Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
holy

shit

wat een beest van een auto...

kwartier runtime op lipo's? my ass!

2x10 minuten met de 1:1 rijden = 40 minuten + hier nog wat laps volgas door de straat met de emaxx

En nog is de batterij goed (bijna strepen trekkend over de stenen hier)

Op HT: op dat weggetje... volgas... binnen heeel weinig tijd issie heeel ver weg (en dan lopen omdat je te heftig stuurt lol)

Wou nog effe naar heemskerk komen... volgende keer wel, k?;)

God o God weer een hoop gereden en gelachen met Sleur,Fritsie,Philliams,Pieter en nog twee hele sirieuse mannen Ferry en Sime.Was lekker druk en een hoop geoefend,maar ja heeft geen zin gehad ze gaan de baan veranderen.:rolleyes:

God o God weer een hoop gereden en gelachen met Sleur,Fritsie,Philliams,Pieter en nog twee hele sirieuse mannen Ferry en Sime.Was lekker druk en een hoop geoefend,maar ja heeft geen zin gehad ze gaan de baan veranderen.:rolleyes:
Tuurlijk wel, ik oefen ook al met de baan andersom te rijden (zowel op zijn kop als rondje verkeerd). :? ;) De nieuwe baan wordt wat breder, dus meer ruimte voor inhaalacties. :D

Maar inderdaad lekker gereden. Motor uit zijn lagers gelopen en koolborstel weggesleten, achteras krom gereden (niet HT-proof dus) en uiteindelijk de vertimede Fusion 370HT erop geknutseld. Dat ging achterlijk veel sneller. De standaard Scalpel deed op de rollenbank* 37km/u terwijl met dezelfde vertanding de Fusion 56km/u op de teller stond. 8O

*Archieffoto feb. 2008

Tuurlijk wel, ik oefen ook al met de baan andersom te rijden (zowel op zijn kop als rondje verkeerd). :? ;) De nieuwe baan wordt wat breder, dus meer ruimte voor inhaalacties. :D

Maar inderdaad lekker gereden. Motor uit zijn lagers gelopen en koolborstel weggesleten, achteras krom gereden (niet HT-proof dus) en uiteindelijk de vertimede Fusion 370HT erop geknutseld. Dat ging achterlijk veel sneller. De standaard Scalpel deed op de rollenbank* 37km/u terwijl met dezelfde vertanding de Fusion 56km/u op de teller stond. 8O

*Archieffoto feb. 2008

hahaha en nu een celletje dr bij:rolleyes: verlengt chassis, brushless, en dan naar de 1208)

Ik trek hier aan het lichttouwtje, en kruip lekker naast mijn vrouwtje.
Wie zin heeft mag nog lekker blijven zitten, maar ik ga nu lekker pitten!

goodmorningsunrise.gif

Lekker rustig hier... straks even een printertje fixxen en een computer installeren, effe rijden met de Maxx met de jongens van de TD.
Ja, ook goedemorgen. Ik werd om 06:10u uit bed gebeld dat een VPN tussen diverse vestigingen verdwenen was. :evil: Heeft zo'n onnozele bij KPN een wijziging gedaan in de verkeerde router. Echt handig, Managed VPN Diensten die worden uitgevoerd voor nitwitz... :nooo:

Nou ja, is in ieder geval eerder de werkdag eerder voorbij. Om 15:30 lekker naar huis, dus vanaf 15:35 neuspeuteren op de bank. ;)

En er zijn zojuist 4 brushless motortjes, 4 18A regelaartjes en 12 nano-servootjes binnen gekomen. Nu nog wachten op de LiPootjes en dan kunnen we Disc's gaan bouwen. :yes:

dat is mooi ka u thee sleur , maar aan de andere kant is het wel heerlijk weer vandaag, en dat maakt veel goed vind ik altijd.

ga jij nog vliegen ofzo ?

ga je bij ach vliegen phil ?
zo ja dan kom ik ook , alleen daar staat altijd wel wat meer wind dan ergens in een park , dus mischien vlieg ik mijn lipo,s wel wat eerder leeg dan .

En er zijn zojuist 4 brushless motortjes, 4 18A regelaartjes en 12 nano-servootjes binnen gekomen. Nu nog wachten op de LiPootjes en dan kunnen we Disc's gaan bouwen. :yes:

Ik hoor net dat ik even naar de club toemoet vanavond :rolling:

nog steeds bezig is met huis verherverbouwwerkzaamheden

Ja, ook goedemorgen. Ik werd om 06:10u uit bed gebeld dat een VPN tussen diverse vestigingen verdwenen was. :evil: Heeft zo'n onnozele bij KPN een wijziging gedaan in de verkeerde router. Echt handig, Managed VPN Diensten die worden uitgevoerd voor nitwitz... :nooo:

Nou ja, is in ieder geval eerder de werkdag eerder voorbij. Om 15:30 lekker naar huis, dus vanaf 15:35 neuspeuteren op de bank. ;)

KPN is daar niet zo sterk mee nee, wij hebben een 2,3mbit MLPS lijntje liggen van Easynet... toffe lui, lijkt net of ze nooit wat te doen hebben want je hebt altijd iemand aan de lijn en RFC's worden direct uitgevoerd...

Wel lastig vandaag: Maak via RDP een map aan op onze DFS, reboot de fileserver ineens... wtf? eventviewer zei alleen maar "Cannot allocate logical disks"

Nouja... maar 3 telefoontjes gehad in die 5 minuten... gelukkig.

Laatst bewerkt:
KPN is daar niet zo sterk mee nee, wij hebben een 2,3mbit MLPS lijntje liggen van Easynet... toffe lui, lijkt net of ze nooit wat te doen hebben want je hebt altijd iemand aan de lijn en RFC's worden direct uitgevoerd...

Wel knt vandaag: Maak via RDP een map aan op onze DFS, reboot de fileserver ineens... wtf? eventviewer zei alleen maar "Cannot allocate logical disks"

Nouja... maar 3 telefoontjes gehad in die 5 minuten... gelukkig.

Let ff op je taalgebruik aub, is een openbaar publiekelijk forum ;)

Laatst bewerkt:
heb mezelf voorgenomen om vandaag eerst wat circuits te gaan trekken op het veld , en dan de heli door een looping te gaan trekken .

hoop dat het goed gaat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back