Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat suck goed Kris... bij Sleur deed ie het toch nog? Watskebeurt :hammer:

*hoeveel pech kan iemand hebben met de hobby :cry:*

Ik denk dat we allemaal wel eens een moment hebben gehad dat we dachten ik kap ermee. Kris heeft nu zo'n moment. Begrijpelijk....Maar stoppen moet hij niet doen natuurlijk. Daar is het een veel te gezellige en aardige gast voor.;) Dus Kris ik zou zeggen wwacht Pay Pal af en E-Bay, kijk wat je kunt doen om het geld terug te krijgen, maar pak nu je MX-12 erbij en vlieg lekker door.

Ik wilde nog even de 4450 laten draaien wegens een nieuwe mainshaft en die reageerde niet dus geprobeerd opnieuw te binden maar het lampje gaat niet meer aan en de tx print wordt gloeiend heet dus ik denk dat de storing die er al in zat verder geescaleerd is.
Nu maar even proberen via paypal om mijn geld van die:sniper::sniper: yank terug te krijgen

Goed bezig Burp ;-) ...Die set up stond op rc foamfighters he ?? :-)

Klopt, wordt een megasnelle. Ik heb nog wat ideetjes om de funjet tegen dat geweld bestand te maken. Komt allemaal wel, heeft geen haast.

Motor is lange tijd niet te leveren geweest maar vandaag een mailtje en hup, bestolen :yes:

Klopt, wordt een megasnelle. Ik heb nog wat ideetjes om de funjet tegen dat geweld bestand te maken. Komt allemaal wel, heeft geen haast.

Motor is lange tijd niet te leveren geweest maar vandaag een mailtje en hup, bestolen :yes:

Alleen moet je weer 5S lipo's erbij nemen.
Ik hou het op max. 4S, is mij snel genoeg :cool:

Maar ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig :lol:

Ik wilde nog even de 4450 laten draaien wegens een nieuwe mainshaft en die reageerde niet dus geprobeerd opnieuw te binden maar het lampje gaat niet meer aan en de tx print wordt gloeiend heet dus ik denk dat de storing die er al in zat verder geescaleerd is.
Nu maar even proberen via paypal om mijn geld van die:sniper::sniper: yank terug te krijgen
Teringbibber, dat zuigt. Hebt alles getest en gedaan. Uiteindelijk ook de ontvanger gebonden met PH-ILS zender. :? Kom je vanavind naar de club? Schroeven we hem nog een keer open om te kijken.

Maar inderdaad, gewoon claimen via PP/eBay en verwijzen naar eventuele berichten waarin de verkoper beweert dat de zender okay is en niet aansprakelijk gesteld wenst te worden. Kan wel een beste tijd overheen gaan (mijn claim voor een accu uit België nam meer dan 3 maanden in beslag). :(

Schrale troost is dat deze week de Spektrum DX8i uitgeleverd gaat worden (in theorie maar zal wel volgende week worden). Er komt dus een vloedgolf aan tweedehands DX6i's en DX7's aan. Misschien dat je een pre-order bij BYM kunt regelen. ;)

Goedemorgen iedereen,

Het is lekker weer vandaag. Even wachten tot
het vocht weg getrokken is en dan. Vliegen......:D:D.

:(Maar eerst even werken........:) is ook leuk hoor.

Goedemorgen,

Tandarts heeft wederom geen extra'tje uit mij kunnen halen :banana: Het bleef slechts bij een controle :mrgreen:

Tot laterssssss

Het is lekker weer vandaag. Even wachten tot
het vocht weg getrokken is en dan. Vliegen......:D:D.

:(Maar eerst even werken........:) is ook leuk hoor.
Junk... :Fade-color

Blijft toch een vaag landje. Gisteren compleet uit de naad gewaaid bij een dikke windkracht 6 en regen, vandaag windstil en stralende zon. :hammer: Nou ja, vanavond maar de F1 Hydro als nieuw model in de zender prakken. Misschien ook de Monsun. Zo komt de zender weer langzaam vol te staan. 8)

Goede morgen allemaal,

Wil vandaag vliegen, gaat er iemand nog naar het veld???????????????????????

Het zuks mooi weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buiten de gene die moeten werken natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Huh, hier in 020 en vanmorgen in 075 was het gewoon mistig.

Als er mensen naar het veld gaan hoor ik graag hoe de toestand is. Ik heb deze week maaidienst maar volgens mij is het veld nog veel te zacht om met de maaier te spelen.

Vrijdag staat in principe ingepland om te maaien, zal me een megaklus worden. Gras is echt lang. Extra benzine mee in ieder geval.

Aangezien we een schat aan foto's hebben, ook nog uit de Hoogtij tijd is dit een leuke om wat in te sturen.

Ik herrinner me nog een foto van mijn Savage die door een plas op HT ging, erg mooie foto, volgens mij gemaakt door Ferry. Heeft iemand die foto zo nog staan ergens (iets met koeien enzo ;)

modelbouwforum-2011-kalender

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back