Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep!

Als je echt wilt leren solderen, zeg het dan even. Neem ik mijn echte soldeerbout en zo'n Gamma-ding mee naar de ACH. Kun je merken wat het verschil is. ;) Net als seks is goed solderen gewoon een trucje... 8O ;)

*vraagt zich nog steeds af hoe hij aan twee kinderen is gekomen* :rolling:

Dat zou ik inderdaad wel erg leuk vinden om een soldeer workshop te volgen ;)
Volgende week dinsdach?

Ik stel voor dat we Jeroen vragen hem in de automatische snijder te zetten. Dan wordt het een simpel karweitje :)

Het goede doel ben ik dit keer lekker zelf. :)
Hmmmm, ik wacht nog steeds op mijn nieuwe notebook die al anerhalve week in backorder staat (zeldzaam modelletje met 16" Full HD en een snelle 7200rpm SATA II/300 harddisk). :evil: Maar daarop ga ik AutoCAD installeren en kan dan de PDF's omzetten naar CAM-uitvoer voor de snijtafel. Dan wordt de productie een eitje.

Maar... DAN MOET JE WEL 3MM DEPRON HEBBEN... Aaaargh!!!! :agrue:

Dus straks hebben alle hoogtijbinnenvleesschaalvliegers een leuke Spitfire?
Wel interessant allemaal retro-combat-vliegers. Ik weet al welke kleur hij gaat worden. :lol: Maar ik heb ondertussen tekort modelgeheugens in mijn DX6i. Toch maar eens gaan kijken voor een Futaba 14MZ (hoewel, is wel met Winows :?).

VNTM en gaat wachten op zijn pakketjes... :?
Nog steeds weinig te melden, anders dan dat het trage pakketje toch eerder is gekomen. Dus de 2700Kv voor de EZ en de FuckJet, de 3900Kv voor de grotere Nemesis, de servo's voor de FuckJet en Nemesis en de regelaar voor de Nemesis zijn binnen. 8)

Hopelijk komt dat andere pakketje ook vandaag (of morgen). De LiPootjes zijn wel handig voor vrijdagavond. ;)

Nog steeds weinig te melden, anders dan dat het trage pakketje toch eerder is gekomen. Dus de 2700Kv voor de EZ en de FuckJet, de 3900Kv voor de grotere Nemesis, de servo's voor de FuckJet en Nemesis en de regelaar voor de Nemesis zijn binnen. 8)

Hopelijk komt dat andere pakketje ook vandaag (of morgen). De LiPootjes zijn wel handig voor vrijdagavond. ;)

Ik meld aan jullie ; eet smakelijk ;-)

Ik neem genoeg lipo's mee , waarschijnlijk gebruik ik ze niet allemaal ,mag je er ook een paar leegvliegen !

* eet zijn appeltje nog ff op en gaat weer kliederen *

Posted via Mobile Device

Ik neem genoeg lipo's mee , waarschijnlijk gebruik ik ze niet allemaal ,mag je er ook een paar leegvliegen !
Nee, trutje, ik heb er op zich wel genoeg, allemaal 2S (6x 350mAh, 6x850mAh, 1x450mAh, 1x650mAh). Dus de avond kom ik wel door hoor. ;)

*baalt dat het regent en de Disc niet even in kan vliegen* :evil:

Hmmmm, ik wacht nog steeds op mijn nieuwe notebook die al anerhalve week in backorder staat (zeldzaam modelletje met 16" Full HD en een snelle 7200rpm SATA II/300 harddisk).

Ik zoek ook nog een fatsoenlijke laptop, deze klinkt interessant. Welk model praten we hier over?

Maar... DAN MOET JE WEL 3MM DEPRON HEBBEN... Aaaargh!!!! :agrue:

Ik heb nog wel een plaatje liggen, ongelooflijk he na de laatste drie weken :rolling:

Maar ik heb ondertussen tekort modelgeheugens in mijn DX6i.

Aangezien ik dit heb zien aankomen, ben ik meteen voor de DX7 gegaan. Mij kent zichzelf al redelijk, zou jij ook moeten weten... :twisted:

@de rest, eat your hart out!! Ga even lekker zelf snijden, plakken wil ik wel aan beginnen maar snijden van de Spit is geen kinderwerk, geloof me

IMG_1495.JPG

Ik zoek ook nog een fatsoenlijke laptop, deze klinkt interessant. Welk model praten we hier over?
Deze notebook:HP 8730w (FU470E). Als HP Reseller natuurlijk voor een leuke inkoopprijs (demomodel, niet voor de verkoop :p).

Ik heb nog wel een plaatje liggen, ongelooflijk he na de laatste drie weken :rolling:
Ja, raar... :? Maar zelfs als ik plaatjes zou hebben, dan heb ik nog tijd tekort. :( De grote Nemesis kan nu afgemaakt worden maar de Depron Extra 300 schiet ook niet echt op (motorschot monteren en voorzien van een 20mm 1800Kv buitenlopertje i.p.v. een Speed 400Plus). Nu dus bezig met de FuckJet en de Holiday 480. De andere FuckJet is redelijk kansloos en ligt in de garage. De eerste die 75 eypo geeft voor een knalgeile FuckJet met HET-RC 3W binnenloper (2700Kv/25A max.), zonder verdere elektronica als regelaar en servo's, dus gewoon zoals ik hem in Amersfoort heb opgehaald, die wordt de gelukkige eigenaar.

Project EZ EDF wordt geschrapt. Ik maak een nieuwe romp met de 4004Kv en dikke 2S LiPo om foto's mee te gaan maken (fototoestel is gelijk extra neusgewicht ter compensatie van de 4004 ;)). De andere EZ wordt voorzien van een 2700Kv brommertje. Project Jodel Robin blijft even on-hold. Super Dimona nog even niet aanschaffen. Eerst wat tijd en ruimte maken. :?

Aangezien ik dit heb zien aankomen, ben ik meteen voor de DX7 gegaan. Mij kent zichzelf al redelijk, zou jij ook moeten weten... :twisted:
Nee, ik heb geen andere zender nodig. Ik doe gewoon weer wat modellen weg. De SU-27 maak ik vliegklaar, vlieg er 3 rondjes mee en zet hem dan Radio Ready te koop. 8O

@de rest, eat your hart out!! Ga even lekker zelf snijden, plakken wil ik wel aan beginnen maar snijden van de Spit is geen kinderwerk, geloof me

http://www.rennrad-news.de/fotos/data/913/IMG_1495.JPG
Lekker avondje wezen fappen met de mannen? 8O :oops: :p :lol:

Nee, trutje, ik heb er op zich wel genoeg, allemaal 2S (6x 350mAh, 6x850mAh, 1x450mAh, 1x650mAh). Dus de avond kom ik wel door hoor. ;)

*baalt dat het regent en de Disc niet even in kan vliegen* :evil:

Jeempie ,das best truttig die 2 cel lipo's , ik heb juist meer 3 cel dan 2 cel .
Alleen voor de yak indoor gebruik ik 2 cellekes ,de rest gaat gewoon full power ;-)

Posted via Mobile Device

he knoppe. net de tnt gemist.....
dus maar even wachten tot morgen op de ez*

ben ondertussen flink aan het forummen over de ez*

pfff zijn zijn er een hoop mensen met zo'n ding!

Heeft ook net de postbode gemist :(

Morgen komt hij opnieuw langs om mijn pakketje af te leveren en €26,50 van mij af te troggelen :mad:

Gelukkig ben ik dan wel twee ontvangers rijker :banana:

he knoppe. net de tnt gemist.....
dus maar even wachten tot morgen op de ez*

ben ondertussen flink aan het forummen over de ez*

pfff zijn zijn er een hoop mensen met zo'n ding!

:? jammer Sjoerd...
de TNT heeft dus wel zijn best gedaan om dat EZ* pakket van de Zaanse Schans in 1 dag naar Elst te vervoeren en proberen af te leveren :lol:

*heeft 2 bakken vol Baja 5b spullen in de auto gezet* 8O ;)
Heeft vanmiddag zijn zolder opgeruimd*behoort pils ook tot baja spul*

Binnenkort bij RC Speedworld:

Donuts Models Elipsia -> € 74,95
elipsiagold001_450px.jpg

* Dit is de gouden uitvoering, ook in zilver en standaard geel

Donuts Models Gee Bee -> € 52,95
DSC_0350_500px.jpg

Direct bij RC Speedworld te bestellen volgende week dinsdag. Afname verplichting bij bestelling (dus niet bestellen en dan zeggen dat je geen geld hebt en nooit meer terug komen :?).
Bestel niks maar vind deze twee heel erg geil,vooral die gouwe :mrgreen:.Net die andere plaatjes bekeken Zilver is het mooist

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back