Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nick zegt : morgen onverwacht vrij, vliegen dus..... (geen regen toch?)

volgens mij is het morgen niet zulk best weer , maar we zullen wel zien ;)

vandaag was echt kicken , lekker met ragger lope legge battelen , 3x bijna raak in da air ( ook op film ) , ,ik vloog met de SE , echt een super alleskunnertje dat is :p

de vibrogym had last van een ineens kapotte gasservo , dus gelijk bij rob een andere geroggeld

verder nog 7 x hitec Hs - 425BB servo's en 1x hs 75BB retract gescoord , dit voor de mustang , moet wel goed spul in ;)

dus binnenkort echt airbattles houden :cool:

Hmm ben weer lekker op de verkoop dreef.. haha..

Misschien toch maar de Sebart Sukhoi wegdoen..

*denk* *denk*

@Siggery:
Ik dacht het eerste aan jou, als je niets weet te bedenken dan zijn er zo te zien al genoeg anderen die interesse hebben haha :)

Hmm ben weer lekker op de verkoop dreef.. haha..

Misschien toch maar de Sebart Sukhoi wegdoen..

*denk* *denk*
Gast, zelfs het Nederlandse weer is nog constanter dan jouw wispelturigheid. :? ;) Had nou maar een Katana genomen, dan had ik wel interesse maar een SuckHooi vind ik niet mooi. :nooo: :D

Haha..

Ja je hebt gelijk.. ik laat de Sukhoi staan ;)

Trouwens, kwam net een oude laptop tegen tussen me zooi.. Bedenk ik mij ineens dat ik nog een oude ext. hd heb liggen die braque is. Dus ik kijk op de achterkant van de laptop, 12GB.. Nuja, ik had 40, dus lever 28 erop in. Iets is beter dan niets, dus ik schroef de hdd uit de laptop en wat blijkt.. 40GB!!

Heb die nu aan mijn macbookje hangen en warempel, hij doet t! :)

Even formatteren en hoppa, mooie 2e schijf erbij

Hm, nu sluit ik de oude 40GB nog s aan en ook die geeft weer een kick....

Snel maar even alle data eraf trekken en dan even aanzien wat ik ermee doe..

Hoi Rob,de 300 mag naar Gorby hoor ;)

Ik heb nog wat knutseldozen liggen, kunnen we weer eens gezellig samen frobelen :D

Gefeliciteerd Gorby, ik neem wel een biertje mee naar het hobbyhok :lol:

zooo , even andere muziek geplaatst die youtube wel accepteert, wel in ons land dan :)

hier een overzicht van vandaag incl foto's , dus ga maar rustig zitten met een pot bier ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back