Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie
Nee was momenteel niet op voorraad man, jammer :(

Hoe zou het met de kleine van Snowman zijn zal die inmiddels al geboren zijn, denk het wel toch :confused:

Zo net even de laatste 2 pagina's (van de 17) doorgelezen zijn weer een hoop vliegdingen bij gekomen.
Vakantie was lekker zou aan komende week ook nog vrij zijn maar er komen een paar spoedjes tussendoor,donderdag en vrijdag wel vrij dus misschien vrijdag maar weer even naar de MACH :zon:

Zo mijn joehoe is ook binnen hier een paar pics
454eaa28.jpg

784537a7.jpg

0947ccc5.jpg

ziet er wel gaaf uit dacht ik zo en het vliegt laag ;):D moet alleen de uitlaat even rechtzetten​

Goeie middag manne

Wij zijn maandag om 7 uur het ziekenhuis in gegaan en zijn sinds gister avond 22:30 pas thuis het waren hele hele zware dagen en het wou allemaal maar niet:mad:
we hebben heel weinig geslapen ik mocht gelukkig ook in het ziekenhuis blijven Karin ( mijn vriendin ) heeft een paar keer gel gekregen en een paar keer infuus en daardoor echt kapot.
woensdag ochtend weer infuus en eindelijk ging haar ontsluiting van 1 naar 5 cm in ongeveer 2 uur we waren dol gelukkig en toen binnen 2 uur ging het naar 9 cm en daarna gaat het allemaal als een waas aan je voorbij.
11:30 is ze de verloskamer op gegaan en 11:55 mocht ze gaan persen
en na alle elende was het er super super snel 12:02
we zijn nu echt dolgelukig:D met onze zoon Rick weegt 4855 gram het is een groote muiter maar een schat we zijn nu aan het genieten en vooral uitrusten ik kom volgende week nog wel ff naar ht voor de rest van het lang duurige verhaal

Familie Snowman, gefeliciteerd. :bday:

Da's echt wel een flinke muiter. Maar ja, heeft ook behoorlijk lang rondgezwommen. ;) Geniet ervan en rust lekker uit. :thumbsup:

Snowman, heel veel geluk en natuurlijk van harte voor jou en je vrouw. Geniet er maar van en verzorg je vrouwtje de aankomende dagen maar lekker. Heeft ze wel verdient.

Zo, de Twin Star is zo goed als klaar, alleen nog de gebruikelijke kleine dingen als het afregelen van de roeren. Foto's komen wel de volgende keer.

snowman; ook namens junk van harte en veel geluk toegewenst :D

dit is de mooiste joehoe die je kan krijgen :music:

doe rustig aan met zijn alle ,en we zien je wel weer op ht ,als dat nog bestaat straks :confused: :lol:

@ Snowman: Gefeliciteerd man :D en je vrouw natuurlijk ook. Maak alvast maar even een account aan hier op het forum voor Rick ;) :zon: :p

@ Sleur: vanavond of morgen :wink:

@Junkie, ik maak de Twin Star vandaag wel af maar de maiden gaat vanavond niet lukken. Ik heb vanavond een feest bij tennis (kom gerust langs, erg gezellig en bier niet duur, zie www.kztv.nl voor adres)

Maiden dan misschien morgen of anders volgende week. Zondag zit ik weer bij tennis dus dan ook niet vliegen.

rustig an ,doe volgende week maar ,kan ik ook ff kijken :D
morgen ben ik de oppas ,dus kan ik 's avonds niet weg :)

binnenkort lekker de blizzard in elkaar knutselen ,is toch een vrij serieus vliegertje :cool:
ik houd het voorlopig bij piepschuimen modellen ,bevalt me prima houten kisten trekken me ( nog ) niet , en ik heb het al druk genoeg met werk en gezin ,en sporten :???: ,en af en toe fladderen is dan des te leuker ;)

misschien kom ik nog ff naar het veld om te funlineren ,maar het is vrijdag en ben best gaar :)

hoe zit dat ? dus 1,25 E om gebruik te maken van het veld ?
net zoals de mach 5 E rekent als je wil vrijrijden ?
Bij wie moet je die aalmoes afrekenen ?

Sleur: vanavond of morgen :wink:
De kinderen hebben geen zin om vanavond nog weg te gaan. 8O Kennelijk toch vermoeiend zo'n eerste weekje school in een nieuwe klas. :D Die liggen dus op tijd op bed. :? Ga ik ondertussen de accupakketjes voor de Scalpel prepareren, de Scalpel weer in alle eer herstellen, de regelaar opnieuw inregelen (staat nu op LiPo) en kijken wat er nodig is aan onderdelen. Likje verf op de F-117 kledderen en mijn verse 3S 2000mAh LiPo voor de kleine Monsun even voorzien van een Deans-connector. 8)

Wordt dus morgenochtend en/of -middag vliegeren (bij de ACH). ;)

rustig an ,doe volgende week maar ,kan ik ook ff kijken :D
morgen ben ik de oppas ,dus kan ik 's avonds niet weg :)

binnenkort lekker de blizzard in elkaar knutselen ,is toch een vrij serieus vliegertje :cool:
ik houd het voorlopig bij piepschuimen modellen ,bevalt me prima houten kisten trekken me ( nog ) niet , en ik heb het al druk genoeg met werk en gezin ,en sporten :???: ,en af en toe fladderen is dan des te leuker ;)

misschien kom ik nog ff naar het veld om te funlineren ,maar het is vrijdag en ben best gaar :)

hoe zit dat ? dus 1,25 E om gebruik te maken van het veld ?
net zoals de mach 5 E rekent als je wil vrijrijden ?
Bij wie moet je die aalmoes afrekenen ?
Hehe, goed om te zien dat je een stapje serieuzer gaat vliegen. Die Blizzard is zeker wat voor jou. :thumbsup: :yes: Heb je hem al of heb je slechts een optie erop? :D ;)

Was vanmiddag erg gezellig bij RC Speedworld. BYM, Snoeksel (incl. aanhangsel en uitbreiding ;)) en pieter-b waren er ook. Gezelli gelnld, beetje geknutseld door menig één en BYM had lekker kibbeling gehaald. :thumbsup: :worship: (krijg je daar nog wat voor, wat van is een ongelukkige woordkeuze :? ;)) En ik heb een heeeeeeel dik boek van Graupner, gaat zeker nog wel geld kosten. :lol: :evil:

Ok, dan hou ik het op morgenmiddag ;) Ik heb toch nog één en ander te solderen :banana:
Morgenavond geen tijd en als het goed is komt Jasper ook morgenmiddag, de rest is naar Lehrte dus het zal wel lekker rustig zijn.

Ok, dan hou ik het op morgenmiddag ;) Ik heb toch nog één en ander te solderen :banana:
Morgenavond geen tijd en als het goed is komt Jasper ook morgenmiddag, de rest is naar Lehrte dus het zal wel lekker rustig zijn.
Misschien dat de F-117 ook morgenmiddag het luchtruim gaat zien. :banana:

Rond 13:00 uur op het veld? Ik moet daarna nog wel even naar de kermis met de kids. Beloofd is beloofd. :? ;)

@Snowman (en Karin uiteraard ook :rolling: ) GEFELICITEERD!

Dat het maar niet zo'n grote jongen als jij mag worden, maatje minder is ook goed ;)

@Sleur
Ben je gek joh, die paar stukkies kibbelen?
Dat waren HT dollars aan het werk :rolling:

Was weer gezellig vanmiddag met SLEUR(of toch Jeroen) en Mike thnx voor het maken van de gaatjes in de kap even lekker gelnld ook met mijn aanhang.
@Gladoor hoop dat het lenen van de kap verkoop heeft op geleverd;);)
Word er Zondagavond nog (gereden) gevlogen,wil de Savage toch wel weer even uitlaten op HT
@ BYM als je er nog komt of Hans nog spreekt wil je vragen of het echt alleen de uitlaat was :(

Was weer gezellig vanmiddag met SLEUR(of toch Jeroen) en Mike thnx voor het maken van de gaatjes in de kap even lekker gelnld ook met mijn aanhang.
@Gladoor hoop dat het lenen van de kap verkoop heeft op geleverd;);)
Word er Zondagavond nog (gereden) gevlogen,wil de Savage toch wel weer even uitlaten op HT
@ BYM als je er nog komt of Hans nog spreekt wil je vragen of het echt alleen de uitlaat was :(

zondag avond kom ik misschien ook ff , kom dan wel van een feestje ,dus ligt eraan of ik nog kan ( mag ) rijden :celebrate:

ps; savage ziet er gaaf uit ,maar voor de mag of mach heb je toch een serieuze auto nodig :cool: en voelt de sav zich prima in het zand ;)

sleur ; blizzard = onderweg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back