Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, tegen de tijd dat het vet eruit is, zit er ook genoeg ruimte tussen de kogels, kooi en het loopvlak/groef. Dus een mooi moment om ze gewoon te vervangen. Het lager is er immers toch al uit. ;)

Hehe, ja dat modden met de rolroeren schijnt toch wel een pré te zijn. Aan de andere kant kun je bij lange na niet zulke korte bochten en loopings maken zonder die rolroeren. Dus eerst maar eens oefenen zonder. Ik had nog even getwijfeld tussen de EasyStar en de TwinStar (dubbele motor dus meer trekkracht) maar ben uiteindelijk toch voor de EasyStar gegaan. Nu maar wachten op mijn zendertje via Heemskerk... :? ;)

Rolroer is onontbeerlijk voor een vliegtuig.

Je rolt naar links of rechts en trekt tegelijkertijd aan je hoogteroer en voila, je gaat een bocht in.

Als je dit met je rudder probeert te doen lijkt het net driften in de lucht, 't ziet er niet uit.

De rolroeren zijn niet perse nodig hoor. De easy vliegt heel goed zonder.

VXB is de toko die ik ook al tijden loop te promoten. zijn leuke prijzen voor de lagers. Hier is een inkoopactie wel op zijn plaats met zoveel rijders :D

De meeting in Almere lijkt mij ook leuk. Ik was vorige keer ook aanwezig maar had toen alleen mijn heli mee. Is een leuke lokatie en een tentje met versnaperingen is aanwezig. Goed geregeld.

Rolroer is onontbeerlijk voor een vliegtuig.

Je rolt naar links of rechts en trekt tegelijkertijd aan je hoogteroer en voila, je gaat een bocht in.

Als je dit met je rudder probeert te doen lijkt het net driften in de lucht, 't ziet er niet uit.
Een EasyStar stuurt uit-de-doos met zijn hoogte- en richtingsroer. Hierdoor zijn de bochten rijkelijk ruim. Door het grote vleugeloppervlak en de oplopende vleugelpunten komt dat ding nog rechts als je niets doet (hooguit richting de bodem maar dat is voor een beginner eenvoudig te corrigeren).

@ bym

ik heb even gekeken voor het plaatsen van vier extra schokdempers. Helaas gaat het idd niet zo makkelijk. Ik zal de demperbruggen en de bodyposts moeten aanpassen en dat geld ook voor de stuurbrace...:(

Misschien een uitdaging voor de toekomst.;)

Tsja, tegen de tijd dat het vet eruit is, zit er ook genoeg ruimte tussen de kogels, kooi en het loopvlak/groef. Dus een mooi moment om ze gewoon te vervangen. Het lager is er immers toch al uit. ;)

Nou, ik bedoelde eigenlijk van nieuw af aan ;) , maar eens in de zoveel tijd een nieuw lager steken is ook niet verkeerd hoor , zie je de rest van de baja ook weer eens ;) :D

Eerlijk ,dit vind ik heerlijk :cool:

Wellicht kennen jullie deze al ,maar blijft mooi,
Schade na 2 dagen ,een paar lekke schokbrekers :shock:

Dan is onze hill klim partij voor mietjes :roll:

[URL="
- baja 5b hard bashing[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, wat een watjes hè? Gecontroleerd rechtdoor springen is zo 2006. Op HoogTij doen ze dan met salto's en schroeven, reverse landings en los poppende wielen. :rolling: :thumbsup:

Dat is idd heel erg 2006. Ik kan het zonder heuvels. ik kan em laten zwemmen en gewoon weer rijden.... Of was dat iemand anders?.....:rolleyes:

Vandaag heb ik een mooie poster van Bym in ontvangst mogen nemen.:thumbsup::thumbsup: Prachtige foto.:worship: Ik heb hem net ingelijst.

Laatst bewerkt:
Dat is idd heel erg 2006. Ik kan het zonder heuvels. ik kan em laten zwemmen en gewoon weer rijden.... Of was dat iemand anders?.....:rolleyes:

Vandaag heb ik een mooie poster van Bym in ontvangst mogen nemen.:thumbsup::thumbsup: Prachtige foto.:worship: Ik heb hem net ingelijst.

Ja hee trouwens nog veel plezier gewenst met de Spektrum DX3.0! kerel.

Sorry hoor,maar ik heb op HOOGTIJ wel absurdere acties gezien met een baja ;)
Het blijven ook watjes die amerikanen :yes:

Maar blijft toch mooi ;),

Deze week ff nieuwe camera scoren ,en dan ff filmen op ijburg ,ben daar nu aan het werk ,en daar zitten mooie gebiedjes voor de baja om in de pauze of na het werk ff rond te rossen

Vinden jullie het gek dat mijn baja eerder stuk is :confused:, ik rijd ook doordeweeks :cool:
En zondag is voor erbij :rolling:

Maar blijft toch mooi ;),

Deze week ff nieuwe camera scoren ,en dan ff filmen op ijburg ,ben daar nu aan het werk ,en daar zitten mooie gebiedjes voor de baja om in de pauze of na het werk ff rond te rossen

Vinden jullie het gek dat mijn baja eerder stuk is :confused:, ik rijd ook doordeweeks :cool:
En zondag is voor erbij :rolling:

Mijn rijtijd is gemiddeld zo'n 6 uur week,dus hierin ben jij zeker geen uniekum ouwe :D
Gemiddelde uren onderhoud per week zal rond de 3
uur liggen ;)

Laatst bewerkt:
Ha ha, die heb ik nog niet man!! Vrouw heeft hem in beslag genomen tot de 24ste:D:rolling::D

Goeie actie dame!!!!!! :rolling:

(haal wel ff die nepaccu's eruit, om te testen prima, maar zou het zonde vinden als ze gaan lekken!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back