Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*kuch*
![]()
Hij is helemaal ARF. Dat wil zeggen, de romp, vleugels, staartvlakken etc. zijn allemaal al gemonteerd en voorbespannen. Er zit ook al ee likje verf op. Alleen een kwestie van de motorsteun met motor, servo's, roerheveltjes en stangetjes, accu, regelaar en landingsgestel monteren en klaar... Planning: 2 maanden. 8O :lol: In de tussentijd dus simmen, simmen en simmen. Ik red nu wel 10 minuten non-stop zonder crash en kan nog steeds de neiging om een roll of looping te maken onderdrukken.Móóóóóóóóie spulletjes hoor, maar je hebt daar helemaal geen tijd voor man :rolling:
Hij is helemaal ARF. Dat wil zeggen, de romp, vleugels, staartvlakken etc. zijn allemaal al gemonteerd en voorbespannen. Er zit ook al ee likje verf op. Alleen een kwestie van de motorsteun met motor, servo's, roerheveltjes en stangetjes, accu, regelaar en landingsgestel monteren en klaar... Planning: 2 maanden. 8O :lol: In de tussentijd dus simmen, simmen en simmen. Ik red nu wel 10 minuten non-stop zonder crash en kan nog steeds de neiging om een roll of looping te maken onderdrukken.
Ondertussen ook nog wat met de 47G/Lama v3 lopen hooveren in de tuin. Deed heel wat stof opwaaien en soms even een wegtrekker door de wind. Maar geen enkele keer gecrasht. Nu had ik al wat ervaring van anderhalf jaar geleden met de Walkera DF-04 en de Lama v4's van de collega's dus dat was geen onbekende bezigheid.
-edit-
Oh knt, zit ik bij een ander aangemeld... (zegt Sleurhutje)
Op de club werd gezegd dat je indoor met een foamy (zo'n depron ding) moest gaan oefenen. Dan leer je sturen. Ik vlieg nu "buiten" bij een windjes van 3m/s tot 5m/s met een Multiplex Acromaster of Katana Mini (die waaien al weg als ze op de grond staan 8O). Verder heb ik de vliegtijd gerelateerd aan de motorbelasting en tijdens het vliegen stopt de motor spontaan als de accu "leeg" is. Dat wil je niet hebben als je net wind mee vliegt want dan ga je raar neer.Ik heb voor de sim nu een extra 330 gedownload, DAT is pas leuk spelen zeg, die echt vliegshows kan ik niet, maar vermaak me er kostelijk mee moet ik zeggen!
Goede tip Phil, reuze blij mee die earofly, dank je wel![]()
Dat wil je niet hebben als je net wind mee vliegt want dan ga je raar neer.:? Dat hebben we al een paar keer in de praktijk mogen ervaren. :evil:
Om maar weer eens een oud gezegde van stal te halen, "Mooi man"![]()
dank u dank uwanneer kom jij is kijken ?
je hebt een pm trouwens...
nu wel dan ?![]()
je zit me in de maling te nemen he ? nu 3e keer een pm gestuurd naar je
stek je niet zo aan man , dat valt allemaal wel mee![]()
Nee, een heli gaat er echt niet komen. Ik vind dat toch redelijk saai. En ik haal geen kick uit het kunnen vliegen van een heli (ook niet bij vliegtuigen overigens). De kick is het verplaatsen in de ruimte. Een beetje braaf hooveren en wat achtjes vliegen geeft die kick niet. En zoals al eerder gezegd is 3D niet aan mijn besteed vanwege de grijze massa (of zaagsel) die me wel eens kortstondig in de steek laat. 8Okijk dat gaat de goede kant op sleur , een g47
voor je het weet zit je aan de echte heli !!!
Ik was vandaag weer op de club in heemskerk was erg gezellig ben net thuis .
Zondag heb ik mijn eerste vliegles met de heli . Ik heb er zin an !!!!