Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur gaat geen disc bouwen voor indoor. 8O Ik heb een veeeeeel leuker dingetje gevonden. :yes: De HwfmfNnuXHQ[/media] 3D. Tekeningen heb ik reeds geregeld en alle spullen heb ik eigenlijk al. Dus dat wordt weer snijden volgende week. :? ;)

Propellor zit in het midden en door er een ring omheen te plaatsen loopt de prop en motor eigenlijk geen schade op bij een landing.

xds4s5.jpg

En je kunt hem op het staartje vertikaal plaatsen zodat je vertikaal kunt opstijgen.

maypf5.jpg

En als het moet, kun je er een VPP op zetten zodat je m9FmcaQ7TkQ[/media] vliegen kunt. 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaan er nog mensen vanavond naar speedworld om met de scalpel te raggen?

Of ligt de baan overhoop?

Gaan er nog mensen vanavond naar speedworld om met de scalpel te raggen?

Of ligt de baan overhoop?

ik ga vanmiddag ff als het zo uitkomt. Voor zover ik wet ligt er een baan. Af schijnt ie nog niet te wezen maar rijden moet mogelijk wezen.

Ik ben vanmorgen voor jan met de pet vroeg m'n nest uitgekomen. :mad:Klussie ging niet door. Dan maar naar huis. Ik heb glukkig genoeg uurtjes tegoed van de baas.:mrgreen:

Dat word je iig. niet nat tijdens het schuren :)

Nee maar wachten tot je hout droog is alvorens je weer verder kunt gaan schiet ook niet op, dat ik nat wordt boeit niet, ik zal niet smelten ofzo.....

De afgelopen twee weken heb ik naar mijn mening toch al zo lekker veel kunnen doen op verf gebied :hammer:
(lees maar een aantal pagina's terug en bekijk de foto's op Index of /bympica/verbouw

Nou dames en heren weergoden, bedankt ik heb wederom een stagnatie, ik zal zo als het weer droog is de fohn er maar weer bijpakken :mad:

Nee maar wachten tot je hout droog is alvorens je weer verder kunt gaan schiet ook niet op, dat ik nat wordt boeit niet, ik zal niet smelten ofzo.....

De afgelopen twee weken heb ik naar mijn mening toch al zo lekker veel kunnen doen op verf gebied :hammer:
(lees maar een aantal pagina's terug en bekijk de foto's op Index of /bympica/verbouw

Nou dames en heren weergoden, bedankt ik heb wederom een stagnatie, ik zal zo als het weer droog is de fohn er maar weer bijpakken :mad:

Ik zou even gaan relaxen. Pak de scalpel. Kom een uurtje rijden. :D

Was wel even een aardig buitje,het stond echt helemaal blank hier :cool:
Nu schijnt het zonnetje weer volop,en is de lucht weer helder blauw.

Heerlijk zo'n landklimaat,beter dan die weken lang durende miezer buitjes
van " vroeger " ;)

Zometeen maar weer even een rondje HT om het aantal vlieguurtjes van
deze week op 4 te zetten :cool:
Heerlijk om even te vliegen na werktijd,wordt er lekker rustig van :D

Vanavond nog mensen op het ACH veld te vinden,of wordt er gereden bij
speedworld :confused:

de hele middag heerlijk op het veld weze vliege, toen het zonnetje kwam ging iedereen weer de pleiterik:( maar goed heb me vlieguurtjes al weer bijgewerkt:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back