Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo,ff de tandjes poetsen en dan stap ik in de auto :D

Junkie komt ook wel even die kant op toch ? Tot zo dan maar ;)

phoe , ik geloof dat ik last heb van een herfst depressie, totaal gaar :o
gisteren naar dolfinarium (staat gelijk aan 1 dag stucwerk:rolleyes:)
zuster is weer weg ,dus heb ik de zonnestudio weer terug , dus vandaag al 2 keer onder de nepzon gelegen :shock:

nee junkie zit niet lekker in zijn velletje, ik weet het ff niet meer .

* is druk bezig met een v70 t5 ,250 pk full option *

want de verkeerde auto aanschaffen zit me ook niet lekker :cry: voor mij geen miep miep plastic jappen geval meer :showass:
rijd verder prima hoor ,maar niets voor mij

heeeeeel misschien nog ff naar ht uitwaaien , maar heb niets vlieg/rijklaar
staat wel een leuk funliner windje ;)

Zoowww,dat was weer even lekker :D

Best een straf en fris windje op HT,maar wel even lekker hoor zo'n frisse neus halen.

Vandaag de Baja weer eens flink de sporen gegeven,ging best lekker op het knalharde zand ;)

Diverse harde flip/flops en turnovers gemaakt door de vele diepe kuilen maar ondanks dit toch alles weer zonder schade terug naar huis :D

Even met Wolfmaned staan te kleppen en even later kwam Bobbertje ook nog even langswippen met zijn Baja:cool:

Dit was echter van zeer korte duur omdat er iets fout zit in de software van de Nomadio,deze geeft aan dat de batterijspanning veel te laag is terwijl deze nog tip/top in orde blijkt te zijn :confused:

Tsja, Nomadio :rolleyes: het is nog lang geen Spektrum maargoed,deze discussie hebben nu wel een gehad geloof ik :snipersmile: ;)

Had Junkie ook nog wel even verwacht met de Blizzard,was er ideaal weer voor vandaag :confused:

Zoowww,dat was weer even lekker :D

Best een straf en fris windje op HT,maar wel even lekker hoor zo'n frisse neus halen.

Vandaag de Baja weer eens flink de sporen gegeven,ging best lekker op het knalharde zand ;)

Diverse harde flip/flops en turnovers gemaakt door de vele diepe kuilen maar ondanks dit toch alles weer zonder schade terug naar huis :D

Even met Wolfmaned staan te kleppen en even later kwam Bobbertje ook nog even langswippen met zijn Baja:cool:

Dit was echter van zeer korte duur omdat er iets fout zit in de software van de Nomadio,deze geeft aan dat de batterijspanning veel te laag is terwijl deze nog tip/top in orde blijkt te zijn :confused:

Tsja, Nomadio :rolleyes: het is nog lang geen Spektrum maargoed,deze discussie hebben nu wel een gehad geloof ik :snipersmile: ;)

Had Junkie ook nog wel even verwacht met de Blizzard,was er ideaal weer voor vandaag :confused:
Heb even in Spaarnwoude gereden.Koste me helaas een achter diff.
@Siggery het was niet de versnellings bak bij mijn broer,maar het voor en achter diff.Hij rijd weer als een tiet.Heb een nieuwe stuur servo erin gezet gaat ook weer prima.Lees jullie laatste posts net pas anders had ik wel richting HT gekomen,volgende week maar weer :yes:

Heb even in Spaarnwoude gereden.Koste me helaas een achter diff.
@Siggery het was niet de versnellings bak bij mijn broer,maar het voor en achter diff.Hij rijd weer als een tiet.Heb een nieuwe stuur servo erin gezet gaat ook weer prima.Lees jullie laatste posts net pas anders had ik wel richting HT gekomen,volgende week maar weer :yes:

Mooi dat alles weer rijdt Snoeksel,je was net weg toen ik die posting deed denk ik :(

Maar zoals je zegt,volgende keer gewoon weer met z'n allen op HT ;)

@ Bobbertje

Heb vanavond Phil nog even gesproken hier in de sporthal.
Waarschijnlijk staan de instellingen voor de minimale batterijspanning verkeerd ingesteld in de Nomadio waardoor hij veel te vroeg aangeeft dat de zenderaccu leeg is ;)

Je kunt dit zien in de instellingen van de software van de zender,succes ;)

Was weer even gezellie met de depron gabbers hier in de Wormer :cool: :D

Zo, weer crashvrij de hal in wormer verlaten :yes: Mijn vlieger was een echte koe :rolling: filmpje volgt later. Toch Sleur?.... werkze ;)

@ Bobbertje: kom je er niet uit bel me (of mail) dan ff dan zoeken we het samen even uit.

Zo, weer crashvrij de hal in wormer verlaten :yes: Mijn vlieger was een echte koe :rolling: filmpje volgt later. Toch Sleur?.... werkze ;)

Ik had nog ff gezocht op zolder naar mijn kartonnen MMOOOOEEEHHHHHHH omdraairoepgeval maar kon hem niet vinden :p

Was vandaag best mooi vliegweer, ik was aan de tennis en raad eens.....? Eerste natuurlijk, toch een fles wijn en wat shampoo gewonnen :o:o

Voordeel is wel dat er niks is stuk gegaan en dat er zo zoetjes aan alle modellen in mijn bezit weer rijdend en vliegend zijn (op de bewuste Marder na maar die gaat denk ik toch maar in de verkoop :D) Nu alleen de Mini Titan nog en de FG onroad. Mooi doel om alles rij/vliegklaar te krijgen.

Mooi streven Burp :p

We hebben trouwens een jubilaris in ons midden, 2000 berichten gejunkt alweer :p

Hejjjjjjjjjjjjjjj Snowmannetjuhhhhhhhhhhhhh.
Tijd niet gezien man ?
Alles goed, ook met de kleine ?

Nee idd tijd niet gezien
ja gaat heel goed en met die kleine daar mooet je echt bij blijven die groeit zo hard lijkt wel als je er een paar dagen niet bent dat je heel wat gemist heb.
En hoest met jou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back