K
knaller
Guest
smeerpijp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's balen Junkie, zonde van de MadnessMaar jou kennende zit wordt ie wel weer gemaakt
![]()
Da's ook prima gelukt. Toen ik de boombox uit de auto pakte en op de keukenvloer zette, heb ik een 10 minuten zonder gevoel in mijn linker been staan te verrekken van de pijn. Schoot er in één keer in en de rest van de dag plat op de bank met een hap pijnstillers.verrek maar in je schaduw dan
Nee man, was een gebbetje. Hij was toch al bijna op. Neem er wel weer wat mee van kantoor. :rolling:@ Sleur: Ik had nog even nagedacht over die rol MacGyvertape, die was toen in die kartonnen doos met die 2 accu's beland, mocht ie er niet meer liggen dan krijg je wel een nieuwe rol van mij![]()
![]()
Het lijkt wel of het mais 10cm langer is dan gisteravond. 8O Zo met die zon erop groeit het echt snel.
Tegen de tijd dat jij wakker wordt, is het zwembad gesloten. :rolling: En over het algemeen gaan we al elke 2 à 3 weken op zondagochtend zwemmen dus daar ligt het niet aan.mooi kut sleur, wordt dus tijd voor een beetje zwemmen elke week![]()
*Gaat morgen zwemmen. Mits de kiespijn weg is van de zenuwbehandeling, die net weer komt opzetten.
Kruidenbaden, pfffff. Ik ben geen kip die in de boullion gaar ligt te pruttelen (naast dat ik het vreselijk vind stinken).1 keer in de 2 a 3 weken dat is niet echt therapheutisch lijkt mij. Gewoon 1 keer in de week gaan man, en dan bij de waterakkers waar je lekker kan kruidenbaden enzo. Top voor je rug. Is toch niet normaal meer dat je op jouw leeftijd al wieltjes onder dingen moet gaan zetten om het te kunnen verplaatsen.![]()
@junkie: Mooi kutje-pik-andijvie van je Madness. :cry: Toch maar overstappen op LiPo en een BEC?Sinds het autorijden op NiMH heb ik het echt gehad met die flut cellen. In een pakket is er altijd wel één cel die het redelijk snel opgeeft. En de soldeerverbindingen zijn ook niet altijd even stevig.
betekend dit dat de 6S lipo's van Burp in de aanbiedeing zijn JUnkie?
<aasgiermode>ja, wat mij betreft wel , ik vind elektro echt niet leuk meer , en nu ga ik de diablotin ombouwen naar 13cc saito.
het voordeel van brandstof vind ik ook ,dat je lekker kunt doorvliegen ,ipv een lipo die 6 minuten meegaat .
en wat ik al zei ,een dagje in het weekend vliegen is meer dan zat
al mocht ik de hele week brandstof vliegen ,ik ben toch gaar![]()
<aasgiermode>
Wat moet je voor die dikke brommer hebben?
</aasgiermode>
Junkie jij heb de lipo's toch nog niet van Burpo?
Wieltjes onde de boombox is een betere oplossing.Dus maar even de aanhanger van de apen hun driewieler slopen. Zitten dikke luchtbanden op dus overal prima te rollen.
*zit ook te wachten op de auto*
Vinni heeft zich helemaal uitgeleefd op mijn nieuwe auto, alleen jammer dat de foto dan weer onscherp is :rolling:
![]()
*gaat de dealer maandag een compliment geven dat de auto zo mooi glimt*