Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Huur hem ook niet krijg hem voor een paar dagen
heb schade aan mij eigen auto
en laat hem bij www.reco.nl maken en dan krijg je bv een ford mustang :p mee nou dat kan ik niiet laten schieten
de schade is ook niet mijn schuld dus alles word betaald:D

@ Dat doe je goed pikemmoos er gaat niks boven een v8,have fun met die auto Man(al is het maar voor een paar dagen),gr.Dr.Dre.:Fade-color:Fade-color

Ik weet het niet maar ligt bij mij toch weer genoeg op voorraad.
Anderhalve week geleden was alles op. 8O Toen zei jhe dat je weer moest bestellen. ;) Sindsdien niet meer langs geweest. :oops:

@ ik zou het ff gaan BESTELLEN in HongKong Veel goedkoper BOYS,,,,,,,,,gr.Dr.Dre.:thumbsup:
In Hongkong hebben ze geen POR want dat is voor hun onuitspleekbaal. Wie wil el nu Deplon POLLEN? 8O :lol: Dingen die in Europa gemaakt worden, zijn in Hongkong zeker niet goedkoper. De spullen die uit Hongkong komen, zijn hier niet zo te krijgen. Of die winkel haalt het bij dezelfde toko als wij doen (o.a. Rhino LiPo's en Turnigy regelaars en motortjes).

Ik begin me zo langzamerhand alweer wat beter te voelen alleen ben ik nog zo suf als een konijn :(
Ik hoop dat ik verder niemand heb aangestoken want dit virus is erg naar. Verder lekker uitzieken want ik wil er toch wel vrijdag bij zijn in de Walvis.

@ Sneeuwpop: gave bak voor een paar dagen :yes: kietel hem niet teveel want zo'n bak slurpt aardig :banana:

vtzoitm

@ Philliams:

de zuster heeft nog een vraagje aan je: :lol:

niet-beter-worden-copy.jpg

Beterschap Phil! ;)

Ik begin me zo langzamerhand alweer wat beter te voelen alleen ben ik nog zo suf als een konijn :(
Ik hoop dat ik verder niemand heb aangestoken want dit virus is erg naar. Verder lekker uitzieken want ik wil er toch wel vrijdag bij zijn in de Walvis.

@ Sneeuwpop: gave bak voor een paar dagen :yes: kietel hem niet teveel want zo'n bak slurpt aardig :banana:

vtzoitm

Ach wanneer heb je nou een ford mustang moet je het er van nemen ook:cool:

Toch niet weer he
Yep krijg hem elke keer goed,en dan na een keer of wat geeft ie weer de geest.Gebeurt vaak als ie compressie geeft,moet je best wel er aan trekken houd ie een keer of vijf zes vol en dan is het over.Nu met die kou start ie iets moeilijker en dan is net dat ene trekkie fataal :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back