Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En toen werd ik wakker ,en keek naar buiten :shock:

weertje niet

IMG_2097.jpg

moggel, mooi dagje om wat te knutselen zo te zien. Maar even kijken of het ook zonder de plaktafel van Phil lukt om de Nexus in elkaar te flansen. De disc even voorzien van de electronica en dan is hij klaar.

Idd... ik moet straks naar het noorden en daar schijnt er pas veel sneeuw te liggen... hopelijk lekker glijden en slippen :P

Heerlijk!

doe maar rustig aan , vannacht al 3 doden gevallen door de hagel 8O

* heeft zelf niet rustig gereden , en heeft net ff genoten van het het heerlijke motor geweld van mijn nieuwe joehoe ;)

Ik moet morgen ondanks de verwachte sneeuwval van enkele uren evengoed werken 8-O , in Almere , het zal mij benieuwen hoeveel sneeuw er ligt als ik morgenochtend ga rijden om een uur of 05:00 ;)

ik wil graag meedoen met vliegen morgen in heemkerk maar krijg ragger niet te pakken .:(

ik kan mezelf ook niet registreren op het ach forum momenteel ...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb er echt zin in om weer even te gaan vliegen morgen .

Pietje

ik wil graag meedoen met vliegen morgen in heemkerk maar krijg ragger niet te pakken .:(

ik kan mezelf ook niet registreren op het ach forum momenteel ...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb er echt zin in om weer even te gaan vliegen morgen .

Pietje

Hey Pb tijd geleden.....

het zal vermoedelijk geen probleem zijn om morgen mee te doen, de hal is voor een paar uur afgehuurd.
Ik denk dat je gewoon heen moet gaan.:yes:

Ronald

zo ,weer ff wat anders

net even velgje gewisseld voor de R velg

zie verschil voor en achter velg

ik weet wel waar ik voor ga :cool:

nog een beetje verlagen ,kan geloof ik elektronisch geregeld worden ,en klaar

IMG_2101-1.jpg

IMG_2100.jpg

iemand nog interesse in een SV 650 :confused:, ik doe er weinig meer mee

IMG_2104.jpg

zo ,weer ff wat anders

zie verschil voor en achter velg

ik weet wel waar ik voor ga :cool:

nog een beetje verlagen ,kan geloof ik elektronisch geregeld worden ,en klaar

iemand nog interesse in een SV 650 :confused:, ik doe er weinig meer mee

IMG_2104.jpg

Ruilen tegen een HPI Baja 5B SS en een Scalpel ?
Daar doe ik ook weinig meer mee :rolling:

(je bent gek man, als je je 2wieler wegdoet, die koop je nooit meer zo terug)

zo ,weer ff wat anders

IMG_2100.jpg

Lekkere brute uitstraling die R velgen Junkie ;)

Je loopt Frankie wel te verwennen hoor met al deze " vieze " plaatjes :cool:

En wat Bym zegt,motor niet wegdoen man,krijg je denk ik spijt van.

Is toch wel lekker om voor de zomers een 2 wieler te hebben om even lekker op uit te waaien ;)

oke,oke ,ik hou die motor dan maar ,is in de zomer wel lekker ,en je rijd langs de file's ;)

bym ; baja ook lekker houden , ik weet uit ervaring dat het toch leuk blijft af en toe lekker te knallen , en ze zijn zo heerlijk sterk :cool:

je krijgt er toch geen (lekkere) reet voor terug :nooo:

Even de gerestaureerde Scalpel getest op de baan in Heemskerk. Ik durf daar best de competitie (of wat daar van over is :?) mee te rijden. Diverse keren over de rode vlakken geknald en wat kantjes meegenomen. Totale schade: Nada, noppes, njente, rien, zilch. :D 8O Voor de zekerheid een servosavertje besteld. Gewoon een prima karretje waar niets mis mee is (wel exponentieel van 40% op het stuur gezet tegen hypernerveus sturen :().

Verder heeft Sinterclaus gekozen voor de 64cm Nemesis omdat de 45cm leuk voor binnen is maar daar geen tijd voor is en de 64cm ook op HT kan. :yes:

Omdat iedereen lekker bezig is en ik dus ook, doe ik weer wat leuke plaatjes.

De flapjes gewoon voorzien van een stukje 6mm depron, daar een klein gaatje in gemaakt, een koolstok buisje erin, beetje epoxy, krimpkous en klaar :D
Foto-OZIAMFX6.jpg

Hoe maak ik dat vast aan de servo-hevel? Ook listig maar simpel. Omdat het hol carbon is en ik een heel dus metalen staaje heb die er precies in past.... je raad het al, op maat maken, een z-bochtje erin buigen (wel priegelen) en in het buisje drukken. Alles op maat? Dan een klein drupje superlijm op de verbinding en klaar :D
Foto-GPQM76VU.jpg

De bovenkant hetzelfde verhaal. Je ziet dat ik eerst het stukje Depron wat te laag had zitten waardoor de flap niet ver genoeg omhoog kon. Even lossnijden en wat hoger zetten.
Foto-PEQ3VMLL.jpg

Foto-Q4ESFLRU.jpg

Foto-AYVKBNGF.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back