Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kom je wel ff ophalen ,gaan we vliegen , ik heb nog maar 2 pintjes op , dus niets a/h handje .
volvo is ruim genoeg voor onze spulletjes ;)

Heel lief van je maar ik ga niet meer vliegen met 10 glazen bier in mijn mik ;-)

Silly komt net thuis,dus ik ga zo eten :-)

*lekker he,iedere dag laat eten omdat mensen te beroerd is om hun kinderen bijtijds op te halen :-(

hallo vakantieganers en part timers

gaat er iemand ook nog toevallig vanavond vliegen8O

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

mvg raggert

Wel vliegen alleen wat ver weg om samen te vliegen... :-)

Weet niet hoe het weekend wordt.., maar iemand trek in een zaterdag avond NightFly ?

@Siggy: Ik denk dat het keyboard van je Xperia wel okay was maar je hand/oog-coordinatie snel vermindert na wat *plop*. :lol: :celebrate:

@Satstok: Een Raptor is het niet. Zal je wel zien op de 3D Masters. Align gehalte zal voor brandstofmodellen zeer hoog zijn. :yes: Dus het wordt een Trex 700NSP? 8)

@Siggy: Ik denk dat het keyboard van je Xperia wel okay was maar je hand/oog-coordinatie snel vermindert na wat *plop*. :lol: :celebrate:

@Satstok: Een Raptor is het niet. Zal je wel zien op de 3D Masters. Align gehalte zal voor brandstofmodellen zeer hoog zijn. :yes: Dus het wordt een Trex 700NSP? 8)

In het laatste geval wel ja ;-)

Heel lief van je maar ik ga niet meer vliegen met 10 glazen bier in mijn mik ;-)

Silly komt net thuis,dus ik ga zo eten :-)

*lekker he,iedere dag laat eten omdat mensen te beroerd is om hun kinderen bijtijds op te halen :-(

hmwa , dan blaas ik ook af , ben bietje gaar ;)

gelukkig ben ik nog niet op de campiff ,en kan dus genieten van alle luxe , dus zo even in mijn prive douche lekker douchen ,zonder naar schaamhaar te kijken van andere in het putje , eerst nog even los in mijn schone toilet zonder sporen en luchtjes van vreemden :rolleyes: :rolling:

ojee, over 1,5 week zit ik op de campiff :eek: :( ;)

hmwa , dan blaas ik ook af , ben bietje gaar ;)

gelukkig ben ik nog niet op de campiff ,en kan dus genieten van alle luxe , dus zo even in mijn prive douche lekker douchen ,zonder naar schaamhaar te kijken van andere in het putje , eerst nog even los in mijn schone toilet zonder sporen en luchtjes van vreemden :rolleyes: :rolling:

ojee, over 1,5 week zit ik op de campiff :eek: :( ;)

hahahaha ik moggel, dat douchen dan.....:mrgreen:

Ik weet nog wel een leuke camping in Drenthe. Elke plek heeft een eigen normale toilet en een eigen doucheruimte. 8O Is naast een kleuterpretpark/speeltuin waar je als campinggaat gratis de hele dag frites, frikandellen, koffie en limonade kunt krijgen. Helaas geen gratis bier, dat drinken die kleintjes nog niet. :(

hahahaha ik moggel, dat douchen dan.....:mrgreen:

nou ,veel sterkte dan :rolling:

weet je wat ik het ergste vind van camperen oftewel creperen

's ochtends moet iedereen zo nodig schijten op het zelfde moment , dus je komt me daar toch in een beerput terecht ,dat wil je niet weten , de geluiden daarvan nog daargelaten , want ik doe rustig mee 8O :rolling:

verder is camperen wel gezellig ,maar je leert elkaar 's ochtends wel goed kennen ;)

Mijn ervaring van de camping is dat je elkaar vanzelf wel leert kennen. Ik werd geregeld wakker naast een onbekende en na het ontbijt kende ik haar al aardig goed;)

Mijn ervaring van de camping is dat je elkaar vanzelf wel leert kennen. Ik werd geregeld wakker naast een onbekende en na het ontbijt kende ik hem al aardig goed;)

hem :confused: wat zeg je nu knaller :confused:

weet je wat ook zo erg is , zie je ze 's ochtends met zo'n volle pis emmer naar de toiletten lopen , lekker gezellig :rolling:

Sociale lasten zijn nu eenmaal noodzakelijk op een camping. Lekker uitgebreid gaan zitten is niets mis mee. Gewoon de hele BBQ van gisteren evalueren. :oops: :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back