Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo: ;)
Heb het helaas weggegooid was toch bijna een hand vol:yes:,of iets van stro heb je konijnen ofzo en heeft er zo'n zak gedroogd gras boven op gelegen :confused: :rolleyes:

Laatst bewerkt:
er branden vele lampjes , maar iedereen drukt zijn porum ;)

ik dan maar ff ,

net rctechnics leeg gekocht , ontvangertje voor de disc , lipo's en klein spul ,blijft toch heerlijk schoppen vanuit je luie gare stoel :p

als juptup een beetje opschiet komen er straks nog wat filmpjes ,in ieder geval 1 dan .

met als pilots ; phil ,sleur en burp

vntm

Dat het langer duurt op youtube kan ook te maken hebben met het feit dat het bestand groter is, zoals je zelf al zei. :p
En je ziet idd niet hoe ver die al zit met uploaden.

grts

niels

bestand was wel iets groter ,hooguit 30 mb , dus dat valt wel mee .
maar hij is met het nieuwe filmpie wel heeeeel lang bezig :confused:

van de beeld kwaliteit schrik ik wel een beetje , je kan net een inschatting maken dat er iets rond vliegt ,maar welk type het is ,is al lastig te zien :(;)

dus grote file's naar tuftuf ,en kleine bestanden lekker naar photobucket,voor een vrij scherp resultaat .
thuis is het echt vlijmscherp , maar dat is logisch ;)

De delen voor de SpitFire zijn inmiddels uitgeknipt, ik zei toch dat ik het rustig aan zou doen? :)

De delen voor de SpitFire zijn inmiddels uitgeknipt, ik zei toch dat ik het rustig aan zou doen? :)
Feauteau's, feauteau's... :banana:

*wast zijn handjes vanwege die vieze benzine auto-rommel* :mrgreen:

*plakt rustig verder aan zijn Holiday 480* 8O

*schiet snel een feauteau* :p

holiday_build01.jpg

*plakt er nog een feauteau bij*

holiday_build02.jpg

Laatst bewerkt:
Wordt een oefenkistje voor de 64cm Nemesis. Deze heeft een iets grotere spanwijdte (97cm) en is iets langer. Maar gaat ook achterlijk snel. Om die reden maak ik er niet eens een richtingsroer op. Alleen hoogteroer en twee rolroeren (aparte servo's zodat up en down aparte 60/40 uitslagen krijgen). Vleugels en romp na wat eenvoudig verfwerk voorzien van zelfklevende boekenfolie. Komt de 2200Kv brushless buitenloper van de F-117 in te zitten. Accuutje van 3S 1050mAh (of 850mAh of 610mAh :?) en dan moet het toch wel aardig gaan.

Ik twijfel alleen nog over de stabilo. Dat is nu 3mm krokante Depron. Ik heb wel een carbon lijst erop geplakt maar het buigt mij nog teveel. Misschien de staart en stabilo van 6mm Depron maken en dan ook mooi profiel erop schuren. 8)

bestand was wel iets groter ,hooguit 30 mb , dus dat valt wel mee .
maar hij is met het nieuwe filmpie wel heeeeel lang bezig :confused:

van de beeld kwaliteit schrik ik wel een beetje , je kan net een inschatting maken dat er iets rond vliegt ,maar welk type het is ,is al lastig te zien :(;)

dus grote file's naar tuftuf ,en kleine bestanden lekker naar photobucket,voor een vrij scherp resultaat .
thuis is het echt vlijmscherp , maar dat is logisch ;)

Whahaha,Junkie Spielberg :cool:

@ Burp

Toch wel verwacht dat je de spit al verder klaar zou hebben,we kennen je inmiddels al iets meer dan een beetje he ;)

sleurke ;

maak maar een mooi verslag van de holliday , heb ik een mooi voorbeeld voor mijn holliday die ergens onderin een kast ligt :)

ik heb nu zo'n 3 uur een filmpje lopen uploaden op youtube :twisted:,en hij lijkt bezig te zijn ,maar ga nu echt de computer uitzetten .
kan het zijn dat hij vastgelopen is :confused: ,je ziet wel dat rondje laden .

morgen maar weer proberen :twisted:

ik voel me echt een TRUT :hammer:;)

*gaat pitten *

Laatst bewerkt:
Dan ken je burp nog niet, die is altijd zeer gedocumenteerd :p

Uiteraard komen er meer foto's van dan jullie lief is :twisted:

Af en toe een foto hier maar de meeste in het Spitfire draadje

ik maak ook een album aan op mijnalbum dus alle foto's blijven keurig bewaard.

*gaat verder met de delen op het karton overzetten*

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, de zijschotten zitten in de romp gelijmd, de servo voor het hoogteroer zit op één van de schotjes geplakt met epoxy. Geleidebuisje door de romp zodat het netjes bij het hoogteroer uitkomt. Stabilo en staartvlak geplakt met POR. En toen....

PANIEK!!!!
Mijn POR is op. 8O :evil: :cry: :nooo: :puppydogeyes:

Ik wilde de neus ook nog afmaken. Even wat ruimte gemaakt voor de 28mm buitenloper, motorsteuntje al geknutseld, ventilatiegaatjes erin gemaakt, draadjes van de regelaar/motor op de juiste lengte gemaakt. Maar geen POR om alles in elkaar te zetten... :turn-l:

*gaat uit verveling maar slapen* :?

Ik bemerkte ook al dat mijn POR de afgelopen twee weken erg hard gegaan is (schuld van Junkie en Phil ;))

Zeker niet meer voldoende voor de Spitfire. Gelukkig ben ik nog niet aan het plakken toe, eerst de delen uit het karton snijden, dat is een pokken werkje. Het karton is redelijk stevig en kost je wel even om alles netjes uit te snijden.

Een fotootje dan van alles wat ik op het karton gezet heb (wel goed kijken, is nogal slecht te zien op de foto.

Foto-J8W4VUMP-G.jpg

Ik bemerkte ook al dat mijn POR de afgelopen twee weken erg hard gegaan is (schuld van Junkie en Phil ;))

Zeker niet meer voldoende voor de Spitfire. Gelukkig ben ik nog niet aan het plakken toe, eerst de delen uit het karton snijden, dat is een pokken werkje. Het karton is redelijk stevig en kost je wel even om alles netjes uit te snijden.

Een fotootje dan van alles wat ik op het karton gezet heb (wel goed kijken, is nogal slecht te zien op de foto.

Foto-J8W4VUMP-G.jpg
Ergste is dat overal de POR in backorder staat. Ik had op een restje al CA, CA+ en foam safe CA geprobeerd maar dat witte schuim is weer anders. Ook POR heeft 20 minuten nodig om knap te hechten. Het ging mij te ver om bruislijm te verdunnen en te snuiven. :? ;)

Veel geluk met plakken, mij teveel werk en ik heb geen 3mm Depron meer.

Posted via Mobile Device

Ergste is dat overal de POR in backorder staat. Ik had op een restje al CA, CA+ en foam safe CA geprobeerd maar dat witte schuim is weer anders. Ook POR heeft 20 minuten nodig om knap te hechten. Het ging mij te ver om bruislijm te verdunnen en te snuiven. :? ;)

Veel geluk met plakken, mij teveel werk en ik heb geen 3mm Depron meer.

Posted via Mobile Device
Ik weet het niet maar ligt bij mij toch weer genoeg op voorraad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back