marcelsiggery
Forum veteraan
kris schreiner zegt
binden gaat niet meer
kris schreiner zegt
lampje gaat niet branden en de zender wordt bloedheet
Terugsturen naar die Yank waar hij vandaan komt

@Nickos
Zie PB.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kris schreiner zegt
binden gaat niet meer
kris schreiner zegt
lampje gaat niet branden en de zender wordt bloedheet
Goed bezig Burp ;-) ...Die set up stond op rc foamfighters he ??![]()
@knaller kan ik je kat ff lenen de muizen gieren door de woonkamer.:bad-words:
Klopt, wordt een megasnelle. Ik heb nog wat ideetjes om de funjet tegen dat geweld bestand te maken. Komt allemaal wel, heeft geen haast.
Motor is lange tijd niet te leveren geweest maar vandaag een mailtje en hup, bestolen![]()
Alleen moet je weer 5S lipo's erbij nemen.
Ik hou het op max. 4S, is mij snel genoeg
Maar ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig :lol:
Teringbibber, dat zuigt. Hebt alles getest en gedaan. Uiteindelijk ook de ontvanger gebonden met PH-ILS zender. :? Kom je vanavind naar de club? Schroeven we hem nog een keer open om te kijken.Ik wilde nog even de 4450 laten draaien wegens een nieuwe mainshaft en die reageerde niet dus geprobeerd opnieuw te binden maar het lampje gaat niet meer aan en de tx print wordt gloeiend heet dus ik denk dat de storing die er al in zat verder geescaleerd is.
Nu maar even proberen via paypal om mijn geld van die:sniper::sniper: yank terug te krijgen
@Nickos
Zie PB.
Junk... :Fade-colorHet is lekker weer vandaag. Even wachten tot
het vocht weg getrokken is en dan. Vliegen.......
Maar eerst even werken........
is ook leuk hoor.
Drijvers en ballonbanden gaan ook een goede optie zijn.Vrijdag staat in principe ingepland om te maaien, zal me een megaklus worden. Gras is echt lang. Extra benzine mee in ieder geval.