K
knaller
Guest
hij is soms kaal en soms heeft hij wat haar. ze noemen hem ook wel is de spons....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Pas op wat je zegt hè, straks zuig ik ook jou. 8Ohij is soms kaal en soms heeft hij wat haar. ze noemen hem ook wel is de spons....
Heb je de tekeningen van de Disc nog weten te bemachtigen? 8) Ik heb wel alle Depron opgekocht bij die ene winkel. :nooo: Schijnt binnenkort een enorme run op te komen.Was zeker gezellig maar in de bar van de ACH was het nog gezelliger :celebrate:
(dat dus niet gedaan... zuipen :nooo:, dit i.v.m. de controle's voor de feestweek)
Heb je de tekeningen van de Disc nog weten te bemachtigen? 8) Ik heb wel alle Depron opgekocht bij die ene winkel. :nooo: Schijnt binnenkort een enorme run op te komen.![]()
heerlijk gespeelt vanavond bij speedworld in de hal .
eindelijk is een leuke sfeer zonder een zekere kale man.
(K)
Hehe, zoveel heb ik de afgelopen maanden niet meer gedaan. De laatste keer dat ik heb gevlogen was voor mijn zomervakantie. Daarna nog een minder gecontroleerde crash van de Mini Monsun en dat was het. Nog wel e.e.a. met de autootjes gedaan. Dat dan weer wel.Kaal en kan niet rijden ,maar heeft wel de juiste spullen ?
En is zeer geschikt voor " help mijn man heeft een hobbie " ? Die dus ...ach hij is best wel aardig ;-)
Posted via Mobile Device
Lekker sfeertje hier Sleur
En dit op mijn verjaardagwel lief blijven voor elkaar hoor
Ik ben vandaag geweldig verwend door diverse mensen van HT,
helemaal top.
Een 4 cellig ontvanger pack van Phil,en drie zoenen van zijn bazin.
Een complete nitro startkist met power panel,pb accu,electrische brandstofpomp en 5 liter brandstof van mijn maatje Siem uit Alkmaar.
Een knappe romp voor mijn EZ star van Burp.
Door dit, en al de hartverscheurende postings van de HT crash& bash crew members,wordt dit voor mij een onvergetelijke dag
@ Burp
Ik bel je morgen rond 12.00 uur even,zorg jij voor de koffie ?
Zit nu nog stevig aan de pils,dus zal wel een sterk bakkie worden morgenmiddag![]()