Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet ze dan met jou Burp ???? ;-)

*Ik zag haar in Egmond wel naar mij kijken hoor,maar van de vrouw van een vriend blijf je af he ;-)

Hahaha. Ze is te oud voor jou, 42 :rolling: (maar ziet er nog prima uit :yes:)

Ik heb al mijn spullen meegenomen die in de auto van Yvonne passen. Niet veel dus. Twee heli's, accu, lader en gereedschap. Ook mijn vrijetijdskleren (in pak op het veld is niets)

Vliegen vanaf een uurtje of 16:45, is de ergste hitte ook weg. Daarna een griekje pakken is prima.

Wat jou Junkie?

Hahaha. Ze is te oud voor jou, 42 :rolling: (maar ziet er nog prima uit :yes:)

Ik heb al mijn spullen meegenomen die in de auto van Yvonne passen. Niet veel dus. Twee heli's, accu, lader en gereedschap. Ook mijn vrijetijdskleren (in pak op het veld is niets)

Vliegen vanaf een uurtje of 16:45, is de ergste hitte ook weg. Daarna een griekje pakken is prima.

Wat jou Junkie?

misschien vanavond even vliegen ,maar denk het niet , mijn zus is weer overkomen vliegen vanwege onze pa , gaat niet best , dus mijn kopf staat niet echt naar lekker vliegen .

zo ,ik ben blij dat die zon voorlopig is opgetieft , kan ik weer lekker werken !

Junkie, hoe het ook zal gaan lopen hoe het ook zal gaan. Het komt altijd weer goed, op welke manier dan ook. Wij mensen hebben een ongelofelijk sterke wil om weer alles op te pakken en door te gaan, en om van een slchte situatie iets goeds te maken. In ieder geval veel sterkte kerel;)

Junkie, hoe het ook zal gaan lopen hoe het ook zal gaan. Het komt altijd weer goed, op welke manier dan ook. Wij mensen hebben een ongelofelijk sterke wil om weer alles op te pakken en door te gaan, en om van een slchte situatie iets goeds te maken. In ieder geval veel sterkte kerel;)

dankje jochie 8O, eh ,ik bedoel kerel ;)

op zich gaat het wel , je zit gewoon in een rare fase des leven , allemaal zo onwerkelijk , en beseft je dat dingen zomaar over kunnen zijn .
laten we hopen dat hij weer wat opknapt en zijn chemo kan afmaken , daarna verder zien .

*trek in vis heeft* 8O :?

Niet raar hè, allemaal soorten vis. Vooral een roggenvleugeltje van de grill is heul niets mis mee. Verder ernstig heet met 32 graden en verschroeiende zon.

*factor 20 op de kale bol smeert* :D

WTFTBBQ !!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Weet je het wel heel zeker Jasper ?? ;-)
Laat me raden,je gaat ook voor een 600 zeker ?? ;-)

Ja deze gaat de deur uit. Nee ik ga niet voor een 600, maar voor een stap hoger. Ik wil een vette rook pluim zien en herrie.

@Satstok

Als jij aangeeft wanneer de banken geplaats gaan worden wil ik wel even helpen met het graven van de gaten hoor,no problemo ;-)

Banken heb ik gisteravond op de club gelegd. Ze zijn nog in onderdelen. De hardhouten planken moeten nog op de frames geschroeft worden. Mooi klusje voor op de club. als ze op het veld komen meld ik het wel. Moet eerst even mijn grondboor zoeken. Heb ik een tijd geleden uitgeleend, maar weet niet meer aan wie. Effe een rondje bellen dus.

ps. Mogelijk komt er ook een nieuwe picknick tafel. Gisteren een hele mooie zien staan. We horen woensdag of het door gaat. Als die er komt, dan zitten we helemaal in het nieuw.

corby ; echt iets voor jouw die se van jasper , en jij krijgt natuurlijk club korting .
Ik zeg doen !!!

Gorby heeft net een nieuwe vlieger gekocht.
Weet ook niet of deze snel verkocht wordt. Zie dat er al veel naar gekeken is, maar nog geen biedingen

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
* heeft er nog eentje in de aanbieding, met lichte gebruikssporen* 8O

8O jij bedoelt deze zeker ;) Ja zo een gaat het worden.

GrTz Jasper[/QUOTE]

die heli's film ik graag , zie bovenstaand filmpje :rolleyes: ;)

heb toch wel zin om te vliegen , iemand nog naar het veld rond 17;00u ?

ps ; de wind begint wel aardig aan te trekken !

Laatst bewerkt door een moderator:
Apple heeft wel degelijk een constructiefout door de antenne in de buitenrand te integreren. Dat is door diverse metingen snoeihard aangetoond en heeft Apple afgelopen vrijdag dan ook schoorvoetend erkend. Dat lossen ze nu op door gratis een condoom (bumper case) erbij te geven.

Oplossing....

eb50501e_iphone_4_antenna_decal.jpg

Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand vliegen of sta ik straks alleen???

Ik wil nu naar het veld om even een uurtje te fladderen, iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back