Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ KOBUS
Thhnx
kom je nog in de buurt van ht voor de :xmas:
Ben er zondag ook niet,maar woensdag lijkt me een strak planIk doe ook mijn best voor woensdag, dan vervalt zondag op zeker!
Vanavond de duistere buggy voorzien van vrij vers blokje ,is die ook v/d partij ;-)
*gaat maar weer verder schilderen *
Posted via Mobile Device
Ben er zondag ook niet,maar woensdag lijkt me een strak plan
P.S je hebt een pb Junkie
*oeps nog 6*
Geef even door dan(zal wel weer stoned zijn door die verf lucht)yes ,i need some stuff
ik heb officieel toestemming voor woensdag , dus hopen dat velen van ons kunnen komen ,en anders er voor zorgen dat je gewoon komt .
ps; het is gewenst dat ieder 1 nitro geval meeneemt![]()
Geef even door dan(zal wel weer stoned zijn door die verf lucht)
yes ,i need some stuff
ik heb officieel toestemming voor woensdag , dus hopen dat velen van ons kunnen komen ,en anders er voor zorgen dat je gewoon komt .
ps; het is gewenst dat ieder 1 nitro geval meeneemt![]()
Was even gezellig vanmiddag nr6 glijd naar binnen en nr7 word open gemaaktkijk maar ff in da pb box :schrik:
en nee ,niet de verflucht ,maar mijn 3e flesje bier :roll:, heerlijk!!
Jij was toch aan het onderhandelen wat betreft zo'n heerlijk fun monsterDan moet ik nog maar even hard op zoek voor volgende week Woensdag :shock:
Dacht dat de Baja ook wel toegestaan zou worden maar dit schijnt dus
niet het geval te wezen :murder:
Hahaha,ik hou het wel lekker bij de bigscale hoor jongens,bevalt mij prima![]()
pbtje komt goed@ Snoeksel , Pb.![]()
Hier nog geen pils , ik moet zo naar school met de boys voor het kerstdiner![]()
Jij was toch aan het onderhandelen wat betreft zo'n heerlijk fun monster
kijk maar ff in da pb box :schrik: Junkie
Was even gezellig vanmiddag nr6 glijd naar binnen en nr7 word open gemaaktroost:
Heb je je lipgloss en je nagellak weer gevonden man,dat je weer wat van je laat horen.En de pledge voor je koppie niet te vergeten he@ Wat zijn we weer lekker Mans Snoekie,Buk maar ff dan glijd er wat anders naar binnen,gr.Dr.Dre.![]()
Dan moet ik nog maar even hard op zoek voor volgende week Woensdag :shock:
Dacht dat de Baja ook wel toegestaan zou worden maar dit schijnt dus
niet het geval te wezen :murder: