Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
baja hoort ook prima thuis op ht , no problemo :cool:
wel je accu ff opladen ;)

Accu was vorige keer helemaal leeg getrokken door de kou,
de baja stond al 3 uur in de vriekou dus is niet echt vreemd dat hij er dan
snel mee ophoudt ;)

Maar het nut van een killswitch is hierbij wel weer eens bewezen dacht ik :confused:

ik heb officieel toestemming voor woensdag , dus hopen dat velen van ons kunnen komen ,en anders er voor zorgen dat je gewoon komt .
ps; het is gewenst dat ieder 1 nitro geval meeneemt :cool:
Ik neem de HPI Nitro RS4 Evo+ wel mee. Dat is een nitro, wel weer onroad dan en zonder voorwielopahnging en versnellingsbak. :p

Hier nog geen pils , ik moet zo naar school met de boys voor het kerstdiner :rolleyes:
Dat heb ik er lekker net op zitten. Hebben we ook weer gehad. :banana:

Maar goed wie gaan er nou allemaal binnen vliegen zaterdag ?
Ikkûh... In ieder geval is de hal niet afgezegd dus er kan gevlogen worden.

Hello ladies and gentleman this is you're captain speaking.
We have a little problem with one of the engines :rolling:

Onurair.jpg

Zo, ook weer terug van het school-kerst-diner-drama-wat-altijd-flink-uitloopt gebeuren :(

Hier hebben ze het ook warm gekregen hoor :p één voordeel, vanaf de binnenkant zie je gelukkig niks :rolleyes:

987_4.jpg

---EDIT---
(aircraft identified)
Kan ook een raket geweest zijn :rolling:

a10_thunderbolt_warthog.jpg

Laatst bewerkt:
ik kom ook wel ff zaterdag ,indien iemand wat extra lipo's , prop's enz meeneemt :yes:

sleur ; kan ik zaterdag het mietje in ontvangst nemen? :yes:proppen we meteen de ontvanger erin die ik dan weer van pieter krijg ;)

het kerst vreten gebeuren van dochterlief ook achter de rug , dat is best spannend ,want bij de school stond iedereen dubbel en is nogal krap daar , dus ik met mijn nieuwe velgjes, neem geen stoepjes meer , dus voortaan met de ford ka kind halen :rolleyes:

verder niets tot weinig meer te melden

@ Junkie: moet je mijn lipo's lenen?

jawel hoor :p ,en gelijk al je indoor vliegers ;)

maar eh ,kom je zelf niet dan :confused: , de hele zaal voor pakweg 4 of 5 man ,dus continue vliegen :cool:

ik heb wel floor mee ,dus als er nog iemand zijn kid's meeneemt GRAAG , want als ze alleen is ,moet ik er voortdurend op letten en bezig houden :mad:

hey dre , kom ook ff woensdag ;)

sleur ; kan ik zaterdag het mietje in ontvangst nemen? :yes:proppen we meteen de ontvanger erin die ik dan weer van pieter krijg ;)
Ja, da's geen probleem alleen nog geen verfje erop gedaan. Het plakken van de Nexus duurde wat langer omdat iedereen tussendoor ging MSN-en. :? En om te vliegen met het stille mietje heb ik accuutjes bij me. Denk je wel om je kristal? Vervelend als je wel je zender, een ontvanger maar geen kristal voor de ontvanger hebt. :(

ik ben er zondag ook en rij dan wel achter sleur aan , patries gaat ook gezellig mee :D , om met de barbie auto te gaan spelen .

Sleur ik bel je wel morgen dan .

Junkie ik neem je ontvanger mee .( jij de biertjes )

Met hoeveel man zijn we nu dan ?

Ja, da's geen probleem alleen nog geen verfje erop gedaan. Het plakken van de Nexus duurde wat langer omdat iedereen tussendoor ging MSN-en. :? En om te vliegen met het stille mietje heb ik accuutjes bij me. Denk je wel om je kristal? Vervelend als je wel je zender, een ontvanger maar geen kristal voor de ontvanger hebt. :(

geeft niet ,geef hem zelf wel een kleurtje ;)

kristalletjes ,tja :???: ,dan maar ff naar minicars , kan ik gelijk de cen part's ophalen

verder hier de duistere buggy :cool: ,bijelkaar geraapt zooitje en zowat antiek , maar ozo leuk .

IMG_2257.jpg

daarna deze protech maar ff voorzien van een blokje :D

IMG_2260.jpg

gelukkig nog wat klein spul gevonden om alles weer een beetje rijdend te krijgen

IMG_2259.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back