Sleurhutje
Forum veteraan
Als de POR droog is in ieder geval. En ik neem ook mijn Depron vliegertje mee (de Pico Raven, voor de F117 wacht is nog steeds op de accu's).dus jij bent er ook bij morgen avond ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als de POR droog is in ieder geval. En ik neem ook mijn Depron vliegertje mee (de Pico Raven, voor de F117 wacht is nog steeds op de accu's).dus jij bent er ook bij morgen avond ?
Als de POR droog is in ieder geval. En ik neem ook mijn Depron vliegertje mee (de Pico Raven, voor de F117 wacht is nog steeds op de accu's).
Dure hobby man, kun je beter gaan autorijden. De kans dat je daarmee neerstort is redelijk klein (tenzij je ermee gaat schansspringen :loltotale schade :
rotorbladen 15.50 euri
carbon staartbuis : 9.95 euri
main shaft : 1.10 euri
tail shaft : 1.65 euri
tail rotor controle arm : 3.95 euri
tail servo gear : 9.40 euri
gebroken hart : onbetaalbaar
totaal : crash kosten : 41.55 euri![]()
Ja, maar het is wel heel licht zwart. In het zonlicht doet het pijn aan je ogen, zo licht. :rolling: Nee dus, je kunt kiezen uit wit.Heeft Peter inmiddels ook al zwarte depron voor de F117?
Gaan we jou vertellen. Zoek dat lekker zelf uit. :fuckyou2:Ohja, vraagje van de vorige pagina, welke pignon is het beste voor de standaard Scalpel?
Zo, de scalpel werkt nog ,moet ff worden nagelopen ,en afgesteld .
fritsie ; zo kun je de normale ontvanger plaatsen , ik vind het nog mooi staan ook .
en zonde van je kap is het niet ,want na 1 of 2x rijden ,beschadigd de kap toch wel
krijg er ook langzaam zin in ...:lol:
ps ; vrijdag is een mindere dag voor mij want 2x in de maand werkt vrouwtje op vrijdaguppydogeyes:
Die kun je allemaal bekijken als je beschik over de juiste software voor het zogenaamde Open Dir Protocol. 8OIk krijg net via via een aantal wereldschokkende foto's binnen :rolling:
Ik weet niet welke weg ze hebben afgelegd voor ze bij mij waren, of wie ze gemaakt heeft maar ik wilde ze jullie niet onthouden (volgens mij stonden ze ook al eens in deel 4 orf 5 ??)
Zojuist de knoop doorgehakt. Ik ga meedoen aan de M-Auto Wintercompetitie met een Carisma GT14. Da's schaal 1:14 (bijna 1:16) maar wel volledig verstelbaar, vol carbon chassis en standaard al met brushless motor en regelaar. Servo en accu erin en knallen maar.
De M-Auto Wintercompetitie wordt gereden in Heemskerk, in België en nog ergens. Nog meer geïntresserden? Leuk als we een team hebben. Gladoor gaat ook meedoen. Dus twee rijders gaan gegarandeerd (als de klasse door gaat).
Die kun je allemaal bekijken als je beschik over de juiste software voor het zogenaamde Open Dir Protocol. 8OEven surfen naar mijn wepside. Geen fratsen, gewoon Sleur's plaatjesarchief recht voor zijn raap open en bloot op de internets. 8)
Nope, ik heb die tekening niet meer. Pieter-b heeft mijn papiertjes.Hee Sleur had jij die tekening nog liggen, zoja kan ik die van je overnemen???
Nope, ik heb die tekening niet meer. Pieter-b heeft mijn papiertjes.
Hij vraagt er 20 euro voor. De originele kun je krijgen via BYM voor 100 euro. :rolling: