches014.jpg

crasches012.jpg

crasches011.jpg

crasches010.jpg

crasches009.jpg

Da's balen Junkie, zonde van de Madness :( Maar jou kennende zit wordt ie wel weer gemaakt :yes:

hmmm, als je hem ziet ,ga je toch twijfelen of hij nog de moeite is :( , zag er uit zoals die van spijker laatst .

maar het zal gerust lukken, maar ff geen zin an , v/d winter ofzo is bekijken ;)
ik pak lekker de diablotin .

de vibrogym heb ik al hersteld , door de impact was de tank stuk ,hier had ik nog een nieuwe van liggen , prop vernieuwd ,spinner vernieuwd , heerlijk om voorraad te hebben ;)
nog een beetje nalopen en klaar

met meneer madness gaat het minder goed deze hangt daar prima plaats rust :eek: 8O

002.jpg

003.jpg

:(verrek maar in je schaduw dan
Da's ook prima gelukt. Toen ik de boombox uit de auto pakte en op de keukenvloer zette, heb ik een 10 minuten zonder gevoel in mijn linker been staan te verrekken van de pijn. Schoot er in één keer in en de rest van de dag plat op de bank met een hap pijnstillers. :( :puppydogeyes:

@ Sleur: Ik had nog even nagedacht over die rol MacGyvertape, die was toen in die kartonnen doos met die 2 accu's beland, mocht ie er niet meer liggen dan krijg je wel een nieuwe rol van mij :yes: :thumbsup:
Nee man, was een gebbetje. Hij was toch al bijna op. Neem er wel weer wat mee van kantoor. :rolling: ;)

Het lijkt wel of het mais 10cm langer is dan gisteravond. 8O Zo met die zon erop groeit het echt snel. :yes: Of hte komt doordat André ernaast staat. :mrgreen:

@junkie: Mooi kutje-pik-andijvie van je Madness. :cry: Toch maar overstappen op LiPo en een BEC? ;) Sinds het autorijden op NiMH heb ik het echt gehad met die flut cellen. In een pakket is er altijd wel één cel die het redelijk snel opgeeft. En de soldeerverbindingen zijn ook niet altijd even stevig.

mooi kut sleur, wordt dus tijd voor een beetje zwemmen elke week ;)

*Gaat morgen zwemmen. Mits de kiespijn weg is van de zenuwbehandeling, die net weer komt opzetten.

mooi kut sleur, wordt dus tijd voor een beetje zwemmen elke week ;)

*Gaat morgen zwemmen. Mits de kiespijn weg is van de zenuwbehandeling, die net weer komt opzetten.
Tegen de tijd dat jij wakker wordt, is het zwembad gesloten. :rolling: En over het algemeen gaan we al elke 2 à 3 weken op zondagochtend zwemmen dus daar ligt het niet aan.

Wieltjes onde de boombox is een betere oplossing. :yes: Dus maar even de aanhanger van de apen hun driewieler slopen. Zitten dikke luchtbanden op dus overal prima te rollen.

@PH-ILS: Eén van de 8 accu's in de boombox had er niet zo'n zin meer in. Redelijk spontaan. De andere 7 accu's stonden dus die ene constant op te laden. Nieuwe accu erin, alles geladen en nu bij het laden met 2x6A nog steeds 12,2V. :thumbsup:

1 keer in de 2 a 3 weken dat is niet echt therapheutisch lijkt mij. Gewoon 1 keer in de week gaan man, en dan bij de waterakkers waar je lekker kan kruidenbaden enzo. Top voor je rug. Is toch niet normaal meer dat je op jouw leeftijd al wieltjes onder dingen moet gaan zetten om het te kunnen verplaatsen.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
1 keer in de 2 a 3 weken dat is niet echt therapheutisch lijkt mij. Gewoon 1 keer in de week gaan man, en dan bij de waterakkers waar je lekker kan kruidenbaden enzo. Top voor je rug. Is toch niet normaal meer dat je op jouw leeftijd al wieltjes onder dingen moet gaan zetten om het te kunnen verplaatsen.:)
Kruidenbaden, pfffff. Ik ben geen kip die in de boullion gaar ligt te pruttelen (naast dat ik het vreselijk vind stinken). :hammer: En van die wieltjes is geen enkel probleem. Mijn primaire transportmiddel van 1788kg met 2.2CRDi heeft ook vier dikke wielen en dat bevalt prima. :yes: Het is eigen schuld natuurlijk. Als je net twee weken terug een ontsteking hebt gehad en herstellende bent, moet je niet op een rare manier om een hoekje 20kg gaan tillen. Dan gaat het mis. Ook bij jou of wie dan ook. :teacher: Daar helpt zwemmen of wel therapie dan ook niet tegen. :nooo:

@junkie: Mooi kutje-pik-andijvie van je Madness. :cry: Toch maar overstappen op LiPo en een BEC? ;) Sinds het autorijden op NiMH heb ik het echt gehad met die flut cellen. In een pakket is er altijd wel één cel die het redelijk snel opgeeft. En de soldeerverbindingen zijn ook niet altijd even stevig.

ja ,ik gaat over op lipo met bec ;)

hier nog een filmpie van het veld; NO_8GXVS5oY[/media] - het veld zat -26-6

Laatst bewerkt door een moderator:
betekend dit dat de 6S lipo's van Burp in de aanbiedeing zijn JUnkie?

ja, wat mij betreft wel , ik vind elektro echt niet leuk meer , en nu ga ik de diablotin ombouwen naar 13cc saito.
het voordeel van brandstof vind ik ook ,dat je lekker kunt doorvliegen ,ipv een lipo die 6 minuten meegaat .
en wat ik al zei ,een dagje in het weekend vliegen is meer dan zat ;)
al mocht ik de hele week brandstof vliegen ,ik ben toch gaar :)

ja, wat mij betreft wel , ik vind elektro echt niet leuk meer , en nu ga ik de diablotin ombouwen naar 13cc saito.
het voordeel van brandstof vind ik ook ,dat je lekker kunt doorvliegen ,ipv een lipo die 6 minuten meegaat .
en wat ik al zei ,een dagje in het weekend vliegen is meer dan zat ;)
al mocht ik de hele week brandstof vliegen ,ik ben toch gaar :)
<aasgiermode>
Wat moet je voor die dikke brommer hebben?
</aasgiermode>

<aasgiermode>
Wat moet je voor die dikke brommer hebben?
</aasgiermode>

geen idee ? waar wil je hem voor gebruiken ? je mag hem ook ff testen ,indien die bevalt helft van nieuw ?
heb er ook nog een mooie phoenix castle 80A bij , interesse ?

als ik een lipo wil gebruiken als ontvanger accu , dan een 2cel ,maar hoeveel mah moet ik dan hebben ? en welke bec is goed bij bijv rct ?

wellicht heb jij wat 2cel lipo's en een bec ,kunnen we wat ruilen ;)

Junkie jij heb de lipo's toch nog niet van Burpo?

nee , burp heeft ze nog , 50 Euries per stuk ,voor jouw waarschijnlijk 80 p/st ;)

Wieltjes onde de boombox is een betere oplossing. :yes: Dus maar even de aanhanger van de apen hun driewieler slopen. Zitten dikke luchtbanden op dus overal prima te rollen.

Ik heb nog een mooi inklapbaar karretje, misschien is dat wat voor je boombox?

Dus de volgende keer kan ik weer gewoon bij je laden? Lag gelukkig niet aan de lader ;)

*zit ook te wachten op de auto* :mrgreen:

Vinni heeft zich helemaal uitgeleefd op mijn nieuwe auto, alleen jammer dat de foto dan weer onscherp is :rolling:
Kiaschoon.jpg

*gaat de dealer maandag een compliment geven dat de auto zo mooi glimt :yes:*

Ik zeg, ... trouwerij ..... cabrio ...... en vakwerk ..... :yes:

Zo op mijn gemakkie lope legge ritueel vleesverbranden:yes: met de nodige bruine pretpalen erbij :banana:,ben nu echt gaar,vanmiddag heerlijk mijn schaal rondjes gevlogen ,met de guys wat geouwehoerd kortom een top dag.:yes:
Ga nu nog ff bank hangen, tot morgen toedeloe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back