Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Baja schoonmaken? Wordt je gek ofzo :rolling:
Mijn Baja staat al maanden klaar voor de pak :shock:

Maar goed, ff broodje eten en weer aan de rabatdelen, ik zal strax ff foto's maken.

Zo, en weer terug, vaarbewijs gehaald (toch nog een fout gemaakt :D)

Met het heen en weer rijden was aanmerkelijk meer tijd kwijt dan het examen, klaar met 7 minuten :mrgreen:

Over een paar weken doe ik VBA er ook nog wel bij.

sleur ik accepteer je excuses en waardeer het echt dat je het hier op het forum weer rechtzet.

verder kunnen we het erover hebben, maar hoeft van mij niet persee . ik weet nu dat je het niet zo bedoeld hebt dus klaar is kees wat mij betreft .

liefs van mij ;)

sleur ik accepteer je excuses en waardeer het echt dat je het hier op het forum weer rechtzet.

verder kunnen we het erover hebben, maar hoeft van mij niet persee . ik weet nu dat je het niet zo bedoeld hebt dus klaar is kees wat mij betreft .

liefs van mij ;)

Dus toch ff zoenen he :p

Gister even mijn (nieuwe) E-Maxx uitgelaten op HoogTij... helaas ook gelijk een motor gesloopt...

Misschien dat we elkaar daar nog wel eens treffen!

Nee Pieter, dat doe je zo :teacher:

Welkom FWNK, leuk dat je ook op Hoogtij rijdt. Houd dit draadje lekker in de gaten om te kijken wanneer we daar rijden. Leuk als je je daar ook even voorsteld zodat we weten wie je bent.

We zijn regelmatig te vinden op de zaterdagovonden in de zomer en in de winter vaak op zondagmiddag.

Vrijwel iedereen die daar komt zit ook op dit forum en dit draadje.

CU

:rolling: :rolling:

Welkom FWNK, leuk dat je ook op Hoogtij rijdt. Houd dit draadje lekker in de gaten om te kijken wanneer we daar rijden. Leuk als je je daar ook even voorsteld zodat we weten wie je bent.

We zijn regelmatig te vinden op de zaterdagovonden in de zomer en in de winter vaak op zondagmiddag.

ook rijden we indoor bij rc speedworld in heemskerk , waar tevens ook heli gevlogen word in de hal.

Vrijwel iedereen die daar komt zit ook op dit forum en dit draadje

liefs van ons

:thumbsup: je pakt het lekker op Pieter :rolling:

@Marcelsiggery, waar blijf je man? Ik maar zitten te wachten.....

Nou ik ben Fwnk aka Frank (goh!)

Ik heb een net nieuwe kapotte e-maxx.

Ben 22 jaar, werk bij Royaan (oud Cold Food in Oostzaan) en woon momenteel in Assendelft.

En verder... ask me :P

Nou ik ben Fwnk aka Frank (goh!)

Ik heb een net nieuwe kapotte e-maxx.

Ben 22 jaar, werk bij Royaan (oud Cold Food in Oostzaan) en woon momenteel in Assendelft.

En verder... ask me :P

Hi Frank , welkom kerel :thumbsup:

@ Funky Fwnk: Welkom en dat je maar een hoop kilometers mag maken op HT :D

@ Burp: gefeliciteerd met je brevet ;)

fwnk ; al zal je veel mensen van dit draadje niet meer veel zien op Hoogtij :rolleyes:

zijn allemaal druk met vliegen :???:;)

maar ik vind de auto's nog steeds leuk :cool:

oja ,en ook welkom namens mij , ik ben de meest aardige persoon hier , en daarna sleurhutje ....;)

Bedankt voor het warme welkom :)

Ik denk niet dat mijn auto het morgenavond (of zondag) doet (eerst fatsoenlijk soldeerstation kopen)... maar anders kom ik wel even aanrijden zonder e-maxx (als er al iemand heen gaat;) )

welkom namens mij , ik ben de meest aardige persoon hier
Ben het niet helemaal met je eens maar dat mag ;) lekkere vent,ook welkom namens mij.Dat je maar veel rij plezier mag hebben op HT en blijf het draadje volgen.Junkie is wel een van de weinigen die de Savage lekker in de running houd schijnen er nog een aantal te zijn maar zijn(nog steeds)in reparatie :cool:

Tsja, mijn Savage is gereed op het voordiff na, deze ligt klaar en kan er met een kwartier in zitten.

Straks even kijken of ik de Heli weer operationeel kan krijgen.

Als je van week maand maakt kom je dichter in de buurt :D

@Phil, thnx, die vrouw stond heel raar te kijken dat ik na 7 minuten me omkeerde en opstond :D

Tsja, mijn Savage is gereed op het voordiff na, deze ligt klaar en kan er met een kwartier in zitten.

Straks even kijken of ik de Heli weer operationeel kan krijgen.

burpie toch , je diff? dat roep je al een half jaar :rolling: maak toch eens af ;)

er zijn best veel personen hier die een sav hebben , maar ik heb al vaker geroepen om eens alle savies op de baan baan te zetten , maar iedereen is druk druk druk ,met van alles en nog wat , tja de meeste hebben er toch nog een gezin naast ,ook ik , dus begrijpelijk ;)
maar dat komt wel weer ....

moet nog steeds a/d blizzard begginen :???:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back