Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist nog even de lucht in en uitlaat uit het kapje van de Velocity gesneden.

Dacht dat dit niet noodzakelijk zou wezen maar de lipo werd toch wel erg warm zonder koeling.

Zonde om dure stroom om te zetten in warmte ipv in kracht op de prop ;-)

*nog twee 1000mah laden en dan richting das field.
Wie komen er nog meer ?

*nog twee 1000mah laden en dan richting das field.
Wie komen er nog meer ?
Ja, ik ga wel even naar het veld komen. Monsun en Mini Stift gaan mee. De rest blijft lekker thuis. Weet nog niet of ik überhaupt ga vliegen, erg last van het ruggetje en natuurlijk stronteigenwijs als ik ben neem ik geen pijnstillers (nou ja, als je pijnstillers neemt, ga je dingen doen die niet echt goed zijn voor herstel omdat je het niet voelt, het lichaam waarschuwt zelf wel).

aan de andere kant kan je meer doen omdat ibuprofen een spierontspanner is ;)
En van teveel Ibuprofen krijg je maagklachten. :teacher: Kun je ook weer pilletjes tegen nemen. Die hebben weer bijverschijnselen maar daar zijn weer pilletjes voor etc. Gewoon rustig even wat bewegen om alles los te maken werkt net zo goed. Kwestie van niet forceren en lekker rustig aan doen. Sowieso met dit weer een aanrader om rustig aan te doen. ;)

En van teveel Ibuprofen krijg je maagklachten. :teacher: Kun je ook weer pilletjes tegen nemen. Die hebben weer bijverschijnselen maar daar zijn weer pilletjes voor etc. Gewoon rustig even wat bewegen om alles los te maken werkt net zo goed. Kwestie van niet forceren en lekker rustig aan doen. Sowieso met dit weer een aanrader om rustig aan te doen. ;)

KLOPT !!! Mee eens ;-)

Je druk maken met dit warme weer is slecht voor je hart :-)

Fietsuuhhhh gorby :yes: :mrgreen:

ppfffffff, mij niet gezien in dit warme weer, zometeen een vergaardag met rituele verschijnselen op het einde voor de rest rustig blijven zitten :yes:

En ik heb een 600 :D en Sleur ook:D en.....en.....en....en...en..........:D

Leuk dat je er weer bent Ragger :D

Fietsen wat is dat nou weer ,nooit van gehoord;), ik zit nog in de relax mode aan de koffie in de tuin denk wel dat ik nog even kom.

Heels niet verkeerd om eens te gaan fietsen corb ,met die pens van je ;-)

Sleur ; dank voor bestellen , neem die bec maar mee naar het veld ,dan is hij via siggy al dicht bij huis !

Zo ,wij vertoeven heerlijk op het twiske ,af en toe een frisse duik ,zo ff een vette hap scoren ,en die er weer af fietsen op de terug weg ;-)

@ iedereen ; geniet , dat doe ik ook !

Hey Ragger, Welcome Back... hoe vloog de Junior? Mooi camerawerk in iedergeval... mooie stabiele vliegert :wink:

ragger ; heel mooi filmpie kerel !! ,heel mooi gevlogen ,was echt de moeite om helemaal uit te kijken :p

zo , wij zijn het twiske ontvlucht , echt te warm /broeierig , ik hoop dat hullie het uit houden op het veld zeg :(

ik wou nog even met de motor naar het veld , maar door die hitte maar besloten om de leren motorkleding maar uit te laten ,en in de tuin wat ga puzzelen aan de madness , de lijm zal snel drogen ;)

It wasn't me. Ik was op het veld aan het wegschroeien. Gelukkig stond er een redelijk windje. Lekker weer een paar rondjes met de Monsun gevlogen, gewoon genieten en alle ruimte (man of 8 op het veld maar echt animo om te vliegen was matig ;)). Ook de Mini Stift even aan stukken geholpen. Het bereik van de gekloonde HK Spektrum ontvangers is beduidend minder dan de originele Spektrum's. Na 100 meter was het ineens *klats* kansloos de piepers in. Maar met wat epoxoplast 10 minuten later weer gevlogen. 8)

*nu ritueel beest gaat cremeren op een vergaardag* :hammer:

ach , de meeste komen geeneens om te vliegen ,maar willen gewoon de dag doorbrengen met uitzonderlijk lelijke mannen ;)

zoooo, de kleine stukjes terug gepuzzeld op de madness , dus in grote lijnen weer oke , nu de voorzijde en de achterzijde aan elkaar verbinden ,dus dat is even lastig want hij moet superstrak opelkaar , anders vliegt hij straks alleen nog rondjes :o
op zich leuk werk met een biertje erbij en lekker in de tuin de madness knutselen .

*steekt weer de bbq aan *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back