K
knaller
Guest
Pieter en zijn maat rommelen binnen met de Heli erg leuk om te zien
ja maar burpo moet natuurlijk wel tijd hebben he

we hebben niet allemaal zoveel tijd als ik op dit moment .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pieter en zijn maat rommelen binnen met de Heli erg leuk om te zien
Zondagavond is dat ook een optie voor je,zit morgenavond in Spaarnwoude Valley bij Geertje Joling en zijn vrienden zal ik kijken of ik Snowman ook mee kan krijgen bij knap weer Burp ook evt als ie klaar iszaterdag avond maar weer is fladderen op ht , savage ook mee , blijft leuk![]()
Zondagavond is dat ook een optie voor je,zit morgenavond in Spaarnwoude Valley bij Geertje Joling en zijn vrienden zal ik kijken of ik Snowman ook mee kan krijgen bij knap weer Burp ook evt als ie klaar isCorrectie Pieter kan al aardig(rommelen)
Voor Snowman was zondag avond geen probleem loop zo even heen om te vragen of zondag middag ook goed is ik ben present nu Burp nog.Leuk weer al die Savage'sis zondag middag een optie ?,met vanouds veel volk
zondag avond ben ik oppas ( vrouwtje werkt dan )
dus zondag middag neem ik mee : floortje met klasgenootje en ook het grotere broertje van klasgenootje, kan hij ook ff met de sav rijden
verder gaat mee de baja, en uiteraard de funliner
nog meer gegadigden ?
Wat een ongelooflijke vent, schitterend in 1 woord
Zondag zou moeten kunnen.
Snowman gaat s'middags niet redden ik welzou leuk zijn , ik ben er in iedergeval zondag rond 13:00 u , waarschijnlijk met wat kids bij me
dus burp ,neem ook je kids mee , die vermaken zich prima met elkaar.
kunnen wij ons bezig houden met wat fladderen en rijden![]()
Snowman gaat s'middags niet redden ik welim:
Goede morgen wat ben jij optimistisch met je zon
Kijk dit zijn goede berichtenmogguh.... vandaag nieuwe motoren halen voor mijn E-Maxx... ben benieuwd
Ja... en dan maandag effe laten solderen en dan eindelijk weer rijdenKijk dit zijn goede berichten![]()
Kan je dat niet laten doen waar je ze haaltJa... en dan maandag effe laten solderen en dan eindelijk weer rijden![]()