wat moeten we hier nou van denken ?????![]()
Jij mag denken wat je wilt mister b
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat moeten we hier nou van denken ?????![]()
Gaan er vanavond nog luitjes rijden/vliegen in Heemskerk?
Als het vrouwtje niet moeilijk doet wel,ben benieuwd naar je creatieGaan er vanavond nog luitjes rijden/vliegen in Heemskerk
![]()
Ja, die is vanavond nog niet klaar hoor. 8O De FasMask moet eerst drogen. Aardige is dat het goedje gewoon transparant opdroogd. 8) Eind van de week, de 14e, is een demodag. Daar komt-ie te staan.Als het vrouwtje niet moeilijk doet wel,ben benieuwd naar je creatie![]()
Donkerblauw metalic met witte vlekjes erover,beetje bliksem achtig zeg maarJa, die is vanavond nog niet klaar hoor. 8O De FasMask moet eerst drogen. Aardige is dat het goedje gewoon transparant opdroogd. 8) Eind van de week, de 14e, is een demodag. Daar komt-ie te staan.![]()
*monteert extra rubberschuim op z'n Scalpel* 8OScalpel rijdt, vanavond even kijken of ie ook de baan een beetje rond wil komen, rond 19.45
Ik niet (zoals op de meeste maandagen niet, je raad het al, tennisles)
Ongelooflijk, nu is het weer mooi weer, prima om te vliegen zo te zien...
Rottent zeg, RC Speedworld
Nahh!
Super, gelijk daar even geholpen van het monteren van de pinions (goed gereedschap, kuch), motoren eraan, effe staan praten (Ik had van Mike(bike?) al een intro gekregen lol.
2 motorkoelers meegenomen en hij zit nu al weer in elkaar
*blij is!
Ja, dat bedoelde ik maar ik haalde wat doorelkaar
Hij zei idd: Mike zei al dat je kwam... ehh? ok![]()
De rest van de week ben ik er niet. Woensdag op weg naar Monza (Italie) voor een erg lang weekend Formule 1![]()