Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nou niks, naar de kermis dat is.
Sodeju hey, het was toch geen illusie... 8) 129 grammetjes vliegklaargewicht maar dat is nog met lange voedingskabels op de accu omdat ik geen flauw idee heb waar het zwaartepunt moet liggen. Bouwbeschrijving is er niet van (ook niet bij Donuts Models) en de Zicral is alweer uit de handel genomen door een meningsverschilletje met de bedenker. 8O :?
![]()
Check, pintjes is geen probleem. Tuurlijk heb ik eerst even creatief op karton gedaan.Erg mooie vlieger sleur!!
En bouwverslagje is ook niet overal van nodig toch? (als er maar mallen zijn voor de pintjes!)
mooie depronkist sleur !
ik baal , had ik een mooi filmpie geknutseld , word het geluid uit gezet door youtube
had diverse muziek in gemixed , maar op sommige zitten rechten , dus nu heb ik een geluidloos filmpieheels niet leuk
als ik er muziek v/d lijst van jijpijp overheen zet is het achtergrond geluid ook helemaal weg .
moet maar weer opnieuw ofzo , zal morgen wel worden
Ik niet. Ik heb een Elipsia en een Zicral. Van beide het origineel en de mallen. Vind ik wel genoeg voor indoor.Over Junk gesproken.. Heb jij toevallig malletjes gemaakt van de Malibu?
En zo niet.. Is daar interesse voor eigenlijk? (sleur?)
En daar hoort deze motor op...
![]()
Meestal geven ze aan dat er rechten op zitten maar je niets hoeft te doen.
Als je dan 2 dagen later kijkt staat de auteur van de muziek onderaan vermeld.
Althans dat was bij mijn Muziek ( Mike Oldfield dat is)
Misschien dat die artiesten van jou was kieskeuriger zijn
p.s. mijn eerste complete FPV vlucht gemaakt vannavond. Inclusief landing.
Wat is dat GAAF !!!!!!!!!!!!!!!! en moeilijk....
Navigeren vanuit de lucht is best wel moeilijk, ook met OSD GPS.
Als ik het e.e.a meer onder de knie heb kom ik op da veld oefenen.
Voorlopig even in watergang oefenen waar ik/we mijn/ons eigen veld tot onze beschikking hebben
Grappig is dat je zo op ruim 230 meter hoog zit zonder dat je het in de gaten hebt en de co-piloot moppert dat je te hoog zit
Wordt vervolgd..
/net terug is van de kermis.
Siggy, kleine man wilde graag even heen dus ga ik als goede vader met hem mee (en moeders ook)
nick zegt : Morgen onverwacht vrij, vliegen dus..... (geen regen toch?)