snoeksel
Forum veteraan
Heb het helaas weggegooid was toch bijna een hand volGras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo:![]()

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb het helaas weggegooid was toch bijna een hand volGras??? 8O Ik heb nooit door het gras gereden (anders dan die ene keer tijdens de Baja Cup). :? Het is geen grasmaaier hoor. :nooo:![]()
Dat het langer duurt op youtube kan ook te maken hebben met het feit dat het bestand groter is, zoals je zelf al zei.![]()
En je ziet idd niet hoe ver die al zit met uploaden.
grts
niels
Feauteau's, feauteau's...De delen voor de SpitFire zijn inmiddels uitgeknipt, ik zei toch dat ik het rustig aan zou doen?![]()
De delen voor de SpitFire zijn inmiddels uitgeknipt, ik zei toch dat ik het rustig aan zou doen?![]()
vergeet je geen foto's te maken?![]()
bestand was wel iets groter ,hooguit 30 mb , dus dat valt wel mee .
maar hij is met het nieuwe filmpie wel heeeeel lang bezig
van de beeld kwaliteit schrik ik wel een beetje , je kan net een inschatting maken dat er iets rond vliegt ,maar welk type het is ,is al lastig te zien
dus grote file's naar tuftuf ,en kleine bestanden lekker naar photobucket,voor een vrij scherp resultaat .
thuis is het echt vlijmscherp , maar dat is logisch![]()
Dan ken je burp nog niet, die is altijd zeer gedocumenteerd![]()
Ergste is dat overal de POR in backorder staat. Ik had op een restje al CA, CA+ en foam safe CA geprobeerd maar dat witte schuim is weer anders. Ook POR heeft 20 minuten nodig om knap te hechten. Het ging mij te ver om bruislijm te verdunnen en te snuiven. :?Ik bemerkte ook al dat mijn POR de afgelopen twee weken erg hard gegaan is (schuld van Junkie en Phil)
Zeker niet meer voldoende voor de Spitfire. Gelukkig ben ik nog niet aan het plakken toe, eerst de delen uit het karton snijden, dat is een pokken werkje. Het karton is redelijk stevig en kost je wel even om alles netjes uit te snijden.
Een fotootje dan van alles wat ik op het karton gezet heb (wel goed kijken, is nogal slecht te zien op de foto.
![]()
Ergste is dat overal de POR in backorder staat.
Posted via Mobile Device
ik heb geen 3mm Depron meer.
Posted via Mobile Device
Ik weet het niet maar ligt bij mij toch weer genoeg op voorraad.Ergste is dat overal de POR in backorder staat. Ik had op een restje al CA, CA+ en foam safe CA geprobeerd maar dat witte schuim is weer anders. Ook POR heeft 20 minuten nodig om knap te hechten. Het ging mij te ver om bruislijm te verdunnen en te snuiven. :?
Veel geluk met plakken, mij teveel werk en ik heb geen 3mm Depron meer.
Posted via Mobile Device
Ik weet het niet maar ligt bij mij toch weer genoeg op voorraad.
Zo morgen gaan ik een echte auto ophalen voor een paar dagen
@ Zo'n auto moet je niet huren,,,,,,,,,,kopen moet je die mustang,gr.Dr.Dre.
![]()