Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het is een groote muiter maar een schat
@Junkie, ik maak de Twin Star vandaag wel af maar de maiden gaat vanavond niet lukken. Ik heb vanavond een feest bij tennis (kom gerust langs, erg gezellig en bier niet duur, zie www.kztv.nl voor adres)
Maiden dan misschien morgen of anders volgende week. Zondag zit ik weer bij tennis dus dan ook niet vliegen.
De kinderen hebben geen zin om vanavond nog weg te gaan. 8O Kennelijk toch vermoeiend zo'n eerste weekje school in een nieuwe klas.Sleur: vanavond of morgen :wink:
Hehe, goed om te zien dat je een stapje serieuzer gaat vliegen. Die Blizzard is zeker wat voor jou.rustig an ,doe volgende week maar ,kan ik ook ff kijken
morgen ben ik de oppas ,dus kan ik 's avonds niet weg
binnenkort lekker de blizzard in elkaar knutselen ,is toch een vrij serieus vliegertje
ik houd het voorlopig bij piepschuimen modellen ,bevalt me prima houten kisten trekken me ( nog ) niet , en ik heb het al druk genoeg met werk en gezin ,en sporten :???: ,en af en toe fladderen is dan des te leuker
misschien kom ik nog ff naar het veld om te funlineren ,maar het is vrijdag en ben best gaar
hoe zit dat ? dus 1,25 E om gebruik te maken van het veld ?
net zoals de mach 5 E rekent als je wil vrijrijden ?
Bij wie moet je die aalmoes afrekenen ?
Misschien dat de F-117 ook morgenmiddag het luchtruim gaat zien.Ok, dan hou ik het op morgenmiddagIk heb toch nog één en ander te solderen
Morgenavond geen tijd en als het goed is komt Jasper ook morgenmiddag, de rest is naar Lehrte dus het zal wel lekker rustig zijn.
@ Snowman: Gefeliciteerd manen je vrouw natuurlijk ook. Maak alvast maar even een account aan hier op het forum voor Rick
:zon:
@ Sleur: vanavond of morgen :wink:
Was weer gezellig vanmiddag met SLEUR(of toch Jeroen) en Mike thnx voor het maken van de gaatjes in de kap even lekker gelnld ook met mijn aanhang.
@Gladoor hoop dat het lenen van de kap verkoop heeft op geleverd
Word er Zondagavond nog (gereden) gevlogen,wil de Savage toch wel weer even uitlaten op HT
@ BYM als je er nog komt of Hans nog spreekt wil je vragen of het echt alleen de uitlaat was![]()
sleur ; blizzard = onderweg![]()
@Junkie
Nee was momenteel niet op voorraad man, jammer
Hoe zou het met de kleine van Snowman zijn zal die inmiddels al geboren zijn, denk het wel toch![]()
@ BYM als je er nog komt of Hans nog spreekt wil je vragen of het echt alleen de uitlaat was![]()