BYM
Forum veteraan
wat is er mis met zijn taalgebruik dan ?
Ja lastig om dat jou uit te leggen ja :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat is er mis met zijn taalgebruik dan ?
Iemand nog een setje walkie talkies met enorm zendvermogne?
![]()
ff dimmen he bolluh
edit : ik kan tenminste wel traplopen
En er zijn zojuist 4 brushless motortjes, 4 18A regelaartjes en 12 nano-servootjes binnen gekomen. Nu nog wachten op de LiPootjes en dan kunnen we Disc's gaan bouwen.![]()
dat is mooi ka u thee sleur , maar aan de andere kant is het wel heerlijk weer vandaag, en dat maakt veel goed vind ik altijd.
ga jij nog vliegen ofzo ?
Sleur heeft het te MBADHD om te komen vliegen. Vanmiddag de laatste laag FAsmask op de body kledderen zodat die vannacht nog lekker kan drogen en morgen het snijden, pellen, airbrushen (en dat 30x) kan beginnen. Vanavond eerst even een kleine test uitvoeren met de GT14 en dan linea recta naar het clubhuis denk ik. Dus rond 21:00/21:15 zal ik wel bij de ACH zijn. De accuutjes komen waarschijnlijk morgen of overmorgen. Zijn een dagje later bestolen, dus komen ook later binnen.Ik hoor net dat ik even naar de club toemoet vanavond :rolling:
Dikke OLO. 500 Megawatt is niet verkeerd. Ik denk alleen dat de grijze massa instant gekookt is. Ik ben wel benieuwd naar het soort batterijen wat ze hiervoor gebruiken, die wil ook. 8O :? :rolling: 8)Iemand nog een setje walkie talkies met enorm zendvermogne?
![]()
Nee, die zitten dus bij het pakketje met de LiPo's.Schokdempertjes ook?
Ik lees een hoog fun gehalte@Junkie, we gaan morgen vertekken met een gehuurde 9 persoons verlengde bus helemaal volgestouwd met spullen (lees fusten bier, tap, bbq, vriezer met vlees, koelkast, partytenten, vuurkorf, hout, tentjes, feestverlichting, laptop met 35000 mp3's, versterker, boxen, microfoon etc, etc) Wordt een dolle boel dusroost::celebrate::morning::music::zon:
geeft vaak wel een betere verbndingAls ik mijn batterijen opnieuw wil solderen,hoe kan ik die ouwe soldeer het beste verwijderen,en moet ik ze dan ook even opschuren![]()
Oude soldeerresten verwijderen metde-soldeerlitze of een tinzuiger. Eenmaal gesoldeerde cellen zijn lastig schoon te krijgen. Dan heb je een soldeerbout nodig van zo'n 50-80 Watt die ook bij het aantippen nog 400°C blijft. Anders klondert je soldeer vast doordat het te snel afkoelt (of je zorgt ervoor dat de cellen oververhit raken). Nieuwe cellen kun je het beste even "schuren" met schuurlinnen of flink krassen met een platte schroevendraaier. Maar een hoge constante temperatuur blijft het belangrijkste voor een goede las.Als ik mijn batterijen opnieuw wil solderen,hoe kan ik die ouwe soldeer het beste verwijderen,en moet ik ze dan ook even opschuren![]()
Ik houd me eigen aanbevolen het is wel gelukt met de batterijen maar toch niet naar mijn zin :???:Oude soldeerresten verwijderen metde-soldeerlitze of een tinzuiger. Eenmaal gesoldeerde cellen zijn lastig schoon te krijgen. Dan heb je een soldeerbout nodig van zo'n 50-80 Watt die ook bij het aantippen nog 400°C blijft. Anders klondert je soldeer vast doordat het te snel afkoelt (of je zorgt ervoor dat de cellen oververhit raken). Nieuwe cellen kun je het beste even "schuren" met schuurlinnen of flink krassen met een platte schroevendraaier. Maar een hoge constante temperatuur blijft het belangrijkste voor een goede las.
Volgende keer even in Heemskerk knutselen? Komt goed.![]()