Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren avond toen ik hem eraf had,gewoon even in de hand gehouden en even getrokken(keer of 20) 8OZo , dat viel tegen vanmorgen toen de wakker ging om 05:00 uur
Maar als je dan eenmaal weer op/aan het werk bent , is het ook weer net of je geen vrij hebt gehad
@ Snoekie , trekstarter nog geprobeerd ?
Gisteren avond ,gewoon even in de hand gehouden en even getrokken(keer of 20) 8O![]()
.
*fap* *fap* *fap* *fap*HuhGisteren avond toen ik hem eraf had,gewoon even in de hand gehouden en even getrokken(keer of 20) 8O![]()
.
, jij bent toch getrouwd/samenwonend
![]()
![]()
![]()
:rolling:
Ja en heb het een keer gedaan,en dat is nu 3,5 jaar oud :rolling::rolling::showass:Huh, jij bent toch getrouwd/samenwonend
![]()
![]()
![]()
Vuilpruim*fap* *fap* *fap* *fap*![]()
Wat nou??? 8OVuilpruim
En dat bedoelde jij natuurlijkWat nou??? 8OAls je trekt dan hoor je de zuiger toch *fap* *fap* *fap* doen? :?
:rolling: :lol:
Tis nu nog maar een cm of 3 wat ie uitspuugtwordt tijd voor een nieuwe trekstarter....![]()
Veel zaken zijn aan slijtage onderhevig. De trekstarter had ik verder niet nagekeken.wordt tijd voor een nieuwe trekstarter....![]()
De rest wel hoop ik,alhoewel houdt het wel spannend.Trekstarter weer gerepareerd paar keer geprobeerd en lijkt zich nu goed te houden.Kwam wel hier en daar nog wat gedroogd gras uithobbelen.Kwam ik achter toen ik die kleine zijkantjes van de kap weer wou plaatsen.Bleek toch handiger om een clipje achterop te verwijderen waardoor je dat zwarte gedeelte van de bodemplaat(plapstik)er in een keer afhaalt inc die kleine zij stukjes.Zo zie je maar aldoende leert menVeel zaken zijn aan slijtage onderhevig. De trekstarter had ik verder niet nagekeken.Maar de veer is eenvoudig weer op te spannen.
Posted via Mobile Device
Huh, jij bent toch getrouwd/samenwonend
![]()
![]()
![]()
Gras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo:Kwam wel hier en daar nog wat gedroogd gras uithobbelen.Kwam ik achter toen ik die kleine zijkantjes van de kap weer wou plaatsen.
Sinds joe tjoep een nieuwe compressie gebruikt en de site heeft vernield, is het enorm retetraag geworden. Waar vroeger mijn filmpjes in knappe kwaliteit omgezet werden, is het nu 3x flut. :evil:maar klopt het dat het op youtube langer duurt tov photobucket ?
ook zie je niet hoe ver hij is met uploaden , klopt dat ?
Gras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo:![]()