Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus over en uit voor snoeksel? :confused:
Ja doet niet meer mee

Het is niet echt weer om plaatjes te schieten , maar dit is hem dan ;)

IMG_2089.jpg

IMG_2090.jpg

IMG_2088.jpg
Knappe bak junkie :thumbsup:

Ah mooi heb ik dus nog punten gekregen ook gisteren, terwijl ik niet, cq amper gereden heb :)

En om je even recht te wijzen, was de vorige keer ook al om de haverklap raak dat er van alles afbrak en losschoot.
Ik denk dat we beter de tamtechjes hadden kunnen blijven rijden, die zijn hufterproeveriger dan de scalpels.
Tam tech lijkt me wel wat
Gooit nu nog wat hout op het vuur,tapt een borreltje leest het forum en kijkt naar een besneeuwde buiten wereld.En dat heerlijk met de openhaard aan :D

Moest toch wel weer erg lachen om dit filmpje :rolling:
Dat gegier van die HypeAlpha 4004 :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja doet niet meer mee
Jammer hoor. Want ik weet wel waarom er het één en ander niet lekker ging:
- Rijden zonder slap afgestelde servo-saver zorgt gegarandeerd voor het vernielen van de tandwielen (ook metalen) bij een beetje tik tegen een obstakel;
- Het hele diff zat vol met tapijt waardoor deze onregelmatig blokkeerde. Zelfs in het druklager zat tapijt. 8O Door deze even helemaal schoon te maken loopt-ie weer erg soepel.

Jammer van die schop: Schade is nu circa € 38,00. Had nergens voor nodig geweest. :cry: :nooo:

Tam tech lijkt me wel wat
Gooit nu nog wat hout op het vuur,tapt een borreltje leest het forum en kijkt naar een besneeuwde buiten wereld.En dat heerlijk met de openhaard aan :D
Ook een TamTech heeft onderhoud nodig. Geen onderhoud, beroerd rijdende auto. Geniet nou maar lekker van je weekendje weeg. :yes: :bye:

En zo is het maar net.

Hier maar even een beetje verder sleutelen aan de disc, die kan simpel worden afgemaakt. Zo niet vandaag (eigenlijk weinig zin) dan morgen wel. Ik heb nu trek in een biertje...

*mist de plaktafel van Phil* :D

Lukt nu helaas niet, vrouwlief is naar een wijnproeverij :rolleyes::rolleyes:

Anders misschien morgen even, we bellen wel. Misschien wel makkelijk om de te plakken delen even mee te nemen, bij jou plakken en het geplakte spul weer mee terug. Neemt niet veel tijd meer in beslag :D

Anders misschien morgen even, we bellen wel. Misschien wel makkelijk om de te plakken delen even mee te nemen, bij jou plakken en het geplakte spul weer mee terug. Neemt niet veel tijd meer in beslag :D

Helaas :( Morgen andere verplichtingen :D

piet.jpg

Ik hoop zelfs dat ik morgen op tijd ben voor het indoorgebeuren :mad: :rolleyes:

jij en niet vliegen phil :rolleyes: dan moet alles wijken ;-)

neem een voorbeeld aan mij, en gewoon wat meer tijd voor je gezin nemen :teacher:

leuk filmpje van het gebroedelijke EZ team :thumbsup:

Wat een bekende Piet is dat :rolling:
Ja, die ken ik ook. Is dat niet Phietliams? 8O :lol:

neem een voorbeeld aan mij, en gewoon wat meer tijd voor je gezin nemen :teacher:
Met wat meer structuur in je leven heb je gewoon vier middagen/avonden in de week om weg te gaan. Desondanks is er toch tijd voor vrouw, kinderen en uitgaan. Sommige mensen hebben het gewoon goed voor elkaar. :thumbsup: ;)

Zo, Snoeksels Scalpel is rij-waardig. Mijn oude achteras opgeduikeld uit de bak met afval, de pod plate even gelijmd met 10 sec.lijm (moet nog wel vervangen worden). Regelaartje wat ik nog had liggen erin (LRP AI Runner Reverse). Even alle draadjes solderen, ontvangertje erin en rijden maar. 8)

Snoeksel, weet je heeeeeeeel zeker dat je niet meer meedoet? :? :roll: Volgende race is pas 15 januari 2009 dus genoeg tijd om te oefenen. :yes:

Check!! :twisted:

Soms wat meer tijd voor het gezin en andere hobbies en op andere momenten meer tijd voor deze hobby :D

Zo blijft alles in balans en blijft ook iedereen tevreden alhoewel mijn vrouw zich wel afvraagt wat ik met al die vliegtuigen ga doen.

Gelukkig weet ze nog niet dat er binnenkort ook een wat groter model gebouwd gaat worden. Ze zal er maar weer om moeten lachen :lol:

Met wat meer structuur in je leven heb je gewoon vier middagen/avonden in de week om weg te gaan. Desondanks is er toch tijd voor vrouw, kinderen en uitgaan. Sommige mensen hebben het gewoon goed voor elkaar. :thumbsup: ;)

Precies :D thuis heb ik het geloof ik ook goed voor elkaar, genoeg tijd voor vrouw en kinderen :yes: (is ook de mening van moeders de vrouw) Afgelopen donderdag was ze zelfs verbaasd dat ik zo vroeg thuis was.... maar dat was Burp zijn schuld, als die niks had gezegd was het waarschijnlijk 1.00 uur geworden :rolleyes: ;)

p.s. Als ik het morgenavond niet red dan kan ik gelukkig ook nog zondag vliegen.... maar ik prefereer beide :bday:

*** gaat weer verder aan zijn EZ HYPE-ALPHA 4004 :cool: ***

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

Hij is zelfs op schaal, maar het zal wel met kerst worden hoor :hammer: :rolleyes:

Ja, die ken ik ook. Is dat niet Phietliams? 8O :lol:

Zo, Snoeksels Scalpel is rij-waardig. Mijn oude achteras opgeduikeld uit de bak met afval, de pod plate even gelijmd met 10 sec.lijm (moet nog wel vervangen worden). Regelaartje wat ik nog had liggen erin (LRP AI Runner Reverse). Even alle draadjes solderen, ontvangertje erin en rijden maar. 8)

Snoeksel, weet je heeeeeeeel zeker dat je niet meer meedoet? :? :roll: Volgende race is pas 15 januari 2009 dus genoeg tijd om te oefenen. :yes:

ja, sleur ,jij bent een geweldenaar ,in jouw voordeel :thumbsup:

ik moet er niet aan denken om 4 middag/avonden met de hobby bezig te zijn :nooo:

ene.... ik heb structuur/verantwoordelijkheid genoeg ,dus ga geen gekke dingen zeggen ( zoals je zo vaak doet ):rolleyes:

begin weer een aardige hekel te krijgen aan dit forum.

mzzl:bye:

*voelt een zekere drang op wat olie op het vuur te gooien* :? ;) :lol:

En toen waren er twee Scalpels in Huize Sleurhutje. :yes: Gaat als een raket, diverse keren de tafel- en stoelpoten geraakt maar alles zit er nog op en aan. 8O Morgen ergens in de ochtend even een half uurtje knallen op de baan. Kijken of deze ook krap 10 seconden een rondje doet.

scalpel_double_vision.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back