Het lijkt anders meer op MSN dan op een vliegforum.
hup ,weer een nieuwe naam 0X
wie = tieske![]()
@ tieske
Dit is slechts een uitnodiging om je even voor te stellen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt anders meer op MSN dan op een vliegforum.
hup ,weer een nieuwe naam 0X
wie = tieske![]()
Ik heb nog wel een defect carb van een HPI 4.1cc misschien dat die past. :? Interesse? Natuurlijk!Nou sime, morgen hoopt Peter mijn Serpent onderdeeltje binnen te krijgen, hij heeft echt vreselijk zijn best gedaan via omwegen, maar ik vrees dat als dat niet past het hem vrijdag dus niet gaat worden :sad:
Waarom moet Serpent nou omver vallen![]()
Geeft niets hoor, het shirt wordt al meer een collectors item. 8) Dus die zou ik niet weg doen. :?Mijn savage 3.5 staat nog steeds te koop op MP. Iedereen weet hoe weinig keren ik hiermee op HT ben geweest.
Uiteraard krijgt de gelukkige een nieuw offroaders mode T-shirt XXL erbij...
(bij grote bedrijven lukken dit soort akties wel!!)
Heeft niets te maken met het wel en wee van HT, echter al langere tijd bij ACH en nog geen brevet...
En met dat brevet komt het wel goed. Ik moet die van mij ook nog halen, maar het is niet echt het weer ervoor. Hoewel het vrijdag weer rustig gaat worden. Dus misschien stiekem oefenen terwijl niemand kijkt.:lol:
Ik heb nog wel een defect carb van een HPI 4.1cc misschien dat die past. :? Interesse? Natuurlijk!Ik zal vanavond even schroeven en voor je meten.
![]()
Ben geen voorstander van "stiekem" dat is nu net iets waar de ACH zeer kritisch over is.
Terecht overigens, vliegen is hogere modelbouw kunde en iets waar je goed les in moet krijgen om de lol erin te houden...
Al diverse mensen zien vertrekken die ook wel "eventjes" mee wilden doen.
Maar i.m.h.o. wel een hobby die blijft boeien als je er serieus mee bezig bent.
Dit beweerde mijn buurman ook altijd,totdat hij het aan zijn vrouw vroeg :rolling:
@ Junkie
Die Baja gaat moet je gewoon weg doen man,je doet er bijna niets meer mee :lol:
Snap echt niet dat jij dat ding nog op de plank hebt staan,je bent zowat uniek met je brok antiekroost::rolling:
![]()
Denk dat je Sleur moet kennen om te weten wat hij daarmee bedoelt![]()
Nou sime, morgen hoopt Peter mijn Serpent onderdeeltje binnen te krijgen, hij heeft echt vreselijk zijn best gedaan via omwegen, maar ik vrees dat als dat niet past het hem vrijdag dus niet gaat worden :sad:
Waarom moet Serpent nou omver vallen![]()
De neus v/d ez zit er weer op genaaid ,maar hij is eigenlijk overleden .
ik denk dat ik toch weer het os max blokje erop schroef voor de genade klap![]()
precies !
bym ; ik heb ook nog een stapel blokjes liggen , wellicht past 1 van de vele schroefjes die daar op zitten
je kan altijd ff langs fietsen om te passen ..
Ben geen voorstander van "stiekem" dat is nu net iets waar de ACH zeer kritisch over is.
Terecht overigens, vliegen is hogere modelbouw kunde en iets waar je goed les in moet krijgen om de lol erin te houden...
Al diverse mensen zien vertrekken die ook wel "eventjes" mee wilden doen.
Maar i.m.h.o. wel een hobby die blijft boeien als je er serieus mee bezig bent.
Wat BYM zegt: Het is niet zo dat ik dezelfde "capriolen" als op HoogTij uithaal bij de ACH. We zijn als lid allemaal bekend met de regeltjes en hebben respect voor de wensen/eisen van de club, de boer, zijn grond en de beestjes (ook al staan die ver weg). Ik vlieg elektro dus ben niet gebonden aan de vliegtijden. Tevens is mijn fun-flyer maar 92cm spanwijdte dus kan ik op een redelijk klein stukje al goed uit de voeten. Het gaat mij nu vooral even om het starten en belangrijker nog landen. Daarbij vooral het inschatten van de juiste aanvlieg- en dalingssnelheid, afstand etc. En veiligheid nog steeds voor alles. Goed geleerd is goed gedaan (of zoiets :?). :teacher:Denk dat je Sleur moet kennen om te weten wat hij daarmee bedoelt![]()
Ik zou ook voor die Blizzard gaan als ik jou was. Het blijft pieschuim maar is wel behoorlijk sneller dan een EZ of Funliner/TwinStar/Voyager. Lijkt mij een mooie tussenstap naar zo'n projectiel met roeren.krijg toch de kriebels om de blizzard te halenmisschien kan ik de 4004 motor en electrics uit de ez plukken en overzetten in de blizzard ?
dan vallen de kosten nog meeuppydogeyes:
De ez is zo antiek ,daar kan je echt niet meer mee verschijnen :nooo: :lol:
funliner is weer ready to fly
De neus v/d ez zit er weer op genaaid ,maar hij is eigenlijk overleden .
ik denk dat ik toch weer het os max blokje erop schroef voor de genade klap![]()
Hohoho :xmas: Morgen is harddraverij in Beverwijk dus tot 11:30u ben ik thuis en daarna... :celebrate: Tot vrijdagochtend een uur of elf ben ik volledig van de kaart.Ik ga morgen eerst even naar Peter toe, mocht dat niet lukken dan moet ik ook even langs sleur geloof ik, en slaag ik daar niet dan probeer ik het nog bij jou![]()
zet er dan een 4,7x4,7 op of zo'n nitro prop voor hoog toeren. Dan heb je alleen de bouwkit nodig want de rest zit al in de EZ (of wat daar nog van over is :lol.
Hohoho :xmas: Morgen is harddraverij in Beverwijk dus tot 11:30u ben ik thuis en daarna... :celebrate: Tot vrijdagochtend een uur of elf ben ik volledig van de kaart.![]()
Ik heb nog een 4,75x4,75 APC Electric prop. Voor de F-117 heb ik een 5,5x4,75 APC Electric laten komen. Mocht die te snel gaan dan kan ik altijd nog terug naar de 4,75x4,75.:Had nog gezocht voor een 4,7x4,7 maar erhmmmm, bij die ene shop kon ik hem niet vinden Sleur? (hint hint)
:Had nog gezocht voor een 4,7x4,7 maar erhmmmm, bij die ene shop kon ik hem niet vinden Sleur? (hint hint)
@Pieter-B
Als je invisible bent kan ik niks terug typen in MSN ......
@Allen
Slaap lekkerrrrrrrr