Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Slaapforummen is een nieuwerwets fenomeen. Ik snurk en type tegelijk. Hahahaha :lol: Was nog wat televee aan het gluren terwijl ik in bed lag. Tijdens het reclameren even F5-en hè. ;)

:teacher:
Heulegaar niet, ik zei de gek heeft al drie jaar een bed-pc, dus is al reeds ingeburgerd .... :yes:

:teacher:
Heulegaar niet, ik zei de gek heeft al drie jaar een bed-pc, dus is al reeds ingeburgerd .... :yes:
Bed-pc's zijn ook zooooooooo 2007. Vreselijk onhandig formaat, een hoop warmteproductie, lawaaiige ventilatortjes, een smak licht van het scherm waar de Wake-up Light niets bij is.... Nee, gewoon lekker op he Archos 5 Internet Tablet of de iPhone.

Snurkherkenning (Snurk naar tekst) is trouwens een nieuwe applicatie op Android :thumbsup:
Apple had dat al lang op zijn iPhone. :teacher:

Zo, alles weer in- en opgeladen. Zwemvliezen en zuidwestertje mee. Kon mijn snorkel en duikbril helaas niet vinden. Nog een bakkie pleur erin gieten en tot latertsssssss..... :bye:

Môgguh allemaal... :morning: Ik wil vliegûhhhhhh!!!!!!! :yes:

ik geniet nog na van gisteren :D
ik zou ook kunnen vliegen ,maar ik heb floor er ook bij .

ik ga straks even naar de kermis , vind ze leuker dan op een drassig veld staan ;)

dit is meer een indoor weertje , had ik zo kunnen regelen , maar ik ga voortaan pas vragen als er minimaal 6 personen toezeggen .

net het fimpje van gisteren nog eens bekeken , is het al 85 keer bekeken , normaal blijft het hangen op 30 keer , dus als je er iets meer tijd instopt en het opleukt word dat schijnbaar gewaardeerd ;)

ik zeg ; de mzzl

telaat het regent balen wou ook wel effe een rondje vliegen:onweer::cry:

yep , ik zie het :o

sleur ; inloggen op het ach forum is gelukt , maar een bericht plaatsen is mij onduidelijk .
is het ach forum zo ingewikkeld of ben ik zo dom ? :lol:

ik kan nergens op klikken om te reageren .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back