Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals ,nieuwe trekstarter monteren .......

Posted via Mobile Device

nieuwe trekstarter monteren .......

Heb jij soms een Papagaai op je schouder zitten Junkie :rolling:

Of zoals de rest lekker gaan vliegen :D

---begint weer praatjes te krijgen---

Aanstaande Zaterdag is het 4 weken geleden dat ik die meuk bij DDM heb besteld,tot nu toe nog steeds niets binnen.Zal wel een nieuw trekstartertje worden

Da's mooi klote zo lang zitten wachten :mad: Was het veel?

Blijft het touwtje goed,rolt weer keurig op,blijft de rest over elkaar heen slippen :?.Lijkt wel of ie bang is om weer te gaan rijden :rolling:
Waarschijnlijk de schroef te ard aangedraaid waardoor die vlinder niet vrij komt en de meenemer niet naar buiten gaat. :? Als je de trekstarter in elkaar hebt, trek je aan het koord en controleert of de meenemer omhoog komt (en weer terug gaat). Zo niet, dan zit de vlinder, veer of de ring met het virkante gat niet goed. Of er zit vuil tussen de meenemer en de spoel/pulley. :D

Of zoals de rest lekker gaan vliegen :D

---begint weer praatjes te krijgen---

Da's mooi klote zo lang zitten wachten :mad: Was het veel?
Ach wat bling bling beadlocks zelfde als Siggery,en zwarte wielmoerjes met doodshoofdjes.Dus ja wel geld maar niet super veel,en is via pay-pal dus met een beetje mazzel krijg je je geld ook nog terug :(

Waarschijnlijk de schroef te ard aangedraaid waardoor die vlinder niet vrij komt en de meenemer niet naar buiten gaat. :? Als je de trekstarter in elkaar hebt, trek je aan het koord en controleert of de meenemer omhoog komt (en weer terug gaat). Zo niet, dan zit de vlinder, veer of de ring met het virkante gat niet goed. Of er zit vuil tussen de meenemer en de spoel/pulley. :D
Hij is brand schoon zit wel aardig wat speling in die meenemer.Ik probeer het nog een keer.Het is alleen frapant dat als je hem in de hand houdt kan je trekken wat je wil,dan blijft hij goed :showass:(voor hij weer reacties krijgt).Zodra je hem monteert krijg je het gelazer na een keer of wat :mad:

Het is alleen frapant dat als je hem in de rechter hand houdt kan je trekken wat je wil

Misschien een keer in de linker hand houden ;) :oops: :rolling: Lijkt het net of een ander het doet

Sorry kon het niet laten :D

Vanmiddag zijn de goodies van plcman bezorgd , vorige week vrijdag besteld :cool: ook de hostiles mx zijn vandaag gekomen , vorige week donderdag besteld (in Nederland besteld) :rolleyes: nu nog een pakje van python en dan kan ik aan de gang :D

heren ik had nog zo'n sky para ding liggen.. en die heb ik weer eens opgeknapt. nu was de orginele zender naar de knoppen. (goedkoop ding met zo'n vaste 27mhz freq.) nu heb ik gisteren een andere kistal in de ontvanger/regelaar. ding gedaan. zodat ik met mijn stock hpi zender (van de sav) het geval kan besturen. nu lijkt het inmiddels allemaal te werken. maar ik vroeg me af ofdat je met de pistool zender ook de ''lucht'' in kan zenden. :D

niet dat ik een check doe over de grond... en als het ding ooit de lucht in wil hij er vandoor gaat.

tnx

Laatst bewerkt:
En nog een filmpie van de toppers ,zoals wij allemaal over een paar maandjes vliegen 8-O:cool:
m9jMGU1GIm8[/media] - indoor wormer

verder weer een pakketje binnen ,en 1 pakketje gemist met daarin 2 mini 2.4 ontvangers voor de futaba :mad:

dus dan heb ik 3 indoor 2.4 ontvangers en 3 outdoor 2.4 ontvangers :p
voor de rest genoeg 35 mhz ontvangers voor overige /aankomende indoor vliegers
lipo's zat ,dus junkie is nu wel ff klaar .....voorlopig ;)

* gaat knutselen*

Laatst bewerkt door een moderator:
heren ik had nog zo'n sky para ding liggen.. en die heb ik weer eens opgeknapt. nu was de orginele zender naar de knoppen. (goedkoop ding met zo'n vaste 27mhz freq.) nu heb ik gisteren een andere kistal in de ontvanger/regelaar. ding gedaan. zodat ik met mijn stock hpi zender (van de sav) het geval kan besturen. nu lijkt het inmiddels allemaal te werken. maar ik vroeg me af ofdat je met de pistool zender ook de ''lucht'' in kan zenden. :D

niet dat ik een check doe over de grond... en als het ding ooit de lucht in wil hij er vandoor gaat.

tnx
Ja, een para-dinges (zo'n parachute ding) kan je ook met een stuurwielzender bedienen. Voor zover ik weet heb je maar twee kanalen: gas (hoe sneller, des te meer je stijgt) en sturen. Check??? :? Door de lucht is het bereik nog groter dan over de grond, dus daar zou ik me geen zorgen om maken. :nooo:

verder weer een pakketje binnen ,en 1 pakketje gemist met daarin 2 mini 2.4 ontvangers voor de futaba :mad:

dus dan heb ik 3 indoor 2.4 ontvangers en 3 outdoor 2.4 ontvangers :p
voor de rest genoeg 35 mhz ontvangers voor overige /aankomende indoor vliegers
Nee, wat dacht je hiervan:
Complete 2,4GHz zender met ontvanger voor slechts $29,99
Losse extra ontvanger 2.4GHz voor slechts $14,56

Dus voor het geld van één Spektrum of Futaba ontvanger, heb je gewoon een complete zender met minimaal twee ontvangers. 8O

Nee, wat dacht je hiervan:
Complete 2,4GHz zender met ontvanger voor slechts $29,99
Losse extra ontvanger 2.4GHz voor slechts $14,56

Dus voor het geld van één Spektrum of Futaba ontvanger, heb je gewoon een complete zender met minimaal twee ontvangers. 8O

Ik ben helaas al voorzien /verzadigd in ontvangers ;)

plus lijkt me die (speelgoed achtige) zender niet veel opties hebben.

misschien iets voor de beginnende indoor fladderaar , want het is idd geen geld

tja ,het word allemaal steeds goedkoper , de eerste video recorder was ook onbetaalbaar :bday:

Jij voldoende ontvangers en de mijne nog niet hier. Waar kan je naartoe bellen voor de douane om dit wat te bespoedigen?

Jij voldoende ontvangers en de mijne nog niet hier. Waar kan je naartoe bellen voor de douane om dit wat te bespoedigen?

tja ,ik laat ze duur binnen 2 dagen overkomen uit bussum ( 2 brothers ) die had ze toevallig liggen , gelijk maar 2 genomen :p

verder een beetje gesnuffeld a/d voyager , zieter goed en degelijk uit , net als de funliner :cool: en voor die paar tientjes leuk voor erbij :-P

* gaat de funliner ontdoen van zijn multiplex servo's ,ontvanger /regelaars/motoren *

De douane hoef je niet te bellen , die weten er niks van .
Je moet de vervoerder hebben (die doen aangifte) , plus een evt. tr&tr nr. dan kan je geluk hebben .
Ik heb dit ook een keer gedaan met spullen van DDM. wat al een hele tijd bij de "douane lag" en na contact met de vervoerder , had ik het twee dagen later in huis :rolleyes:

Zooooo, Bob Ross is weer klaar voor vandaag. 8)

De FuckJet aan de onderkant van een duidelijk ander kleurtje voorzien. Valt goed op tussen de aardbeien. De onderkant van de romp beplak ik gelijk met zwarte Duct Tape zodat landingen op het zand of gras niet gelijk een andere kleur of slijtage veroorzaken. :?

funjet-build13_paintjob10.jpg

En de bovenkant is nu ook zo goed als klaar. Alleen het cockpitraampje nog parelmoerblauw met een donkerblauw randje. :thumbsup:

funjet-build14_paintjob11.jpg

Close-upje van de herstelwerkzaamheden van de draak. Volgende keer maar echt bladgoud gebruiken. :rolling:

funjet-build15_paintjob12.jpg

En voor vrijdagavond even de Blu-Ray Disc afgemaakt. Morgen tussen de middag even invliegen en trimmen (als het net zo windstil is als vandaag moet dat zeker lukken). Dan nog even voorzien van wat blauwe verlichting bovenop en groen/wit onderop.

disc-blu_ray_version.jpg

Ziet er lekker uit sleur :)

Blauw, roze, verwacht je nog een kleintje??? :rolling:

*snijdt lekker verder aan de spitfire*

Ziet er lekker uit sleur :)

Blauw, roze, verwacht je nog een kleintje??? :rolling:

*snijdt lekker verder aan de spitfire*
Ja, de Micro Nemesis van 45cm spanwijdte. Dat wordt morgennacht even spuiten en het onderstel lijmen, ander propje erop (wordt 3x3" CAM Speed, zit nu zo'n Easy Star prop op maar die is te groot voor het landingsgestel, raakt de grond).

Altijd al anders geweest, dus waarom niet met de vliegers. Het zijn niet zulke kunstwerken als Nick maakt, maar die intentie heb ik ook niet. Gewoon wat anders dan anderen. ;) :p

Nu maar wachten op de servootjes en regelaar voor de FuckJet. :evil: Ondertussen maar wat knoeien met de Holiday 480 (op de achtergrond bij de FuckJet).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back