Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Good morning to you all!
Ik breng u : zonlicht!

Sunshine_by_nandolucas.jpg

SLEUR MOET JE DEZE 47G IS ZIEN !!! die kan wel een windje hebben denk ik :D

YouTube - RC Bell 47 GII made in spain

En dan wil hij dat _ik_ iets voor z'n heli ga doen, terwijl hij zee-en van tijd heeft :shock:
Kenjedatnietzelfsolderendan :rolling:

Ik heb de t 6ex, zonder de P , maar ik ga straks toch naar quartel ,en zal het voorleggen , moet ook nog een klein brushless motortje kopen voor de cessna ,zodat hij wat meer power heeft

Posted via Mobile Device

Hey Junkie, ook lekker aan de schilder en tussentijds het forum in de gaten houden :p

@ De Heemskerkgangers: helaas ben ik er vanavond niet bij, ik ben druk aan de skilder en vanavond even een ladder ophalen :thumbsup: (had ik nog niet in mijn assortiment)

Hey Junkie, ook lekker aan de schilder en tussentijds het forum in de gaten houden :p

@ De Heemskerkgangers: helaas ben ik er vanavond niet bij, ik ben druk aan de skilder en vanavond even een ladder ophalen :thumbsup: (had ik nog niet in mijn assortiment)

Je mag ook mijn ladder lenen . , morgen avond ga ik met mijn neef naar ht ,dus kom dan ook ;-)
Posted via Mobile Device

Je mag ook mijn ladder lenen . , morgen avond ga ik met mijn neef naar ht ,dus kom dan ook ;-)
Posted via Mobile Device

Dank je wel maar ik heb er toch ook zelf één nodig (handig voor meerdere klussen, dakgoot leeghalen etc.) en deze kan ik voor een zacht prijsje overnemen :yes:

Morgen kom ik zeker naar HT..... maar dan niet om je ladder op te halen :zon:

P.S. wel leuk om eerst alles te schuren maar ik zie dat nu mijn toetsenbord wit is van het schuurstof wat op mijn handen zit :puppydogeyes: :lol:

jawel maar mijn ritme is compleet verstoord . ik heb de laatste tijd weer last van angst en paniekaanvallen. ( ik schaam me niet om dat te zeggen )
Tsja, moet je ook maar niet gaan helicopteren... :? :rolling: :oops:

*wacht nog steeds op de meneer van TNT/UPS/DHL* :evil:

Als je op de knop (edit) klikt, kun je je laatste post aanpassen, hoef je niet een hele pagina vol te zetten met individuele postststs. ;) :thumbsup:

Net even bij RCT in de Velserbroek geweest, ruiuiuiuiuim assortiment aan vliegspul daar, je moet echt een gepast budget meenemen voor wat je nodig hebt (of gewoon sterk in je slippers staan).
Wat koolstof staven en rudderhorntjes voor de rolroeren gehaald.
De vleugels die ik nu gebroken heb repareer ik nog wel maar ik maak de rolroeren pas in de nieuwe EZ :confused:

@Gladoor, leg je er één voor me opzij (als je ze binnenkrijgt), bel morgen wel (als ik een beetje op tijd wakker word na m`n nachtdienst:rolleyes:)

Zal ook eens een nieuwe avatar maken, m`n Doodskist Savage kan ik bijna niet meer vinden onder het stof

Laatst bewerkt door een moderator:
Net even bij RCT in de Velserbroek geweest, ruiuiuiuiuim assortiment aan vliegspul daar, je moet echt een gepast budget meenemen voor wat je nodig hebt (of gewoon sterk in je slippers staan).
Wat koolstof staven en rudderhorntjes voor de rolroeren gehaald.
De vleugels die ik nu gebroken heb repareer ik nog wel maar ik maak de rolroeren pas in de nieuwe EZ :confused:

@Gladoor, leg je er één voor me opzij (als je ze binnenkrijgt), bel morgen wel (als ik een beetje op tijd wakker word na m`n nachtdienst:rolleyes:)

Zal ook eens een nieuwe avatar maken, m`n Doodskist Savage kan ik bijna niet meer vinden onder het stof
is goed als de kits weer binnen komen leg ik er eentje apart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back