Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ RCSleurshop: Heb jij misschien ook nog 2 Deansstekkers liggen voor op de accu... ik kom tot de conclusie dat RCTechniks nog niet geleverd heeft, nou ja TNT heeft niet geleverd :hammer:

Ten eerste wil ik het, om een beetje te klooien en te implementeren in een website ;)

Ten tweede, samenhangend met het eerste; ik heb een site gecreerd waarop ik via 3 ingangen (torrents, emule en newsserver) data binnenhaal. Dat store ik op de server lokaal. Vervolgens wil ik de data afspelen (in dit geval muziek / beeld) via dezelfde website, middels een player embedded.

Ik snap dat een ipod makkelijker is ;) Maar ik wil ten alle tijden bij mijn muziek / beeld kunnen. Ook als ik de ipod thuis gelaten heb.. Je snapt t toch wel? Komaan.. je hebt zelf vast ook wel zitten nerden :P

@ RCSleurshop: Heb jij misschien ook nog 2 Deansstekkers liggen voor op de accu... ik kom tot de conclusie dat RCTechniks nog niet geleverd heeft, nou ja TNT heeft niet geleverd :hammer:
Ja, maar alleen vrouwtjes voor de accu's. Geen manneke voor de regelaar. :(

Ten eerste wil ik het, om een beetje te klooien en te implementeren in een website ;)

Ten tweede, samenhangend met het eerste; ik heb een site gecreerd waarop ik via 3 ingangen (torrents, emule en newsserver) data binnenhaal. Dat store ik op de server lokaal. Vervolgens wil ik de data afspelen (in dit geval muziek / beeld) via dezelfde website, middels een player embedded.

Ik snap dat een ipod makkelijker is ;) Maar ik wil ten alle tijden bij mijn muziek / beeld kunnen. Ook als ik de ipod thuis gelaten heb.. Je snapt t toch wel? Komaan.. je hebt zelf vast ook wel zitten nerden :P
Pffff, al heel lang geleden met Windows Streaming Media Server, Media Encoder en ASP.NET. Verse bestanden in de selectielijst, aanklikken voor toevoegen aan de playlist en in de stream de playlist weergeven (en een gratis slide show op de achtergrond). Standaard voorbeelden uit MSDN gebruikt. ;)

:p
jawel want ragger is er:p

dat doe je goed !

erg mooi vliegweer moet ik zeggen .
wel een drassig veld .

ik kan helaas niet weg , ik ben de oppas .
bovendien hard en lekker gewerkt en voldaan gaar :D
lekker vroeg mijn nest opzoeken is mijn wens ;)

ps ; zag ik nou wat ht memories voorbij komen ? :cool: , de goede ouwe tijd dat was !
nu ik volledig brandstof vlieg geniet ik weer net als vroeger ;)

wanneer was die vergaardering op den club ook al weer ?
ik wil toch pleiten voor vrijdag middag brandstof vliegen , vanaf 14;00 tot 18;00u ofzo , lijkt me redelijk en haalbaar , bovendien zal het toch nooit echt druk worden met brandstof vliegers op vrijdag schat ik in .
voordeel voor mij is dan vrijdag middag even lekker vliegen met een gezellig groepje ,en kan ik zaterdag en zondag is een keer overslaan , vind maris en floor wel zo gezellig .

en als vrijdag uit den boze is ,en onmogelijk en niet haalbaar , dan stop ik er gewoon mee , en zoeken jullie maar een andere gezellig persoon /clown /spielberg cameraman ,enz ...

en als vrijdag uit den boze is ,en onmogelijk en niet haalbaar , dan stop ik er gewoon mee , en zoeken jullie maar een andere gezellig persoon /clown /spielberg cameraman ,enz ...
*voelt als een soort spagaat voor mij* :? ;)

Ja, op vrijdagmiddag komende winter lekker knallen met zijn allen. :thumbsup:

*richting veld gaat* :bye:

kan iemand een temperatuur meter meenemen naar het veld? Zo'n infrarood ding....

Vanmiddag samen met Bossie op het veld wezen Knallen.....Was weer even gezellig :-)....Vanavond nog even naar het Jagersplas F1 fladderen ;-)

*voelt als een soort spagaat voor mij* :? ;)

Ja, op vrijdagmiddag komende winter lekker knallen met zijn allen. :thumbsup:

dat bedoel ik , ouderwets gezellig , net als vroeger , wij blij , mijn gezin ook blij , want dan vervalt de drang om iedere zaterdag te vliegen ;)

wellicht met een groep ervoor pleiten , met z'n alle staan we sterker !
ik bedoel dinsdag /donderdag mogen vliegen is leuk , maar ik heb er niets aan ,ik ga niet door de week vrij nemen om in mijn uppie op dinsdag of donderdag te vliegen , aan vrijdag middag hebben we veel meer , wellicht een dag omruilen.

en eens , vrijdag middag winter vliegen is super leuk !!

en voor jouw , wees niet bang dat het te druk word betreft brandstof , in de winter vliegt toch een selecte groep , hoogtijgers en een paar achers dat is .

donderdag 21 oktober, stukken komen nog.
@junkie, denk dat je dan brief moet sturen naar bestuur met voorstel...
(alleen 4takt?)

nee , gewoon brandstof .oja en electro ,vooruit maar weer ;)

Junkie: mijn stem heb je hoor :yes: :wink:

dank u :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back