Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

:rolling:
En 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, enz.

@ Burp: vandaag viert mijn vrouwtje haar verjaardag dus geen vliegen voor mij. Morgen (de dag dat ze echt jarig is) viert ze het ook nog in de avond :( :rolleyes: Lekker druk dus.

Gisteren was het beregezellig op de club, alleen die lucht vanmorgen om me heen van de openhaard maakt je een beetje brak :-? :)
Gisteren lekker geouwehoerd, vooral veel gesprekken gingen over het plannen van dingen en dat sommige dingen niet iemands ding is :D
(Sleur... ga nou gewoon mee :wink:)
.... gooit nog wat hete kolen op het vuur.... :rolleyes:

Het repertoire van gisteren :grin:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga vanmiddag naar HT,ben toch wel erg benieuwd naar de maiden van Junkie's Blizzard ;)

Een raket op HT ,die wil ik echt niet missen :D
Baja even aan de tiet hangen,beviel me vorige week prima :cool:

zo, net terug uit amstelveen
nog ff een stukje file meegepakt voor de arena , zal wel gevoetbalt worden.

nu nog ff alle accu's laden ,baja hangt a/d tiet

tja ,de blizzard , ik weet niet of ik dat wel aandurf :lol:, er is geen ideale landing plek .

ik zie wel

ben er rond 1400 u

Ik ben er niet, ziekenhuis toe enzo, pa ligt er (weer :rolleyes:) in.
Me kop staat er niet naar veel plezier allemaal.

Ik ben er niet, ziekenhuis toe enzo, pa ligt er (weer :rolleyes:) in.
Me kop staat er niet naar veel plezier allemaal.

sterkte met je pa bym :-|

ik ben er ook niet echt bij , echt alle zenders/accu's = leeg :-|
ik word ook zo moe van die hobby :murder:

maar ik ga toch ff

Zo heerlijk gereden vanmiddag,flinke sprongen gemaakt en natuurlijk gaat dat niet zonder schade.Schokbreker voor iets verbogen en mijn draagarm links voor is ook uit zijn fatsoen.Volgen later nog wel wat pics,verder nog vreselijk slap geouwehoerd met Junkie,Siggery en Bobbertje en Wolmaned.Ga zo de schade maar is even goed bekijken

yep , was weer vanouds gezellig .

alles half op spanning , maar toch met alles gevlogen /gereden :D

de blizzard heeft (kort) gevlogen ,ging in het begin prima ,maar daarna verloor ik toch de controle,en zette ik hem iets hard op de grond
maar dat ding is zo sterk,dus die kan wel wat hebben.
binnenkort maar eens op het veld laten afstellen /uitbalanceren door een pro .

de su 27 ging ook vrij aardig ,stond eigenlijk teveel wind, dus dat was flink werken ,helaas was toen mijn geheugen kaart vol ,dus niet on tape :???:

de baja ; ja das toch weer leuk om weer eens lekker mee te raggen :cool:

snoeksel ; was goed bezig ,mooie jumps ,achterwaarts en om zijn as ,van alles en nog wat :thumbsup:

burp; deed lekker zijn ding met de funliner achtige ;)

verder slap geouwe hoerd

straks nog wat filmpies

*zit lekker a/d bier en heeft het rijk alleen *

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Wat was het weer een supermiddagje gabbers :cool:

Heb weer lekker gloeiende oortjes en een druppel aan de neus,heerlijk ;)

De Baja ging weer als een kanon alleen jammer dat na 25 minuten de ontvangeraccu de geest gaf :(

Niemand laadkabeltjes mee natuurlijk en ook improviseren was geen optie :???:

Junkie had vandaag de maiden van de Blizzard,staat op film dus later te zien op dit draadje 8-O

Ook de Baja van Junkie heeft weer zijn sporen op HT achter gelaten.
Omdat mijn accu leeg was mocht ik ook nog even proeven van het 26cc
geweld in zijn Baja,thnx Junk ik heb er weer van genoten vriend ;)

Na 10 minuten in dubio gestaan te hebben gooide hij ook het depron straaljagertje nog even de lucht in,en ondanks de wind ging deze als een raket op HT :worship:

(Wel eerst even flink aan de roeruitslagen lopen trimmen,maar ging helemaal toppie )

Burp was ook weer op het vertrouwde honk en heeft naar mijn weten ook 3 of 4 lipo's leeggevlogen voordat hij naar zijn schoonmonster vertrok :evilbat:

Het is omdat hij geen laadapperatuur mee had,anders was hij volgens mij niet eens weggegaan ;)

(nogmaals bedankt voor de servo verlengkabeltjes Burp,hier de beloofde HT $ 40 )

Ik heb Snoeksel vandaag dingen zien doen,wauuuuuuwwwwwwwww :rolling:

Echte MEGA sprongen,full backflips,inverted flights en zelfs zijn eigen auto uit de lucht vangen 8)
Was echt geweldig om zien Snoeksel,en ondanks het extreme geweld viel de schade allerzinds mee :D

Ook Bobbertje had zijn wagen weer volgeladen met RC Cars,zo zag je hem met een Buggy voorbij knallen,dan weer met een MT en even later weer oorverdovend geknetter uit die Hpi tuned pipe van de Baja :2gunfire:

( wat een kolere herrie maakt dat ding zeg,had ik die pijp maar nooit aan hem verpatst)

En met Wolfmaned altijd staandebij voor de nodige grappen en grollen maakte dit weer een gezellige middag op HT.

BEDANKT MANNEN :celebrate:

Laatst bewerkt:
jaja ,

siggy; de blizzard ging je iets te snel he, opeens dacht je ,ja daar is hij ,maar dat was zo'n sloom vrachtschip ;)

en hier nog wat auto geweld ;)

Laatst bewerkt:
Geef ons meeeeerrrr,jammer dat die hele hoge sprong er niet bij zit :nooo:

Die heb ik wel gefilmd hoor,deze houdt Junkie zeker voor zichzelf :(
Zo jammer dit he :2gunfire::proost::rolling:

Ik heb zojuist de accupack van de Baja even aan de Spintec gehangen omdat ik het toch erg vreemd vond dat deze zo snel leeg was maar deze gaf aan dat er nog 1200mah in zat.
Nader onderzoek wijst uit dat de servosaver naar de knoppen is,even een nieuwe bestellen.

Laatst bewerkt:
oke ,oke

hier nog iets .
de rest moet gecomprimeerd worden , dit gebeurd bij mij op de 1ste verdieping (pc) en daar zit ik niet graag ( mag niet gerookt worden 8-O )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back