Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan er vanavond nog luitjes rijden/vliegen in Heemskerk?

-edit-
Zo, lekker schilderen... :? Met FasMask, dat dan weer wel. Eerste laagje zit er nu op, nog 2 à 3 laagjes te gaan en dan snijden, airbrushen, snijden, airbrushen, snijden, airbrushen, snijden, airbrushen etc. En wie zei dat dat FasMask naar kots zou ruiken? Dat spul is nagenoeg reukloos (neigt naar latex-geur). Waarschijnlijk een potje bedorven, latex verrot ook redelijk snel na na openen. 8O

gt14_body1_paintjob1.jpg

Laatst bewerkt:
Als het vrouwtje niet moeilijk doet wel,ben benieuwd naar je creatie :D
Ja, die is vanavond nog niet klaar hoor. 8O De FasMask moet eerst drogen. Aardige is dat het goedje gewoon transparant opdroogd. 8) Eind van de week, de 14e, is een demodag. Daar komt-ie te staan. :yes:

Ja, die is vanavond nog niet klaar hoor. 8O De FasMask moet eerst drogen. Aardige is dat het goedje gewoon transparant opdroogd. 8) Eind van de week, de 14e, is een demodag. Daar komt-ie te staan. :yes:
Donkerblauw metalic met witte vlekjes erover,beetje bliksem achtig zeg maar:rolleyes:

Scalpel rijdt, vanavond even kijken of ie ook de baan een beetje rond wil komen, rond 19.45

Ik niet (zoals op de meeste maandagen niet, je raad het al, tennisles :D)

Ongelooflijk, nu is het weer mooi weer, prima om te vliegen zo te zien...

Rottent zeg, RC Speedworld ;)

Nahh!

Super, gelijk daar even geholpen van het monteren van de pinions (goed gereedschap, kuch), motoren eraan, effe staan praten (Ik had van Mike(bike?) al een intro gekregen lol.

2 motorkoelers meegenomen en hij zit nu al weer in elkaar

*blij is!

Rottent zeg, RC Speedworld ;)

Nahh!

Super, gelijk daar even geholpen van het monteren van de pinions (goed gereedschap, kuch), motoren eraan, effe staan praten (Ik had van Mike(bike?) al een intro gekregen lol.

2 motorkoelers meegenomen en hij zit nu al weer in elkaar

*blij is!

Ik was er vanmiddag ff en had Peter verteld dat je zou komen ja :)
Of bedoel je dat niet ?

De rest van de week ben ik er niet. Woensdag op weg naar Monza (Italie) voor een erg lang weekend Formule 1 :mrgreen:

Ja, dat bedoelde ik maar ik haalde wat doorelkaar ;)

Hij zei idd: Mike zei al dat je kwam... ehh? ok :P

lol ja dan kijk je vreemd op ja

Nou mooi toch, shop om de hoek en nog gezellig ook.
Vanavond is half rijdend hoogty er ook weer om te trainen met de scalpel :)

De rest van de week ben ik er niet. Woensdag op weg naar Monza (Italie) voor een erg lang weekend Formule 1 :mrgreen:

vliegend of met de auto ?

wel leuk , have fun :cool:

ik wil ook wel weer eens naar speedworld , maar denk dan steeds , wel ver weg :? vandaar .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back