Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolling:

10.000 tekens te weinig

[edit]

Momenteel nog meer mensen met MSN connectie probleempjes??

heb je dr een oplossing voor dan?:D

vandaag heerlijk de helemiddag op FMS (spaarnwoude) gevlogen, leuk veld alleen jammer van de bomen die rare winde veroorzaken.:cool:

gr Danny:cool:

Zoiets.... 8O :rolling: ;)
10puc76.jpg

Of zoiets... :?
egczyf.jpg

Mwa, leek meer op de algemeen directeur van onze tent die met een pijl en boog vermoord werd, maar toch niet helemaal, niemand die 112 wou bellen, iedereen was er blij mee zelfs. Telefoons deden het niet paar uur zoeken, toen bellen duurde het 'tot het donker werd' voordat er een ambu kwam. Mocht geen politie bellen, alleen recherche.

Als je niet beter zou weten was ik maar een rare... lol

MSN werkt perfect, thuis ook (moet overwerken... hoop dat ik vanavond nog tijd heb effe te rijden :( )

Laatst bewerkt:
Mwa, leek meer op de algemeen directeur van onze tent die met een pijl en boog vermoord werd, maar toch niet helemaal, niemand die 112 wou bellen, iedereen was er blij mee zelfs. Telefoons deden het niet paar uur zoeken, toen bellen duurde het 'tot het donker werd' voordat er een ambu kwam. Mocht geen politie bellen, alleen recherche.

MSN werkt perfect, thuis ook (moet overwerken... hoop dat ik vanavond nog tijd heb effe te rijden :( )

Het zal misschien aan mij liggen,maar ik kan hier geen touw aan vast knopen ;)

Ik vind jou maar een rare :D ;)

ik droom toch echt over andere dingen:rolleyes::turn-l:

maar daar ben ik ten slotte Dirty-D voor:cool:

Nee, gisteravond was je lekker vriendelijk tegen die troela van 20 en haar vriendinnetje. Tsssk, tsssk, tsssk.... :nooo: :? ;)

20 geloof je het zelf en dan je zo gedragen op straat:confused: me zusje had al een schop van me gahad als ze zo deed, en ik hoef niet aardig te zijn:worship:

20 geloof je het zelf en dan je zo gedragen op straat:confused: me zusje had al een schop van me gahad als ze zo deed, en ik hoef niet aardig te zijn:worship:
Je weet toch wat voor buurtje dat is... :? ;) Kindertjes daar hebben nu eenmaal een identiteitscrisis. :rolling: Maar voor een doordeweeks-weekendje... 8O

Kan me ook niet voorstellen dat ie een vriendin heeft :nooo:

:D ik en me vriendin hebbe en puntje relatie achterwege gelate, en kunne we lekker doen en late:yes: maar dat zijn prive zake:rolleyes:

en daarom hoef ik ook niet aardig te zijn:yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back