PH-ILS
Forum veteraan
ik ben er zondag ook en rij dan wel achter sleur aan , patries gaat ook gezellig mee, om met de barbie auto te gaan spelen
ZATERDAGGGGGG!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ben er zondag ook en rij dan wel achter sleur aan , patries gaat ook gezellig mee, om met de barbie auto te gaan spelen
Een mijlpaal: Op 1 januari 2009 00:00:01 de 1000e post. :nooo:![]()
Je kunt zondag ook achter mij aan rijden, dan kom je bij de Artis uit. 8O :rolling:ik ben er zondag ook en rij dan wel achter sleur aan , patries gaat ook gezellig mee, om met de barbie auto te gaan spelen .
Sleur ik bel je wel morgen dan .
Junkie ik neem je ontvanger mee .( jij de biertjes )
Met hoeveel man zijn we nu dan ?
Ja, 1000 pagina's. Ik ben echt aan vakantie toe.Klopt zowieso niet , want de 1000e post is enige tijd geleden![]()
het zijn dan 15000 posts 8-O
![]()
Eerst van 09:30 tot 12:00 zwemmen. Dan lekker eten en zo rond 13:30 richting Artis. Ons heeft geen haast want we hebben een jaarkaart. We gaan dit keer de pas geboren miniatuur aapjes bekijken. :? :lol:ok is goed patries wil al een tijdje naar artis toe
hoelaat vertrekken we dan ?
Nou, nog 37 postststststs dan.... Gaan we redden voor het weekend.Kunnen we mooi de dingen voor woensdag in een nieuw topic regelen.
![]()
laat je vrouw je avator niet zien Phil !
Heb je ook niet gewild, maar ja... Als je werken bent dan downloaden die vrouwen van alles en nog wat (veelal onbewust :?). :lol:Hoezo? Mijn pc staat vol met die shit![]()
![]()
Je kunt zondag ook achter mij aan rijden, dan kom je bij de Artis uit. 8O :rolling:
Ja, 1000 pagina's. Ik ben echt aan vakantie toe.:xmas:
En ik snap er niets van. Ik zit al op pagina 1495... 8O
![]()
Nou, nog 37 postststststs dan.... Gaan we redden voor het weekend.Kunnen we mooi de dingen voor woensdag in een nieuw topic regelen.
![]()
ZATERDAGGGGGG!![]()
Weet ik niet, hangt een beetje van het weer af. Maar ik moet even zo'n Artis de Partis wintermuts scoren. Waren vorig jaar rap uitverkocht.Jij ook al , trek je wel je clubjas aan![]()
![]()
Dikke vinger voor je.Ohw ik heb nu VAKANTIE en hoef VIJF JANUARI pas weer te werken![]()