Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net weer even nieuwe schijfremmetjes op de Sav gemaakt,kan die vanavond ook weer in elkaar.Die is trouwens een stuk handelbaarder op de campiftafel dan de bajaarde.Die trouwens ook weer een stuk knapper is geworden na het gebruik van wat cockpitspray

Zo , dat viel tegen vanmorgen toen de wakker ging om 05:00 uur :mad:

Maar als je dan eenmaal weer op/aan het werk bent , is het ook weer net of je geen vrij hebt gehad ;)

@ Snoekie , trekstarter nog geprobeerd ?

Zo , dat viel tegen vanmorgen toen de wakker ging om 05:00 uur :mad:

Maar als je dan eenmaal weer op/aan het werk bent , is het ook weer net of je geen vrij hebt gehad ;)

@ Snoekie , trekstarter nog geprobeerd ?
Gisteren avond toen ik hem eraf had,gewoon even in de hand gehouden en even getrokken(keer of 20) 8O :mrgreen: ;).Toen ging het touwtje weer compleet terug.Hij zit nu weer op de baja nog niet geprobeerd,dat gaat ik morgen even doen dit is een rommelweekje.En om nou met die kleine meid erbij even de baja uitlaten met dit weer :nooo:.Morgen zit ze op de creche dus dan maar even proberen :yes:

Gisteren avond toen ik hem eraf had,gewoon even in de hand gehouden en even getrokken(keer of 20) 8O :mrgreen: ;).
Huh :confused: , jij bent toch getrouwd/samenwonend :rolleyes: :confused: :confused: :mrgreen: :rolling:
*fap* *fap* *fap* *fap*
morepics.gif

Wat nou??? 8O ;) Als je trekt dan hoor je de zuiger toch *fap* *fap* *fap* doen? :? :oops: :rolling: :lol:
En dat bedoelde jij natuurlijk ;). Hij deed fap fap fap en hoppa weer een stukkie touw dat ie uitspuugt.Dus weer eraf en maar weer opwinden dat touwtje

Laatst bewerkt:
Veel zaken zijn aan slijtage onderhevig. De trekstarter had ik verder niet nagekeken. :oops: Maar de veer is eenvoudig weer op te spannen. :yes:

Posted via Mobile Device
De rest wel hoop ik,alhoewel houdt het wel spannend.Trekstarter weer gerepareerd paar keer geprobeerd en lijkt zich nu goed te houden.Kwam wel hier en daar nog wat gedroogd gras uithobbelen.Kwam ik achter toen ik die kleine zijkantjes van de kap weer wou plaatsen.Bleek toch handiger om een clipje achterop te verwijderen waardoor je dat zwarte gedeelte van de bodemplaat(plapstik)er in een keer afhaalt inc die kleine zij stukjes.Zo zie je maar aldoende leert men

phil; zieke hond :(

ik heb ook nog een filmpje van jouw , maar die was te groot om te comprimeren , dus maar op youtube uploaden .
maar klopt het dat het op youtube langer duurt tov photobucket ?
ook zie je niet hoe ver hij is met uploaden , klopt dat ?

als alles meezit ,zie je het straks wel ;)

Dat het langer duurt op youtube kan ook te maken hebben met het feit dat het bestand groter is, zoals je zelf al zei. :p
En je ziet idd niet hoe ver die al zit met uploaden.

grts

niels

Kwam wel hier en daar nog wat gedroogd gras uithobbelen.Kwam ik achter toen ik die kleine zijkantjes van de kap weer wou plaatsen.
Gras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo: ;)

*gaat zo de garage in om de laatste resten van de Baja bij elkaar te zoeken* 8)

maar klopt het dat het op youtube langer duurt tov photobucket ?
ook zie je niet hoe ver hij is met uploaden , klopt dat ?
Sinds joe tjoep een nieuwe compressie gebruikt en de site heeft vernield, is het enorm retetraag geworden. Waar vroeger mijn filmpjes in knappe kwaliteit omgezet werden, is het nu 3x flut. :evil:

Beterschap Philliams :D

Dus die loopneus kwam toch niet alleen door mijn katten :confused: ;)

Ik zie net dat onze Dirty Danny vandaag jarig is :proost:

GEFELICITEERD OUWE RAMBO :music:

tja , de kwaliteit is niet echt best , mede het gedatabase error v/h forum :mad:

geef mij maar photobucket , met het nadeel van comprimeren dan ;)
veel scherper beeld , dat dan weer wel ..

[URL="
- MVI 0241[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Gras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo: ;)

liar.gif

*herinnert zich de rood/wit lint race nog op het achterste gedeelte van Hoogtij (naast de gasbuis) waarbij je meters door het gras werd gesleept ,voortgetrokken door je Baja*

:lol: :rolling: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back