BYM
Forum veteraan
ik en me vriendin hebbe en puntje relatie achterwege gelate, en kunne we lekker doen en late
maar dat zijn prive zake
en daarom hoef ik ook niet aardig te zijn![]()
???
10.000 tekens te kort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik en me vriendin hebbe en puntje relatie achterwege gelate, en kunne we lekker doen en late
maar dat zijn prive zake
en daarom hoef ik ook niet aardig te zijn![]()
wat een slap gelul hier :-?
gelukkig kijk ik wat minder vaak ..
Wees blij dat je er gisteren niet bij was op de clubdat was pas slap geouwehoer
maar wel lekker bier / cola / bitterballen
![]()
LOg maar eens uit...Niks mis met MSN hier in 0251 via XS4ALL Business SDSL. :?
LOg maar eens uit...
LOg maar eens uit...
Jullie providers zuigen gewoon enorm. Ik heb heel MSN afgesloten. En weer opgestart. *plop* direct weer online.Dat uitloggen had ik geen problemen mee hoor, inloggen was een ander verhaal .....
Jullie providers zuigen gewoon enorm. Ik heb heel MSN afgesloten. En weer opgestart. *plop* direct weer online.:rolling: :fuckyou2:
Overigens was ik een systeempje van de schone zus *kuch* aan het ontdoen van wat hyperactieve software en na elke keer opstarten meldde die ook direct weer aan op MSN (via mijn zelfde XS4ALL SDSL lijntje).
*je hebt systeembeheerders en übersysteembeheerders*![]()
Jullie providers zuigen gewoon enorm. Ik heb heel MSN afgesloten. En weer opgestart. *plop* direct weer online.:rolling: :fuckyou2:
Overigens was ik een systeempje van de schone zus *kuch* aan het ontdoen van wat hyperactieve software en na elke keer opstarten meldde die ook direct weer aan op MSN (via mijn zelfde XS4ALL SDSL lijntje).
*je hebt systeembeheerders en übersysteembeheerders*![]()
Wel een boel systeembeheerders hier als ik het zo hoor?![]()
Om 09:40 en 10:24 vanmorgen knalde wel een deel van alle DSL-lijnen rondom de Beverwijkse Bazaar eruit. Maar dat had met knoeiwerk van de KPN te maken. Ze zijn bezig te proberen het glasvezelnet uit te breiden maar uitzendkrachten en high-tech technologie.... :nooo: :cry:Op 2 lokaties geprobeerd (XS4ALL SDSL business en KPN SDSL business op verschillende lokaties en beide waren fout. Niet voor lang trouwens hoor.
Wel een boel systeembeheerders hier als ik het zo hoor?![]()
ja leuk maar m,n pirouette heb je gemist helaas, volgens mij keek je net om , om te kijken waar die pokke herrie vandan kwam ( danny bedankt )
jij bent vrolijk zo op de vroege ochtend