Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien we een schat aan foto's hebben, ook nog uit de Hoogtij tijd is dit een leuke om wat in te sturen.

Ik herrinner me nog een foto van mijn Savage die door een plas op HT ging, erg mooie foto, volgens mij gemaakt door Ferry. Heeft iemand die foto zo nog staan ergens (iets met koeien enzo ;)
Die foto's heb ik destijds gemaakt....Staan nog wel ergens op mijn PC.

Aangezien we een schat aan foto's hebben, ook nog uit de Hoogtij tijd is dit een leuke om wat in te sturen.

Ik herrinner me nog een foto van mijn Savage die door een plas op HT ging, erg mooie foto, volgens mij gemaakt door Ferry. Heeft iemand die foto zo nog staan ergens (iets met koeien enzo ;)

modelbouwforum-2011-kalender

Deze bedoel je zeker ;)

burpsplasche-1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gare foto's. Mooi voor de in aanmaak zijnde MBF kalender :D

Zit nu in Woerden, maar ik vraag me af wanneer de :zon: gaat schijnen.
Moet wel allemaal droog zijn straks.

Huh, hier in 020 en vanmorgen in 075 was het gewoon mistig.

Als er mensen naar het veld gaan hoor ik graag hoe de toestand is. Ik heb deze week maaidienst maar volgens mij is het veld nog veel te zacht om met de maaier te spelen.

Vrijdag staat in principe ingepland om te maaien, zal me een megaklus worden. Gras is echt lang. Extra benzine mee in ieder geval.

Hoi, net terug van veld, no body on the field.
was wel lekker op 't veld, over veld gewandeld gras is ongeveer 5 tot 7 cm
hoog en erg soppig. Sopt bij iedere stap.

Vanavond kan ik niet aan wezig zijn heb verplichtingen op de:sniper:vereniging.:rolleyes:

Morgen misschien betere mogelijk heden voor mij om te vlieguh.

Voor vanavond al vast veel plezier op het veld.:D

Op de de trackingsite van HK gezien dat de lipo's voor de Calmato bij de buurman zijn afgeleverd :banana:
Sleur, wil jij de stekkers er vanavond aan solderen, als het goed is liggen die ook op de deurmat :wink: Mijn boutje redt het namelijk net niet :(

accu's aan het laden is en naar het veld gaat met jasper om een uur of 16:00. Wie gaat er nog meer verschijnen? Het belooft spectaculair te worden met een brandende trex 600:D

Sleur, wil jij de stekkers er vanavond aan solderen, als het goed is liggen die ook op de deurmat :wink: Mijn boutje redt het namelijk net niet :(
Is goed hoor. :yes: ;)

accu's aan het laden is en naar het veld gaat met jasper om een uur of 16:00. Wie gaat er nog meer verschijnen? Het belooft spectaculair te worden met een brandende trex 600:D
Film of foto's anders is het niet gebeurd. :teacher:

Langzaam wordt het steeds donkerder in 0251.... :?

ok dus vrijwel niemand meer komt naaar het veld. Precies het aantal waar ik op gehoopt had ;) :banana:

Nerdtalk:

Weet iemand een goedwerkende streaming server (welke te runnen is onder Windows7) waarmee je via een web app. je songs en / of video's kunt "aanklikken" en afspelen (al dan niet direct via een player ingebouwd in de web app, al dan niet via je lokale player op je pc) ?

Heb al wat voorbij zien komen, icecast ben ik op het moment even mee bezig, maar is niet helemaal wat ik zoek.

Nerdtalk:

Weet iemand een goedwerkende streaming server (welke te runnen is onder Windows7) waarmee je via een web app. je songs en / of video's kunt "aanklikken" en afspelen (al dan niet direct via een player ingebouwd in de web app, al dan niet via je lokale player op je pc) ?

Heb al wat voorbij zien komen, icecast ben ik op het moment even mee bezig, maar is niet helemaal wat ik zoek.
Waarom zou je dat willen? Alles wat interessant is staat op een iPod/iPhone en is zo aan de stereo/televee te hangen. En anders gewoon afspeelbaar op een willekeurige PC via USB-stok. :yes: Niet moeilijk doen als het makkelijk kan. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back