Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt zeker goed, ik heb geen andere plannen, kijken wat de vrouw straks wil doen. Hoe laat vliegen (waar?) en hoe laat feest?

Vliegen is van 19.00 - 21.00 uur in wormer,
het feest begint om 20.30 uur in Heemskerk

(helaas is fietsen te ver uit Krommenie :( :rolleyes:)

Het is niet te ver maar wel een eindje.

Nog maar weer een update, cockpit geplaatst. Dit met 5min epoxy gedaan voor de stevigheid.

Foto-7KMW8ERN.jpg

Foto-LEB3KCRM.jpg

bijna droog dus daarna meteen de carbon staaf (hol uiteraard vanwege het gewicht :rolling:) aan de onderkant. Straks weer een update (gaat lekker zo)

Tsja, ik bouw sneller dan jullie kunnen tikken zo te zien :D

Carbon staaf aan de onderkant zit erop, het lijkt op de foto scheef te zitten maar hij zit echt recht (voor jullie er over beginnen)
Foto-T3LQSD6D.jpg

Ook meteen de achterkant maar gedaan
Foto-I6JZCUNY.jpg

Dit is het overzicht tot nu toe :thumbsup:
Foto-YKMKCBHO.jpg

Gaat ie weer :D

Servo's geplaatst
Foto-BMIVD4FS.jpg

Foto-VZBDH3XR.jpg

Ook de ailerons zitten keurig op hun plaats. Voor vandaag hou ik er mee op. Morgen af maken, alleen nog accu, ontvanger, regelaar en motor plaatsen. Ook de linkjes even maken maar dat is zo klaar. Die doe ik met stukjes carbon en krimpkous. Snel en eenvoudig.

Foto-OSB7L3OD.jpg

Foto-IFO7AOPH.jpg

Laatst bewerkt:

:D

volgende week zaterdag komt mijn nieuwe joehoe binnen

goeie deal kunnen maken ,het word toch gewoon de V70T 5-cil 2.5L met 210 pk aan boord en een turbo die hem lekker in gang zet .:cool:
bj 2003 modeljaar 04 met erg veel leuke opties, navigatie ,vol leer enz

wat een vermogen :shock: is gewoon eng ,en gewoon volvo ,wat ik meteen had moeten doen .
laat ik het zo zeggen ,de grandis daar zit je op ,de volvo ,daar zit je in

al met al ga ik er 1500 E op achteruit ,maar rijd dan wel met een glimlach rond ;)

oja ,ik heb er ook nog een set extra R velgen bij 18' inch , deze laat ik weer mooi maken ,en worden opnieuw gespoten

al met al heb ik er weer een nieuwe hobby bij :D

burp; jij bent goed bezig

ach gangers ; veel plezier op het feesie

Laatst bewerkt:

goeie deal kunnen maken ,het word toch gewoon de V70T 5-cil 2.5L met 210 pk aan boord en een turbo die hem lekker in gang zet .:cool:

wat een vermogen :shock: is gewoon eng ,en gewoon volvo ,wat ik meteen had moeten doen .

al met al ga ik er 1500 E op achteruit ,maar rijd dan wel met een glimlach rond ;)

oja ,ik heb er ook nog een set extra R velgen bij 18' inch , deze laat ik weer mooi maken ,en worden opnieuw gespoten

Hoop dat je van deze auto geen spijt krijgt,zal wel niet.Zeer knappe auto man,hoop dat je er veel plezier van mag hebben.Misschien tot morgen bij een beetje knap weer (en als je bijtijds klaar bent met na chillen etc,etc) :yes:

Knappe bak Junkie,ik ben vanmiddag ook even bij de Volvo Zaandam aan het koekeloeren,mooie bakkies staan er tussen ;)

Deze is trouwens ook verschrikkelijk mooi:

http://www.autohan.nl/index.php?module=aanbod&id=106

Laatst bewerkt:
Zo en nu ben ik thuis, jij ook al Sleur..... zal wel niet ;) stukkie fietsen he :D

Gelukkig ben ik wel weer vroeg thuis zodat ik lekker op tijd in mijn bedje lig :yes:

zo ,stelletje feest gangers ;)

junkie gaat naar zijn werk :mad: , moet deze klus ff klaren ,en maandag begint de volgende.
voordeel is ,ik zit weer 3 weken in zaandam ,scheelt weer een hoop file ellende

hoop zo rond 14;30 op ht te zijn :D

siggy ; dat was een nette volvo ,maar ik ga dan toch voor de wat meer aangeklede versie + wil ik ook meer horsepower :p
ik heb in diverse volvo's gereden , maar het 2002 model ( t-versie) had veel kracht , maar het 2003 model heeft een moderner blok waar de kinderziektes al uit zijn ,en is aanzienlijk krachtiger :cool:
en is nog zuiniger dan de grandis ook (indien je niet voortdurend het gaspedaal intrapt ;))

junkie can't wait :nooo:

Was gisteren best wel gezellig, helaas niet al te druk. Voordeel daarvan was wel dat de schalen met kaas/worst en bittergarnituur tot vervelens toe bleven langs komen :D

Ook in de zaal in Wormer was het wel even lachen, paar mooie crashes gezien die Hoogtij niet zouden misstaan :rolling:

Vandaag wel even vliegen maar niet zo laat ivm verjaardag schoonmoeder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back