Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ja we hebben het echt wel gezellig daar met ons groepje :p

@phil : FILMPJES PLEASEEEEEEEEEEEE

LOg maar eens uit...
Dat uitloggen had ik geen problemen mee hoor, inloggen was een ander verhaal .....
Jullie providers zuigen gewoon enorm. Ik heb heel MSN afgesloten. En weer opgestart. *plop* direct weer online. :banana: :rolling: :fuckyou2:

Overigens was ik een systeempje van de schone zus *kuch* aan het ontdoen van wat hyperactieve software en na elke keer opstarten meldde die ook direct weer aan op MSN (via mijn zelfde XS4ALL SDSL lijntje).

*je hebt systeembeheerders en übersysteembeheerders* :p

Jullie providers zuigen gewoon enorm. Ik heb heel MSN afgesloten. En weer opgestart. *plop* direct weer online. :banana: :rolling: :fuckyou2:

Wel vreemd want ik kon alle pagina's net gewoon bereiken, ook tijdens de "grote msn down periode" :p

Overigens was ik een systeempje van de schone zus *kuch* aan het ontdoen van wat hyperactieve software en na elke keer opstarten meldde die ook direct weer aan op MSN (via mijn zelfde XS4ALL SDSL lijntje).

Was ook niet de hele dag, maar gedurende twee korte periodes vandaag.
Had je net mazzel.

pukey.gif
pukey.gif
pukey.gif

:rolling: ;):fuckyou2::fuckyou2:

Aangenaam, mijn naam is Übersysteembeheerder.

Op 2 lokaties geprobeerd (XS4ALL SDSL business en KPN SDSL business op verschillende lokaties en beide waren fout. Niet voor lang trouwens hoor.

Wel een boel systeembeheerders hier als ik het zo hoor?:cool:

Laatst bewerkt:
Op 2 lokaties geprobeerd (XS4ALL SDSL business en KPN SDSL business op verschillende lokaties en beide waren fout. Niet voor lang trouwens hoor.

Wel een boel systeembeheerders hier als ik het zo hoor?:cool:
Om 09:40 en 10:24 vanmorgen knalde wel een deel van alle DSL-lijnen rondom de Beverwijkse Bazaar eruit. Maar dat had met knoeiwerk van de KPN te maken. Ze zijn bezig te proberen het glasvezelnet uit te breiden maar uitzendkrachten en high-tech technologie.... :nooo: :cry: :mrgreen:

Gave foto's Phil,thnx ;)
Wat vloog ie gaaf he die protech,morgenmiddag uit het werk weer even vliegen op HT :cool:

Was vanmiddag ook heerlijk vliegweer,twee lipo's leeggevlogen :D
stond een kleine 3,was weer helemaal geweldig op de woeste vlakte.

ja leuk maar m,n pirouette heb je gemist helaas, volgens mij keek je net om , om te kijken waar die pokke herrie vandan kwam ( danny bedankt )

ja leuk maar m,n pirouette heb je gemist helaas, volgens mij keek je net om , om te kijken waar die pokke herrie vandan kwam ( danny bedankt )

krijge we opeens heli-alures:p als je nou is wat anders gaat doen als rondjes vliege:p een looping ofzo, maar nee hoor, een pirouette waar meneer al een harde van krijgt:p haha nee hoor, ik zou het niet kunne;)
vind al mooi dat je in die korte tijd al flink aan het vliegen bent, was vanmiddag in spaarnwoude aan het vliegen en toevallig ware er ook een zoot heli-boeren, en waarvan ook 1 die al ruim 8 jaar vloog en ook alleen maar rondjes vloog:rolleyes:

:mrgreen:

smorgens

siggy; das leuk he, vliegen met serieus piepschuim ;) , ik kon niet goed zien of hij ook snel om zijn as draait ? , ( geen zoom functie aanwezig )

klinkt en lijkt erg op de funliner :cool: , moeten snel is samen vliegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back