Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens,was weer gezelli op het veld!
Ik heb een leuke film geknutseld,staat in de upload,over een uurtje te bdkoekenloeren
Straks lees ik ff het forum,ben ff druk.
Latersss

Sodeju hey, het was toch geen illusie... 8) 129 grammetjes vliegklaargewicht maar dat is nog met lange voedingskabels op de accu omdat ik geen flauw idee heb waar het zwaartepunt moet liggen. Bouwbeschrijving is er niet van (ook niet bij Donuts Models) en de Zicral is alweer uit de handel genomen door een meningsverschilletje met de bedenker. 8O :?

zicral-rtf.jpg

Sodeju hey, het was toch geen illusie... 8) 129 grammetjes vliegklaargewicht maar dat is nog met lange voedingskabels op de accu omdat ik geen flauw idee heb waar het zwaartepunt moet liggen. Bouwbeschrijving is er niet van (ook niet bij Donuts Models) en de Zicral is alweer uit de handel genomen door een meningsverschilletje met de bedenker. 8O :?

zicral-rtf.jpg

Erg mooie vlieger sleur!!

En bouwverslagje is ook niet overal van nodig toch? (als er maar mallen zijn voor de pintjes! ;))

Erg mooie vlieger sleur!!

En bouwverslagje is ook niet overal van nodig toch? (als er maar mallen zijn voor de pintjes! ;))
Check, pintjes is geen probleem. Tuurlijk heb ik eerst even creatief op karton gedaan. :yes: :celebrate:

Maar ik weet wel dat er een enorm verschil is tussen het CG gokken en proberen en gewoon spot-on op de juiste plek. Dat had ik al ontdekt met de Elipsia. Daarvan zou het CG ook goed liggen maar bleek toch zo'n 2cm te ver naar voor te liggen. Na het verplaatsen van het CG naar de oorspronkelijke lijn, vloog de Elipsia zooooooveeeeeeel makkelijker rugvlucht.... :? :teacher:

mooie depronkist sleur !

ik baal , had ik een mooi filmpie geknutseld , word het geluid uit gezet door youtube :mad:

had diverse muziek in gemixed , maar op sommige zitten rechten , dus nu heb ik een geluidloos filmpie :( heels niet leuk

als ik er muziek v/d lijst van jijpijp overheen zet is het achtergrond geluid ook helemaal weg .

moet maar weer opnieuw ofzo , zal morgen wel worden

Da's balen Junk! :(

Over Junk gesproken.. Heb jij toevallig malletjes gemaakt van de Malibu? ;)
En zo niet.. Is daar interesse voor eigenlijk? (sleur?)

Ben zojuist op zolder even bezig geweest met de Citabria Balenca van Graupner (ex Siggery kist) en voor de F1 Hydrofoam een mooie motormount ala Sleur geknusteld. Beiden staan nu even te drogen, dus tijd om de zolder op te ruimen voor dit moois... (wordt morgen gebracht)

tigermoth01_800x600.jpg

mooie depronkist sleur !

ik baal , had ik een mooi filmpie geknutseld , word het geluid uit gezet door youtube :mad:

had diverse muziek in gemixed , maar op sommige zitten rechten , dus nu heb ik een geluidloos filmpie :( heels niet leuk

als ik er muziek v/d lijst van jijpijp overheen zet is het achtergrond geluid ook helemaal weg .

moet maar weer opnieuw ofzo , zal morgen wel worden

Meestal geven ze aan dat er rechten op zitten maar je niets hoeft te doen.
Als je dan 2 dagen later kijkt staat de auteur van de muziek onderaan vermeld.
Althans dat was bij mijn Muziek ( Mike Oldfield dat is)
Misschien dat die artiesten van jou was kieskeuriger zijn :-)

p.s. mijn eerste complete FPV vlucht gemaakt vannavond. Inclusief landing.
Wat is dat GAAF !!!!!!!!!!!!!!!! en moeilijk....
Navigeren vanuit de lucht is best wel moeilijk, ook met OSD GPS.
Als ik het e.e.a meer onder de knie heb kom ik op da veld oefenen.
Voorlopig even in watergang oefenen waar ik/we mijn/ons eigen veld tot onze beschikking hebben :-)
Grappig is dat je zo op ruim 230 meter hoog zit zonder dat je het in de gaten hebt en de co-piloot moppert dat je te hoog zit :-)

Wordt vervolgd..

Over Junk gesproken.. Heb jij toevallig malletjes gemaakt van de Malibu? ;)
En zo niet.. Is daar interesse voor eigenlijk? (sleur?)
Ik niet. Ik heb een Elipsia en een Zicral. Van beide het origineel en de mallen. Vind ik wel genoeg voor indoor. ;) De rest zijn gekke ontwerpen van RCGroups af geroofd. :yes:

/slapen gaat :sleepy:

/net terug is van de kermis.

Siggy, kleine man wilde graag even heen dus ga ik als goede vader met hem mee (en moeders ook)

En daar hoort deze motor op...

motor01_800x600.jpg

leuk blokkie

ik heb vanmiddag de big piper van rob zien lopen , zelfde blok als wat jij laat zien ,maar dan een 2cil boxer motor , liep erg mooi ;)
ook dat gebeuren staat op het filmpje wat ik had geknutseld , zie je morgen of vanavond laat wel .

en nee, ik heb nog geen mallen v/d malibu , na de malibu komt weer een ander modelletje , donuts models dat is , die hebben veel mooiere printen :cool:

Meestal geven ze aan dat er rechten op zitten maar je niets hoeft te doen.
Als je dan 2 dagen later kijkt staat de auteur van de muziek onderaan vermeld.
Althans dat was bij mijn Muziek ( Mike Oldfield dat is)
Misschien dat die artiesten van jou was kieskeuriger zijn :-)

p.s. mijn eerste complete FPV vlucht gemaakt vannavond. Inclusief landing.
Wat is dat GAAF !!!!!!!!!!!!!!!! en moeilijk....
Navigeren vanuit de lucht is best wel moeilijk, ook met OSD GPS.
Als ik het e.e.a meer onder de knie heb kom ik op da veld oefenen.
Voorlopig even in watergang oefenen waar ik/we mijn/ons eigen veld tot onze beschikking hebben :-)
Grappig is dat je zo op ruim 230 meter hoog zit zonder dat je het in de gaten hebt en de co-piloot moppert dat je te hoog zit :-)

Wordt vervolgd..

ik heb wat andere muziek ingemixed , hopend dat dat wel in orde is voor youtube , staat weer in de upload .

fpv lijkt me ook leuk , vooral om na oefenen ,achter andere kisten aan te vliegen ;)

/net terug is van de kermis.

Siggy, kleine man wilde graag even heen dus ga ik als goede vader met hem mee (en moeders ook)

Doe je goed Martin, ik was als kind ook niet van de kermis af te slaan.
Vond het ook altijd geweldig als mijn pa mee ging, hij durfde alleen nooit ergens in.

Gelukkig had hij wel altijd een goed gevulde knip mee, dus ik vermaakte mezelf prima ;)

@ Sleur

Vrolijke kleurtjes heeft die vlieger zeg :cool:

@ Spikkel

Mmmmm, ff denken :D

Verwachting voor morgen.

Morgenochtend breidt de regen zich over de rest van het land uit. In de middag klaart het van het westen uit op en het duurt tot in de avond voordat deze opklaringen het oosten en zuidoosten bereiken. Daarbij heeft de neerslag in het zuidoosten een meer buiig karakter en kan er een klap onweer bij voorkomen. De temperatuur loopt op naar een graad of 18. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig en wordt in de loop van de dag noordwest.

Tot zo ver de verwachting voor morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back