Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er zondag ook en rij dan wel achter sleur aan , patries gaat ook gezellig mee :D , om met de barbie auto te gaan spelen .

Sleur ik bel je wel morgen dan .

Junkie ik neem je ontvanger mee .( jij de biertjes )

Met hoeveel man zijn we nu dan ?
Je kunt zondag ook achter mij aan rijden, dan kom je bij de Artis uit. 8O :rolling: :p

En zelf meegebrachte voedingsmiddelen mag je buiten de sporthal nuttigen. Binnen is het bij Arie Ribbens toch gezelliger. ;)

Klopt zowieso niet , want de 1000e post is enige tijd geleden ;) :D het zijn dan 15000 posts 8-O :cool:
Ja, 1000 pagina's. Ik ben echt aan vakantie toe. :oops: :xmas:

ok is goed patries wil al een tijdje naar artis toe :)

hoelaat vertrekken we dan ?

ok is goed patries wil al een tijdje naar artis toe :)

hoelaat vertrekken we dan ?
Eerst van 09:30 tot 12:00 zwemmen. Dan lekker eten en zo rond 13:30 richting Artis. Ons heeft geen haast want we hebben een jaarkaart. We gaan dit keer de pas geboren miniatuur aapjes bekijken. :? :lol:

En ik snap er niets van. Ik zit al op pagina 1495... 8O :mrgreen:

bg3dc8.jpg

Nou, nog 37 postststststs dan.... Gaan we redden voor het weekend. ;) Kunnen we mooi de dingen voor woensdag in een nieuw topic regelen. :thumbsup:

Hoezo? Mijn pc staat vol met die shit ;) :rolleyes:
Heb je ook niet gewild, maar ja... Als je werken bent dan downloaden die vrouwen van alles en nog wat (veelal onbewust :?). :lol:

Nexus is helemaal vliegklaar, prophangen in de huiskamer was geen succes. Ineens zat er verlichting op de Nexus. Overigens ook kerstballen en slingertjes. :evil: Nu is de staart al krom. :cry: Is nog wel bij te trimmen denk ik. :D Morgen nog even de Disc plakken en de nieuwe Silent Night helemaal versnijden en rollen. Kan die woensdag ook mee. 8)

Je kunt zondag ook achter mij aan rijden, dan kom je bij de Artis uit. 8O :rolling: :p
Ja, 1000 pagina's. Ik ben echt aan vakantie toe. :oops: :xmas:

Jij ook al , trek je wel je clubjas aan ;) :D

Kleinigheidje hou je :p

En ik snap er niets van. Ik zit al op pagina 1495... 8O :mrgreen:

bg3dc8.jpg

Gaat ie lekker ? :mrgreen:

Nou, nog 37 postststststs dan.... Gaan we redden voor het weekend. ;) Kunnen we mooi de dingen voor woensdag in een nieuw topic regelen. :thumbsup:

Nu nog maar 46 :cool: mits we tot de 15000e gaan anders nog maar 31 !

Laatst bewerkt:
Jij ook al , trek je wel je clubjas aan ;) :D
Weet ik niet, hangt een beetje van het weer af. Maar ik moet even zo'n Artis de Partis wintermuts scoren. Waren vorig jaar rap uitverkocht. :( Als we heen gaan en er zijn dan bel ik je wel. :nooo: gaan we een bakkie doen. :lol:

ik moet maandag en dinsdag nog twee hele dagen werken,en dan .......

twee weken vrij :D :D

p.s ik heb nu al zin in zondag :) lekker in de hal vliegen in Wormer :thumbsup:

hmmm, even niet op het forum en bijna aan de 1000 pagina's :D

Als jij zondag komt Pieter dan gaat de rest wel op zaterdag :D

Vanavond niets gedaan aan de Nexus, morgenochtend maar met een bakkie aan de slag.

:pik maak maar gein natuurlijk ik rij zaterdag gewoon achter sleurtje aan .

Ik heb wat nieuwe mods op mijn heli en ben erg benieuwd hoe dat gaat vliegen .....

Burp is het zo dat jij ook komt ?

Zo ja zou ik 1 of twee 3s lipo,s van jou leeg moegen vliegen in de heli ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back