Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is soms kaal en soms heeft hij wat haar. ze noemen hem ook wel is de spons....

Was zeker gezellig maar in de bar van de ACH was het nog gezelliger :celebrate:
(dat dus niet gedaan... zuipen :nooo:, dit i.v.m. de controle's voor de feestweek ;))

hij is soms kaal en soms heeft hij wat haar. ze noemen hem ook wel is de spons....
Pas op wat je zegt hè, straks zuig ik ook jou. 8O :D ;)

Was zeker gezellig maar in de bar van de ACH was het nog gezelliger :celebrate:
(dat dus niet gedaan... zuipen :nooo:, dit i.v.m. de controle's voor de feestweek ;))
Heb je de tekeningen van de Disc nog weten te bemachtigen? 8) Ik heb wel alle Depron opgekocht bij die ene winkel. :nooo: Schijnt binnenkort een enorme run op te komen. ;)

Laatst bewerkt:
ik vind dat weer nergens op slaan sleur . je kan me echt pissig maken met zo,n opmerking ,want je weet de achtergrond helemaal niet . maar goed dan weet ik dat ook weer dat je er zo over denkt .

Heb je de tekeningen van de Disc nog weten te bemachtigen? 8) Ik heb wel alle Depron opgekocht bij die ene winkel. :nooo: Schijnt binnenkort een enorme run op te komen. ;)

Nope nog niet, ik kon wel het model van Erik overtrekken maar die zei dat ik beter Marcel kon vragen.... die heeft de originele.
Ik zal Marcel even een mail sturen of hij de mallen dinsdag wilt meenemen, in dat geval is dinsdag de plakavond ;)

@ Pieter: moet dat? :rolling: (dat wat in de PB staat)

ok ook weer duidelijk phil . nou ik kap er wel mee met dat forum .

dit was uiteraard een grapje ,want phillie is mijn lieverdje .

Laatst bewerkt door een moderator:
:Dheerlijk gespeelt vanavond bij speedworld in de hal .

eindelijk is een leuke sfeer zonder een zekere kale man.:D

(K)

Kaal en kan niet rijden ,maar heeft wel de juiste spullen ?
En is zeer geschikt voor " help mijn man heeft een hobbie " ? Die dus ...ach hij is best wel aardig ;-)

Posted via Mobile Device

Kaal en kan niet rijden ,maar heeft wel de juiste spullen ?
En is zeer geschikt voor " help mijn man heeft een hobbie " ? Die dus ...ach hij is best wel aardig ;-)

Posted via Mobile Device
Hehe, zoveel heb ik de afgelopen maanden niet meer gedaan. De laatste keer dat ik heb gevlogen was voor mijn zomervakantie. Daarna nog een minder gecontroleerde crash van de Mini Monsun en dat was het. Nog wel e.e.a. met de autootjes gedaan. Dat dan weer wel. ;)

En die hobby, tsja... Er komt een moment dat er een programma moet komen van "Help, mijn man heeft teveel hobby's". Dan ben ik zeker kanshebber om winnaar te worden. :thumbsup:

Ik vind jou ook lief hoor.
lovers.gif
sick.gif

Lekker sfeertje hier Sleur :thumbsup:

En dit op mijn verjaardag :mad: wel lief blijven voor elkaar hoor ;)
Ik ben vandaag geweldig verwend door diverse mensen van HT,
helemaal top.

Een 4 cellig ontvanger pack van Phil,en drie zoenen van zijn bazin.

Een complete nitro startkist met power panel,pb accu,electrische brandstofpomp en 5 liter brandstof van mijn maatje Siem uit Alkmaar.

Een knappe romp voor mijn EZ star van Burp.

Door dit, en al de hartverscheurende postings van de HT crash& bash crew members,wordt dit voor mij een onvergetelijke dag :yes::worship::D;)

@ Burp

Ik bel je morgen rond 12.00 uur even,zorg jij voor de koffie ?
Zit nu nog stevig aan de pils,dus zal wel een sterk bakkie worden morgenmiddag ;)

Lekker sfeertje hier Sleur :thumbsup:

En dit op mijn verjaardag :mad: wel lief blijven voor elkaar hoor ;)
Ik ben vandaag geweldig verwend door diverse mensen van HT,
helemaal top.

Een 4 cellig ontvanger pack van Phil,en drie zoenen van zijn bazin.

Een complete nitro startkist met power panel,pb accu,electrische brandstofpomp en 5 liter brandstof van mijn maatje Siem uit Alkmaar.

Een knappe romp voor mijn EZ star van Burp.

Door dit, en al de hartverscheurende postings van de HT crash& bash crew members,wordt dit voor mij een onvergetelijke dag :yes::worship::D;)

@ Burp

Ik bel je morgen rond 12.00 uur even,zorg jij voor de koffie ?
Zit nu nog stevig aan de pils,dus zal wel een sterk bakkie worden morgenmiddag ;)

Volgens mij ........

pichers1.jpg

dat ding is idd niet erg mooi .

mijn baja ff schoongemaakt , ziet er weer top uit :p
toch maar houden hoor , brengt niet genoeg op om te verkopen , en staat mooi te wezen op zolder :cool:
motorfiets gisteren weer naar 3 maanden gestart , ga ik ook echt niet verkopen ,en blijft erg handig om straks weer tussen de file's door te rijden .

sleur ; geniet v/d hobbies zolang je vrouw je niet inschrijft voor zo'n dergelijk programma 8O

zaterdag avond maar weer is fladderen op ht , savage ook mee , blijft leuk ;)

siggy; wat een verwennerij :D, tegenwoordig krijgen we dus cadeautjes 8O
ik heb nog een mooi regelaartje liggen van 120 E ,of is dat iets te gek ? ;)

dochterlief maar ff naar school brengen ,en dan maar weer werken :)

kusjes van junkie :schrik:

@Pieter-B:
Hierbij wil ik je, en publique, mijn excuses aanbieden voor mijn flauwe opmerking die eigenlijk niet op het forum thuis hoorde. Het was niet mijn bedoeling om je op deze manier te raken. Helaas maken nare mensen wel eens dergelijke nare opmerkingen. :cry: :oops: Verder hebben we het er wel even onder vier ogen over want het forum is niet het juiste medium hiervoor. :agrue:

Mogguh,

@Marcel, koffie staat klaar dan hoor. Ik hoor je wel.

@de rest, Over een dag of 3 wordt ons wolfje ook alweer 49 jaar, tijd voor een feestje? :rolling:

enne, wel lief blijven voor elkaar he :x-mas:

Die nieuwe Baja lijkt wel op die MCD. Het wachten is op de eerste ombouwkits van de 5B naar de 5T

Zo en nu naar Hoofddorp om even examen voor het vaarbewijs te doen, whis me luck (niet echt nodig hoor :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back