Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En op welke camping bevinden wij ons ouwe knutselaar:zon:*plop*
Hé, Sleur is online. 8O Het was even lastig om extra gratis op een anders naam via Telfort te WiFi-HotSpotten maar het is gelukt: gratis internets.
Gelijk weer een hele berg achterstand ingehaald:
@BYM+: Sterkte met jullie verlies :cry:
@Burp: Welkom terug
@philliams: Succes met de maiden
Bij aankomst zaterdag had ik het gevoel dat een 480mm-formaat bootje beter was geweest, enorme plassen op het campingterrein. Uit eerdere ervaringen hadden we gelukkig in november 2007 al een hoger gelegen plek uitgekozen.Maar gaande de dagen is het veel beter geworden en vandaag korte broek/zwembroeken-weer. Dus ik heb me prima vermaakt in het buiten zwembad en in de speelvijver met dijken en dammen bouwen (bijgestaan door zo'n 15 ettertjes tussen de 4 en 8 jaar :?).
Qua modelbouw had een klein brushless speedbootje wel gaaf geweest. Die hele vijver is overal maar 60-80cm diep en enorm groot. Volgend jaar dus toch maar een bootje (weten jullie dat alvast).
:zon:
![]()
Ben nog niet langs de zaak geweest ga morgen even kijken dan hoor je het van me.En Gladoor (vol verwachting klopt mijn hart) is ie er
Ben nog niet langs de zaak geweest ga morgen even kijken dan hoor je het van me.
Sorry heren dat ik niet ben geweest, maat kwam langs om mijn vers aangeschafte fustje beertender leeg te drinken tijdens het kijken naar Star Trek
Ik kon natuurlijk niet weigeren
Lid worden vind ik geen probleem ook niet als ik maar weinig vlieg op die plek. Gezelligheid heeft ook zijn waarde.
Sleur, veel plezier daar, ik ben inmiddels alweer vol aan het werk, valt even tegen na drie weken luieren...
Landgoed De Berenkuil.En op welke camping bevinden wij ons ouwe knutselaar:zon:
*Sleur gaat nog anderhalve week verveeld zitten denken aan philiams maiden* :cry:Hier het filmpje
[ youtube]tghulRZniSo[/youtube]
Maar ik ga nu naar bedDoen jullie het licht uit :wink:
Landgoed De Berenkuil.
Mooie vijver, met een flink stuk strand, een enorme bult zand en daarachter nog eens twee voetbalvelden. Kortom: Het mekka voor een modelrijder/-vlieger/-vaarder en dan gewoon niets meer dan wat wegwerppiepschuim mee hebben. :evil:
*Sleur gaat nog anderhalve week verveeld zitten denken aan philiams maiden* :cry:![]()